Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatiin hääkutsu ja jo nyt vituttaa.

Vierailija
27.05.2014 |

Ystävät kutsuivat syyskuisiin häihinsä. Paikkana Klippan ja kutsutkin näyttivät siltä että ne maksoivat saman verran kuin omat hääni kaksi vuotta sitten. Vituttaa. Vituttaa että ne häät on varmaan ihanat ja vituttaa etten itse ole voinu sellasia pitää koska omat vanhemmat ei ui rahassa niinku tän morsmaikun. Vituttaa se kuinka kaikki tulee olemaan viimesen päälle ja kuinka huonoksi itse tulee taas itsensä kokemaan. Vituttaa hoikka ja kaunis morsian ja vituttaa kuinka rakastuneita he ovat.

Olen niin surullinen ja ärsyyntynyt. Ja kateellinen. Miks toisilla on niin paljon???

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivoilta häiltä.

Vierailija
2/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono ystävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt nainen itsetunto kohdilleen, ole onnellinen heidän puolestaan.

Vierailija
4/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene jos on noin vaikeata....

Vierailija
5/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että joku jaksaa kuluttaa elämänsä tollaiseen katkeruuteen. 

Vierailija
6/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on hienot juhlat, ruoka on hyvää ja muukin tarjoilu vimpan päälle. Mene ja nauti koko rahan edestä.

Vierailija
7/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo mahtavaa, ilmaset bileet!!! (mä ainakin nautin muiden häistä paljon enemmän kuin omistani :D)

Vierailija
8/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu on suorin tie helvettiin...

Vierailija
9/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun ei oo ikinä tarvinnut kadehtia ketään - tuo kuulostaa ihan järkyttävältä!

Vierailija
10/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule lähdet sillä mielellä, että kerrankin voit nauttia hienoista juhlista, eikä sun tarvitse maksaa niistä mitään! Syöt ja juot kunnolla, pidät hauskaa ja tutustut ihmisiin, sitten voit lähteä yöksi kotiin ja aamulla ei tarvi tulla siivoamaan juhlapaikkaa, maksamaan lainaa yksistä bileistä, ja harmittelemaan, kun monen tonnin hääpukukin meni pilalle kun joku örveltäjä kaatoi viiniä sun päälle.

Vierailija
11/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vituttaisi jos joku kutsuisi häihin Klippanille.

Vierailija
12/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, älä mene niihin häihin. Et ole hauskaa seuraa, kun vain mariset kaikesta tai yrität löytää vikaa, jotta voit vahingoniloisena nauraa, kun toiten häät epäonnistuvat. Itsellesikin jää parempi mieli, kun et kateudellasi myrkytä toisten iltaa. Voit fyysisestikin paremmin. Etkä pääse mässäilemään huonommuudellasi, kun et oikeasti tiedä, oliko siellä niin ihanaa kuin kuvittelit.

Yritäpä tämän jälkeen miettiä niitä ihania asioita omassa elämässäsi ja omissa häissäsi. Minun hääni menivät monella tavalla mönkään ja eräs sukulainen jopa totesi, ettei ikinä haluaisi tällaisia häitä mutta tuota lausetta lukuunottamatta muistelen omiani lämmöllä. Olivat kuitenkin ihanat häät, ihana muisto. Mitä sitten vaikka puku oli väärä, kampaus oli väärä ja kimppu oli väärä puhumattakaan kengistä, joiden värjäys epäonnistui! Ne ovat vain mitättömiä ulkoisia asioita, jotka eivät kerro mitään meidän tunteistamme tai häiden lämmöstä, viihtyvyydestä ja siitä tosiasiasta, että meidät vihittiin ja olimme naimisissa.

Myös oma ystäväni meni naimisiin Klippanilla, ja vaikka häät olivat kivat ja paikka kaunis ja ruoka hyvää, niin ihan omat hankaluutensa ja mokansa sielläkin oli. Nautin kauniista maisemasta ja mukavasta illasta mutta en todellakaan ollut siellä vertailemassa näitä häitä omiini. Ei niistä voinut puhua samana päivänäkään!

Kyseinen kaveri on myös rikas, vanhempansa ovat todella rikkaita. Entä sitten? Heillä on omat murheensa niin kuin meilläkin, siinä ei paljoa merkitse se, onko rikas vai köyhä. Jossakin kohtaa elämää he pääsevät helpommalla mutta toisessa kohtaa vaikeammin. En kadehdi, kun se on niin turhaa.

