Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö toppahaalareita, jos ne olisi muotia kuten oli joskus 90-luvulla (aikuisilla naisillakin siis)?

Vierailija
26.12.2020 |

?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole tarpeeksi kylmä siihen, mutta nehän olivat käytännöllisiä ja lämpimiä. Voisin käyttääkin viikonloppuna ulkoillessa, jos olisi kylmä. Mutta ei tarvitsisi olla muotia. Jos olisi hyvännäköiset haalarit ja kylmä, voisin laittaa ne huomenna päälle.

Vierailija
2/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIvät muuten olleet 90-luvulla muotia, vaan 80-luvun puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kunnon pakkaset niin mikä ettei. Mulla on toppahaalarit kaapissa, mutta moneen vuoteen en ole tarvinnut.

Vierailija
4/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin haalareita joka talvi, jos löytäisin jostain kivat ja halvat. Ei ole +100€ laittaa vaatteeseen.

Vierailija
5/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta homma-ohjelmassakin Hansulla on siniset haalarit. Kannatan!

Vierailija
6/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Oliko ne sitten eri aikaan isoilla koululaisilla ja aikuisilla muodissa? Koska itse olin ala-asteen viimeisillä luokilla 90-luvulla ja meillä isoilla koululaisilla oli haalareita sillloin.

Vierailija
7/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla ainakin mulla oli toppahaalari, ei sen jälkeen. Ei ollut kätevä, kivan näköinen kyllä oli kun oli silloin nuori ja hoikka.

Vierailija
8/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mulla on oma muoti johon ei trendit ulkopuolelta vaikuta.

Vierailija
9/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! En ehkä ns. kaupungilla, mutta ulkoillessa.

Vierailija
10/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, vaikka eivät olisikaan muotia, jos vain jostain löytäisi kunnolliset kohtuuhinnalla. Ólen tosin mies, jos se nyt jotenkin tähän liittyy. 

Vierailija
11/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä, onko joku muotia vai ei.... pääasia että on lämmintä yllä kun esim. mökille jään yli hiihtelee/kävelee autolta.... tai muutoinkin ulkoillessa. Itsehän niitä pitää eikä kukaan muu.

Vierailija
12/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enstexpintaiset pilkkihaalarit on parhaat, lämpimät , tuulenpitävät. Jollei joku siedä katsella niin kääntyköön pois.Näitä käytämme molemmat, onneksi hankittuna senverran monet ettei haittaa vaikkei enää myytäisikään.

Vierailija
13/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää lenkillä tai muuten ulkoillessa jotain mukavaa, lämmintä ja hienoa haalaria. Käytin vielä 11-12v ikäisenä haalaria 2000-luvun alussa, se oli ihan normaalia silloin.

Vierailija
14/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli 90-luvun puolella, lapseni olivat pieniä ja ensimmäisillä Levin lomilla heidän kanssaan, ehkä 1993-95 poserataan kaverin kanssa sattumalta samanlaisissa liloissa haalareissa, en muuten enää laittaisi päälle, pissat voi mennä huppuun, toki niin ei ehkä käynyt.

Vierailija
15/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia minä olen miettinyt, että voisi ostaa. Koko 164 todennäköisesti sopisi. Näyttää kivan sporttisilta eikä miltään pilkki- tai vauvahaalareilta.

https://www.gneis.se/produkt/supershape_vinteroverall_15110

Vierailija
16/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli 90-luvun puolella, lapseni olivat pieniä ja ensimmäisillä Levin lomilla heidän kanssaan, ehkä 1993-95 poserataan kaverin kanssa sattumalta samanlaisissa liloissa haalareissa, en muuten enää laittaisi päälle, pissat voi mennä huppuun, toki niin ei ehkä käynyt.

Olin 91-92 kutosella ja haalarit minulla ja kavereilla käytössä koulussa ja pihalla.

Vierailija
17/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä NIIN haluisin kasarin toppahaalarit. Olen nyt 45v ja käytin siis ”aikuisten” päheitä toppahaalareita sekä kasarilla että neonvärisenä laskettelupukuna ysärillä. Tuo sana ”aikuisten” tarkoittaa sitä että ne oli siis aikuistyylin haalareita, ei sellaisia kuin lapsilla.

Vierailija
18/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalariin oli helppo hypätä, se oli lämmin, selkä ei vilkkunut kumarrellessa, siinä oli siis vain hyviä puolia. Miksei niitä enää tehdä? Sama N45

Vierailija
19/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä NIIN haluisin kasarin toppahaalarit. Olen nyt 45v ja käytin siis ”aikuisten” päheitä toppahaalareita sekä kasarilla että neonvärisenä laskettelupukuna ysärillä. Tuo sana ”aikuisten” tarkoittaa sitä että ne oli siis aikuistyylin haalareita, ei sellaisia kuin lapsilla.

Mitä eroa niillä on muuta kuin koko?

Vierailija
20/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haalariin oli helppo hypätä, se oli lämmin, selkä ei vilkkunut kumarrellessa, siinä oli siis vain hyviä puolia. Miksei niitä enää tehdä? Sama N45

Kurjaa että niillä on nykyään niin vahva vauvaleima (enkä tarkoita tätä palstaa...). Meillä 10 V tyttö joka tykkää tosi paljon talvihaalaristaan, mutta ei kehtaa käyttää sitä muulloin kun silloin, kun ei varmasti kukaan kaveri näe!

Miten saisi vauvaleiman pois?