Käyttäisitkö toppahaalareita, jos ne olisi muotia kuten oli joskus 90-luvulla (aikuisilla naisillakin siis)?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin haalarin! En vaan lyhyyteni takia löytäisi varmaan sopivaa. Ai että olisi ihana mennä pitkin metsiä sellaisessa nätissä, mutta käytännöllisessä ja lämpimässä haalarissa.
Lyhyyden? Eikö lyhyt juuri saattaisi löytää lastenmallistosta sopivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin haalarin! En vaan lyhyyteni takia löytäisi varmaan sopivaa. Ai että olisi ihana mennä pitkin metsiä sellaisessa nätissä, mutta käytännöllisessä ja lämpimässä haalarissa.
Minulla on naisen rinnat ja lantio. En myöskään halua lasten kuoseja vaan sellaisen Aspen-luxus-tyylisen :)
Käyttäisin töissä ainaisen palelun sijaan....
Mulla on pilkkihaalari.Käytän myös töissä kovilla pakkasilla.En viitti palella ja lapsilla on hauskaa ku tätilläkin on haalari!
Vierailija kirjoitti:
Haalariin oli helppo hypätä, se oli lämmin, selkä ei vilkkunut kumarrellessa, siinä oli siis vain hyviä puolia. Miksei niitä enää tehdä? Sama N45
..pikaisellanetin koluamisella löytyy toppahaalareita aikuisille myös, esim. retkitarvike kaupoista ja kärkkäiseltä.
Mulla on toppahaalari sieltä lastenosastolta😀 Ja samoten varsirukkaset. Kyllä aikuisuuteen kuuluu omasta mielestä fiksu pukeutuminen, se voi sitten tarkoittaa toisille aivan eri asiaa kuin toisille. Eikä siinä mitään, kukin tyylillään. Lasten kanssa paljon helpompaa esim. kun äitikin laittaa kurahousut tai ne lenksut sinne kenkien alle, ei tule kitinää😂
Tottakai!
Olen käyttänyt joka talvi ja tänä talvena on tullut uusia naisellisia haalareita, esim. Luhdalle.
Eiköhän ne haalarit tule taas takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja aikuisten vartalon mittasuhteet ovat vähän erilaiset. Joskus ostin lasten osastolta henkselitoppahousut, joissa lahkteet olivat sopivan pituistet, mutta henkselit maksimimitassaankin liian lyhyet. Eli helposti voisi käydä niin, että aikuselle lasten haalarissa on yläosa sopiva mutta alaosa liian suuri tai alaosa sopiva mutta yläosa pieni.
En.
Vaikka kieltämättä uudet kapeat mallit näyttää hyvältä.
Mullapa on turkishaalari (siis Teddy vuorinen)
Käyttäisin jos olisin hoikempi. Ne näyttää mun silmiin ihan tyylikkäiltä lumisessa maisemassa ulkoillessa (ei tietenkään kaupunkiympäristössä), mutta sopii vain tosi hoikille.
Tää Luhdan haalari on aivan ihana!
Tuli hankittua haalari ja on nyt viime päivinä ollut todella tarpeen.