Vierailija
13/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret on sunki ongelmat

Vierailija
14/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sun häät ois pitänyt olla paremmat ja kalliimmat mitä muiden. Eihän muut ole ansainneet juhlistaa hääpäiväänsä? Kehtaavat ees järkätä häitä. Oisivat nyt ees pitäneet nyyttäriaiheiset häät ja jossakin kentän laidalla. Ja mitä turhaa sitä ees häiden mukaisesti pukeutumaan taikka panostamaan mihinkään...

Vierailija
15/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:52"]

Ystävät kutsuivat syyskuisiin häihinsä. Paikkana Klippan ja kutsutkin näyttivät siltä että ne maksoivat saman verran kuin omat hääni kaksi vuotta sitten. Vituttaa. Vituttaa että ne häät on varmaan ihanat ja vituttaa etten itse ole voinu sellasia pitää koska omat vanhemmat ei ui rahassa niinku tän morsmaikun. Vituttaa se kuinka kaikki tulee olemaan viimesen päälle ja kuinka huonoksi itse tulee taas itsensä kokemaan. Vituttaa hoikka ja kaunis morsian ja vituttaa kuinka rakastuneita he ovat.

Olen niin surullinen ja ärsyyntynyt. Ja kateellinen. Miks toisilla on niin paljon???

[/quote]

Aina ei mene nallekarkit tasan.Jätä häät väliin,jos olet jo valmiiksi noin katkera.

Vierailija
16/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:52"]

vituttaa etten itse ole voinu sellasia pitää koska omat vanhemmat ei ui rahassa niinku tän morsmaikun. 

[/quote]

Maksoivatko vanhemmat hääsi? Vielä nykypäivänä?

Vierailija
17/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on rehellistä puhetta Ap:ltä! Mutta usko mua, sen täydellisen morsiamen ihana mies on edellisenä yönä pannut entistä tyttöystäväänsä tai jotain muuta yhtä absurdia. Rikkaat ja kauniit eivät ole onnellisia, ne kadehtii sinua, kun voit elää elämääsi niin epäsovinnaisesti kuin sua huvittaa. Siis elä!

Vierailija
18/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ite maksettiin. Mutta tiedän että näissä häissä pappa betalar. Ap.

Vierailija
19/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:15"]

Toi on rehellistä puhetta Ap:ltä! Mutta usko mua, sen täydellisen morsiamen ihana mies on edellisenä yönä pannut entistä tyttöystäväänsä tai jotain muuta yhtä absurdia. Rikkaat ja kauniit eivät ole onnellisia, ne kadehtii sinua, kun voit elää elämääsi niin epäsovinnaisesti kuin sua huvittaa. Siis elä!

[/quote]

Joo ja elefantitkin lentää...

Mistä tuollainen kuvitelma, että rikkaat ja kauniit ovat onnettomia ja niiden elämä on yhtä kulissia? Lohduttaako tuo oikeasti yhtään ketään?

Todellisuudessa rikkaus avaa ovia ja tarjoaa mahdollisuuksia ja tekee elämästä siloisempaa. Tough beans, mutta niin se on.

Ei se silti merkitse, että rikkaat tuntisivat elämänsä onnellisemmaksi, koska onnellisuus on aina subjektiivinen tunne. Mutta ei se nyt elämästä tee myöskään automaattisesti huono ja feikkiä!

Sen sijaan voin varmuudella sanoa, että kateus tappaa kalatkin vedestä. Jos ap ei pääse tuosta ajatusmaailmastaan, että vertailee omaa elämäänsä muihin kateuden lissien lävitse, niin hän ei opi nauttimaan mistään ikinä. AINA löytyy joku, jolla on ko. asia paremmin, tukka nätimmin ja hienompi rannekello...

Vierailija
20/27 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus tuo ilmi ongelman, joka rikkailla on Suomessa.

Jos rikas käyttää rahaa ja järjestää vaikkapa ylelliset häät, tämä on epäreilua ja pröystäilyä, pappa betalar jne.

Mutta jos rikas ei käytä käytä rahaa, jota hänellä on, hän on pihi, saita, kitsas. Tai jos ei hän itse, ainakin suku, joka ei maksa ylellisiä häitä joihin olisi varaa.