Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiasennot suhteessa

Vierailija
27.05.2014 |

Halusin kysellä hieman muiden suhteista liittyen seksiin. Minulle on muodostonut ongelma seksiasennoista, tuntuu että ne ovat loppuneet kesken. Tosi monia asentoja on kokeiltu, mutta esim asunnossa ei ole paikkoja muitakuin sohva missä voi harrastaa seksiä. Lisäksi minulla on nykyään paineet siitä että melkein kaikki asennot on sellaisia joissa mies joutuu tekemään työn. En siis välttele sitä että itse olisin se joka määrää tahdin ja joutuu liikkumaan mutta ei tunnu olevan kauheasti asentoja missä nainen voi liikkua.. Sitten mietin aina seksin aikana että jaksaakohan tuo mies vielä tai miettiiköhän se että "taas joudun tekemään kaiken"

Vinkkejä, ajatuksia? :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:33"]

Tuntuu nyt tyhmältä kysyä tätä ihan oikeasti, mutta kun olen päällä, niin en jotenkin kai osaa sitä, miksi? Siis en pysty liikkumaan nopeasti tai rytmikkäästi, kun koko sänky heiluu samalla jotenkin hassusti. Tuntuu että patja vaan joustaa alla ja antaa periksi, ja molemmat liikutaan samaa tahtia ylös ja alas, eli mitään sisään-ulos-liikettä ei synny. Tajusitteko? Sohvalla ollessa taas onnistuu hyvin, kun saa selkänojasta käsillä tukea ja pystyy ihan toisella tavalla rytmittämään liikettä. Varmaan mulla on liian pehmeä sänky, mut en ole koskaan tykännyt olla päällä kun en pysty hallitsemaan sitä liikettä niin kuin muka pitäisi naisen siinä asennossa pystyä.

[/quote]

Sängyn jalat kannattaa kiristää, meillä ainakin ruuvaukset on välillä löystyneet. Kyllähän se sänky vähän liikkuu. Päälläolemisessa tuntuu hyvältä kun voi tehdä eteen ja taakse liikettä tai ylös-alas. Joko pystyssä tai miehen pään viereen nojaten.

Vierailija
2/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kirjastosta aiheeseen liittyviä kirjoja, löytyy.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusta ja keskustelua aiheesta...

Miksi sinä et välillä voisi olla päällä esimerkiksi ja "tehdä työn"..

Vierailija
4/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sylissä on aivan ihana asento.

M40

Vierailija
5/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen tarvita muuta kuin lattia ja siihen vaikka vähän jotai vilttiä. Mies makkoomaa ja nainen päälle tekemään työt. Sitte taas asennon vaihtoa. Minkälaisia asentoja sä oikein kaipailet?

Vierailija
6/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naisena voin tehdä työn melkeinpä missä asennossa tahansa, jopa lähetyssaarnaaja-asennossa.

Toisekseen, täytyy kai niitä nyt muitakin paikkoja olla kuin sohva? Nimim. *juuri uuden eteisenpeilin hankkinut ;)*

Vierailija
7/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö asunnossa ole lattiaa? Kylpyhuonetta? Keittiön pöytää?

Vierailija
8/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Cowgirl

-Reverse cowgirl

-Doggy stylessä nainen voi hoitaa liikkumisen, mies pysyy paikallaan

-Joku "pole position", en ole varma nimestä mutta nainen päällä, istuu miehen lantion päällä, selkä miehen kasvoihin päin, naisen toinen jalka miehen jalkojen välissä ja toinen miehen reiden ulkopuolelle.. (onpa hankala selittää, ehkä löytyis googlettamalla)

-Mies istuu, nainen syliin... Joko oikeinpäin hajareisin syliin tai selkä mieheen päin ja naisen jalat yhteen..siinä sitten ylös-alas..

-Lusikka-asennossa nainen voi myös tehdä melko tehokkaasti töitä..

Nämä tuli itsellä mieleen.. Hyvä kysymys! Itsestä tuntuu myös, että mies joutuu tekemään aina kaikki työt :/ enkä hallitse yhtään noita "päälläoloasentoja" :/

Vierailija
9/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:25"]

Kyllä minä ainakin naisena voin tehdä työn melkeinpä missä asennossa tahansa, jopa lähetyssaarnaaja-asennossa.

Toisekseen, täytyy kai niitä nyt muitakin paikkoja olla kuin sohva? Nimim. *juuri uuden eteisenpeilin hankkinut ;)*

[/quote]

Juuri tätä olin itsekkin tulossa sanomaan, että en minäkään ole asentoa löytänyt, jossa itse en voisi olla se liikkuva osapuoli.

Yleensä liikutaan molemmat, paitsi jos lähetyssaarnaajasta vaihdetaan niin, että nostan alapään kokonaan ylös niin, että yläselkä osuu sänkyyn ja loput jalkapohjia lukuunottamatta on ylhäällä. Mies on sitten polvillaan ja voi tukea pakaroista jos siltä tuntuu. Ihana asento<3 =)

Vierailija
10/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

netAnttilassa oli poistossa alle 2 euroa kappaleelta neljä erilaista DVDtä jonkin säätiön julkaisemia opetuselokuvia aiheesta, miten pitkän parisuhteen seksi saadaan toimimaan ja kiinnostamaan.

