Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hakkasi kun tein näin (ja muutenkin inhottava tilanne)

Vierailija
27.05.2014 |

Epäilin, että miehellä on sivusuhde ja katsoin hänen puhelimestaan pari uusinta viestiä. No, olihan siellä aika lemmekästä tekstiä. Mainitsin vasta sen jälkeen miehelle epäilyistäni melko suorin sanoin ja hän arvasi, että olin tsekannut puhelimen ja antoi mulle suomeksi sanottuna turpiin. Aion mennä nyt lääkäriin näyttämään itseäni ja sitten kai pitäisi mennä poliisiasemallekin, mutta pelottaa, että saankin itse syytteen viestien lukemisesta.

Tietysti harmittaa ihan mielettömästi muutenkin, joten ettehän nyt hauku ihan hirveästi mua. :/ Miehen kanssa en aio jatkaa, koska tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta. Edellisellä kerralla hän toi naisen kotiimme, kun olin muualla mutta palasin vähän aiemmin kuin piti. Olisi jo silloin pitänyt tajuta, mutta mies väitti sen olleen vain yhden yön lipsahdus kännien seurauksena.

Oon ihan puhki. Onneksi ei ole lapsia sentään.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille jotka kannustitte. Tämä on ollut elämäni rankimpia päiviä (tähän asti ainakin). En olisi jaksanut puhua kellekään ystävälle tässä vaiheessa, mutta jatkossa aion kertoa, jos vain jaksavat kuunnella. Oon ihan rikki.

ap

Vierailija
2/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisia ei vois vitun vähempää kiinnostaa tuo tekstareiden lukeminen, pahoinpitely sitävastoin onkin eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teet, kun poliisille menet. Älä nyt jänistä. Rikoit kirjesalaisuutta, mutta se ei ole millään muotoa miehesi kannalta lieventävä asianhaara.

Vierailija
4/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeppä nyt sinne lääkäriin.

Vierailija
5/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua odottaa parempi elämä kun tajuat ensin riuhtaista itsesi irti entisestä.

Vierailija
6/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksesta voin sanoa että tommosesta suhteesta kun pääsee pois niin elämä alkaa pikkuhiljaa hymyillä ja tulevaisuuskin näyttämään valoisammalta.

Vierailija
7/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyllä lääkäriin, mutta pelkään mennä sinne poliisille. Entä jos koko juttu kääntyykin siihen kirjesalaisuuden rikkomiseen? Mulla ei ole edes yhtään liikennesakkoa tai pysäköintivirhemaksua elämäni ajalta. Pelkään, että leimaudun rikolliseksi. Kuulostaa kai naurettavalta. En varmasti pysty edes valehtelemaan siitä viestien lukemisesta. Enkä kyllä edes halua valehdella.

ap

Vierailija
8/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa. Tosin en fyysisesti saanut turpaan mutta toi kiusaaminen muuten ja kaikki muu paska.

Olen puhunut kavereille ja apua ja tukea on tullut. Toi mies ei vaan lähde. Tänään soitin isälleni ja johan alkoi tapahtumaan.

Ole rohkea, asiat selviää! <3

Vierailija
9/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lievennä miehen tekosia hyvänen aika sentään.

Vierailija
10/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa, jos joku mulkku jää nurkkiin lojumaan kun haluaisi päästä eroon. Vielä lyö, kun pyytää poistumaan.

Vierailija
11/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuuden rikkomisesta saat korkeintaan pienet sakot tai huomautuksen, mutta mies saa pahoinpitelystä kyllä isomman tuomion. Älä pelkää!

Vierailija
12/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne lillukanvarret ja keskity oleelliseen...

Vierailija
13/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että katsoit sun miehen luvalla jotain juttua. Ja näit ne vahingossa.

Vierailija
14/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain kerro sitä puhelimen katsomista. Kerrot poliisille, että kerroit epäilysi miehelle ja tämä löi. Jos mies sitten ottaa puheeksi tuon kännykän katsomisen, niin voit myöntää sen jos et halua valehdella poliisille. Tuskin saat siitä mitään tuomiota, edes sakkoa.

Vierailija
15/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:19"]

Sano että katsoit sun miehen luvalla jotain juttua. Ja näit ne vahingossa.

[/quote]

Mies ei oo ikinä antanut lupaa katsoa puhelintaan vaan on varjellut sitä tarkasti. Tosin en ole tätä ennen edes halunnut katsoa sitä (oon ehkä alitajuisesti pelännyt mietä sieltä voisi löytyä) ja nytkin riitti ne pari ekaa viestiä. Tuli niin hirveä olo fyysisestikin ja alkoi itkettää, että en olisi pystynyt lukemaan enempää. Edelleenkin itkettää ja sattuu aivan hirveästi.

ap

Vierailija
16/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseja ei kiinnosta sun kännykänräpläämiset. Pahoinpitely on paljon vakavampi asia. Mene sinne poliisille huoletta, sitä varten ne siellä on.

Vierailija
17/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan joudut siitä viestien likemisesta, kyttä! Miehesi ei saa mitään, se katsotaan vähän kuin itsepuolustukseksi, tai korkeintaan ennakoivaksi hätävarjelunliioitteluksi. Mitäs menit urkkimaan urpo, ota opiksi ja ole kiitollinen opetuksesta.

Vierailija
18/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:24"]

Älä vain kerro sitä puhelimen katsomista. Kerrot poliisille, että kerroit epäilysi miehelle ja tämä löi. Jos mies sitten ottaa puheeksi tuon kännykän katsomisen, niin voit myöntää sen jos et halua valehdella poliisille. Tuskin saat siitä mitään tuomiota, edes sakkoa.

[/quote]

Mulla on nyt niin paha olo, että en varmaan pysty olemaan kertomatta miten se kaikki tapahtui. Se oli niin nopea tilanne, en päässyt karkuun enkä mitään. Olisi pitänyt jättää sanominen vaikka seuraavaan päivään, mutta olin liian poissa tolaltani enkä pystynyt. Mua todella huolestuttaa, miten tässä käy. Tunnen ihan mieletöntä syyllisyyttä, vaikka mies oikeasti on tehnyt paljon pahemmin mua kohtaan. Oon varmaan aivan hullu.

Kiitos silti kaikille teille, kun olette rauhoitelleet mua.

ap

Vierailija
19/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sun on ottaa viestejä esille. Sanot vain että mies hakkasi kun epäilit miehen pettävän. Jos mies itse ottaa asian epäilyksenä niin olisihan sinun puhuttava totta oikeudessa joten saisit varmaan sakot.

Vierailija
20/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat 112. Ketään ei pahoinpidellä. Kännykän lukeminen ei musta ole rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi