Saatiin hääkutsu ja jo nyt vituttaa.
Ystävät kutsuivat syyskuisiin häihinsä. Paikkana Klippan ja kutsutkin näyttivät siltä että ne maksoivat saman verran kuin omat hääni kaksi vuotta sitten. Vituttaa. Vituttaa että ne häät on varmaan ihanat ja vituttaa etten itse ole voinu sellasia pitää koska omat vanhemmat ei ui rahassa niinku tän morsmaikun. Vituttaa se kuinka kaikki tulee olemaan viimesen päälle ja kuinka huonoksi itse tulee taas itsensä kokemaan. Vituttaa hoikka ja kaunis morsian ja vituttaa kuinka rakastuneita he ovat.
Olen niin surullinen ja ärsyyntynyt. Ja kateellinen. Miks toisilla on niin paljon???
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:15"]
Ei vaan ite maksettiin. Mutta tiedän että näissä häissä pappa betalar. Ap.
[/quote]
No niin, naiset! Viitaten siihen toiseen ketjuun: nyt tarvitsette sitä pakkoruotsia!
No, niin se vaan menee että jotkut pääsee elämässä helpommalla. Olen minäkin ollut ikimuistoisissa pienissä häissä uudessa ja ihanassa omakotitalossa. Oli hääväki hiukka ällistynyt, kun paljastui että se omakotitalo oli morsiusparin häälahja, jonka morsiamen isä oli lahjoittanut. Mutta hei, se on vaan onnellista että joillakin menee näinä aikoina paremmin kuin meikäläisellä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:37"]
Mikä paikka on Klippan? Kuulostaa ihan kampaamolle.
[/quote]
Saari ja ravintola Helsingin edustalla, Kaivopuiston kohdalla. Lyhyt venekuljetus läheltä Silja Linen terminaalia.
Jää ihmeessä kotiin, ei siinä muu auta.
turha surkutella juhlissa kun voi maata yksin sohvalla.
Pääsiskin joskus tuommoisiin häihin eikä aina bileisiin kylätalolle jossa on Tallinnasta haettua viinaa ja TuttuJuttu-pelejä.
Ihmeellistä, että noin henkisesti köyhällä ja olemattomalla sanavarastolla varustellulla ihmisellä on sellaisia ystäviä.
Mikä paikka on Klippan? Kuulostaa ihan kampaamolle.