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/-fantastista-seksia-2-dvd-6170427

Vierailija
11/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai on asentoja missä voin olla päällä, ja niitä on on usein käytössä :D kuten mm perus ratsastus, sitten päällä makuulla jalat koukussa, ratsastus väärinpäin/nojautuneena miehen varpaisiin päin, sitten se että on haarat levällään kyykyssä miehen munan päällä selkä naamaan päin, sylissä istuminen jne :D

Mutta silti.. haluaisin lisää asentoja!

Vierailija
12/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhia mieti, kuka tekee mitäkin, vaan keskity nauttimaan. Meillä on upea seksielämä ja asennot muokkautuvat fiiliksen pohjalta. Kaikki käy.

Vierailija
13/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 18:12"]

Siis tottakai on asentoja missä voin olla päällä, ja niitä on on usein käytössä :D kuten mm perus ratsastus, sitten päällä makuulla jalat koukussa, ratsastus väärinpäin/nojautuneena miehen varpaisiin päin, sitten se että on haarat levällään kyykyssä miehen munan päällä selkä naamaan päin, sylissä istuminen jne :D

Mutta silti.. haluaisin lisää asentoja!

[/quote]

Johan sulle kerrottiin, että voit kyllä tehdä työt melkeen missä tahansa asennossa, jopa lähetyssaarnaaja-asennossa.

Vierailija
14/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:01"]

Halusin kysellä hieman muiden suhteista liittyen seksiin. Minulle on muodostonut ongelma seksiasennoista, tuntuu että ne ovat loppuneet kesken. Tosi monia asentoja on kokeiltu, mutta esim asunnossa ei ole paikkoja muitakuin sohva missä voi harrastaa seksiä. Lisäksi minulla on nykyään paineet siitä että melkein kaikki asennot on sellaisia joissa mies joutuu tekemään työn. En siis välttele sitä että itse olisin se joka määrää tahdin ja joutuu liikkumaan mutta ei tunnu olevan kauheasti asentoja missä nainen voi liikkua.. Sitten mietin aina seksin aikana että jaksaakohan tuo mies vielä tai miettiiköhän se että "taas joudun tekemään kaiken"

Vinkkejä, ajatuksia? :(

[/quote]

Mä taas totesin tänään rakastellessani että on vain yksi asento missä en pysty pahemmin liikkumaan, eli perinteinen lähetyssaarnaaja. Olen tottunut liikkumaan ja vaikuttamaan itse työnnön syvyyteen ja tahtiin joten tuo oli vähän outoa pitkästä aikaa:) Toki siinäkin pystyn supistelemaan ja nostamaan lantiota mutta muuten olo tuntuu vähän liian "sidotulta". Meillä on sentään melkein 50kg painoeroa...

Yleensä nautin lusikasta, takaapäin tai päällä jomminkummin päin kun voin itse säädellä tilannetta. Sylikkäinkin voi olla tai siten että mies on kyljellään ja itse selällään miehen lantion kohdalla jalat kyljen yli. Siinä ylettyy myös  hyvin koskettelemaan puolin ja toisin mutta halailu ja suukottelu ei oikein taivu:D

Vierailija
15/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nyt tyhmältä kysyä tätä ihan oikeasti, mutta kun olen päällä, niin en jotenkin kai osaa sitä, miksi? Siis en pysty liikkumaan nopeasti tai rytmikkäästi, kun koko sänky heiluu samalla jotenkin hassusti. Tuntuu että patja vaan joustaa alla ja antaa periksi, ja molemmat liikutaan samaa tahtia ylös ja alas, eli mitään sisään-ulos-liikettä ei synny. Tajusitteko? Sohvalla ollessa taas onnistuu hyvin, kun saa selkänojasta käsillä tukea ja pystyy ihan toisella tavalla rytmittämään liikettä. Varmaan mulla on liian pehmeä sänky, mut en ole koskaan tykännyt olla päällä kun en pysty hallitsemaan sitä liikettä niin kuin muka pitäisi naisen siinä asennossa pystyä.

Vierailija
16/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no asentoja ja paikkoja löytyy. oma lempparini on keittiössä tiskipöydällä. minä nousen ensin sen reunalle istumaan haarat levällään, mies tulee seisomaan haarojeni väliin, nostan itseni käsien varaan eli peppu ilmaan ja jalat miehen harteille.  Toinen hyvä on keittiön tuolilla kun mies istuu ja itse teen työt peppu mieheen päin toinen jalka lattiassa ja toinen tuolilla

Vierailija
17/17 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen tekee sängyssä työt. Riittää kun laitan käden vaimon tissille, niin vaimo on jo kääntämässä selkää ja siirtymässä kauemmas. Sitten avaan television. Siinä jamassa on seksielämä kun ikää on 42. Help!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi