Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hakkasi kun tein näin (ja muutenkin inhottava tilanne)

Vierailija
27.05.2014 |

Epäilin, että miehellä on sivusuhde ja katsoin hänen puhelimestaan pari uusinta viestiä. No, olihan siellä aika lemmekästä tekstiä. Mainitsin vasta sen jälkeen miehelle epäilyistäni melko suorin sanoin ja hän arvasi, että olin tsekannut puhelimen ja antoi mulle suomeksi sanottuna turpiin. Aion mennä nyt lääkäriin näyttämään itseäni ja sitten kai pitäisi mennä poliisiasemallekin, mutta pelottaa, että saankin itse syytteen viestien lukemisesta.

Tietysti harmittaa ihan mielettömästi muutenkin, joten ettehän nyt hauku ihan hirveästi mua. :/ Miehen kanssa en aio jatkaa, koska tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta. Edellisellä kerralla hän toi naisen kotiimme, kun olin muualla mutta palasin vähän aiemmin kuin piti. Olisi jo silloin pitänyt tajuta, mutta mies väitti sen olleen vain yhden yön lipsahdus kännien seurauksena.

Oon ihan puhki. Onneksi ei ole lapsia sentään.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:34"]

Pakkoko sun on ottaa viestejä esille. Sanot vain että mies hakkasi kun epäilit miehen pettävän. Jos mies itse ottaa asian epäilyksenä niin olisihan sinun puhuttava totta oikeudessa joten saisit varmaan sakot.

[/quote]

Lisätään vielä että ei kannata valehdella koska jos siitä jää kiinni niin saa isomman tuomion. Mitään pelättävää sinulla ei kuitenkaan ole ja miehesi saa kyllä tuomion.

Vierailija
22/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan kaikki rehellisesti poliisille. Ei oikeesti ole mitään väliä että luit ne viestit, mutta pahoinpitely on vakava rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sun on ottaa viestejä esille. Sanot vain että mies hakkasi kun epäilit miehen pettävän. Jos mies itse ottaa asian epäilyksenä niin olisihan sinun puhuttava totta oikeudessa joten saisit varmaan sakot.

[/quote]

Eikö tuossa tapauksessa miehen pidä tehdä itse rikosilmoitus ja vaatia rangaistusta? Jos mies on syytettynä, samanaikaisesti ei käsitellä asianomistajan mahdollisia rikoksia, vaan pelkästään ne asiat, mistä miestä syytetään.

Vierailija
24/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot kaiken jos sinusta tuntuu siltä ja saattavathan ne sen tapahtumaketjun haluta kuulla joka tapauksessa. Kerro myös aiemmista pahoinpitelyistä. Älä murehdi sitä viestintäsalaisuusasiaa, sinä et ole sillä mitään etua itsellesi ollut hakemassa (esim liikesalaisuuksia urkkimassa) vaan totuutta miehesi petollisuudesta/uskollisuudesta enkä ymmärrä mikä liitto tai yhteiselo sellainen on jossa on puhelinsalaisuuksia. Sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja.

Vierailija
25/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:37"]

[/quote]

Lisätään vielä että ei kannata valehdella koska jos siitä jää kiinni niin saa isomman tuomion. Mitään pelättävää sinulla ei kuitenkaan ole ja miehesi saa kyllä tuomion.

[/quote]

En vain pysty olemaan kertomatta koko juttua siten kuin se meni, tiedän sen jo nyt. Mutta sitten on vaan kestettävä seuraukset. En kyllä olisi halunnut joutua tähän tilanteeseen ja pelkään mennä sinne poliisiasemalle. Itkettää. Ja hävettää millasen miehen kanssa oon elänyt.

ap

Vierailija
26/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te palstailijat haista koskaan trollia? Tämä on juuri sitä itseään, pelkään, pelkään mennä poliisillee blaa blaa jne.

16

Vierailija
27/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:55"]

Ettekö te palstailijat haista koskaan trollia? Tämä on juuri sitä itseään, pelkään, pelkään mennä poliisillee blaa blaa jne.

16

[/quote]En ole trolli. Olisinkin. Just nyt tuntuu, että koko maailma on romahtanut.

ap

Vierailija
28/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:01"]

16

[/quote]En ole trolli. Olisinkin. Just nyt tuntuu, että koko maailma on romahtanut.

ap

[/quote]

No, sit et takertuis tuohon lukemiseen, huoh!

Ja joku faktana esitti, että miehes saa tuomion, niin ei kyllä välttämättä...

Vierailija
29/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:13"]

Menen kyllä lääkäriin, mutta pelkään mennä sinne poliisille. Entä jos koko juttu kääntyykin siihen kirjesalaisuuden rikkomiseen? Mulla ei ole edes yhtään liikennesakkoa tai pysäköintivirhemaksua elämäni ajalta. Pelkään, että leimaudun rikolliseksi. Kuulostaa kai naurettavalta. En varmasti pysty edes valehtelemaan siitä viestien lukemisesta. Enkä kyllä edes halua valehdella.

ap

[/quote]

Vaikutat älykkäältä, sivistyneeltä ja itsenäiseltä naiselta, et lainkaan sellaiseltä vähän yksinkertaiselta wt-trashilta, jotka tällaisiin ongelmiin yleensä joutuvat.

Pohdintasi ovat järkeviä eivätkä lainkaan viesti sitä, että oikeastaan et halua erota miehestäsi etkä halua tehdä asialle lopultakaan mitään vaan kerjätä vain sääliä netissä. Sellaisiahan monet wt-trahsit ovat mutta sinä et vaikuta sellaiselta lainkaan.

Olen varma, että selviät tästä tilanteesta ja jatkat elämääsi tämän jälkeen entistä itsetietoisempana, viisaampana ja itsenäisempänä. Onnea uuteen elämääsi!

Vierailija
30/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:01"]

16

ap

[/quote]

No, sit et takertuis tuohon lukemiseen, huoh!

Ja joku faktana esitti, että miehes saa tuomion, niin ei kyllä välttämättä...

[/quote]Olen nyt liian hätääntynyt enkä tajua, mihin takerruin. Mutta sitä juuri pelkään, että asia kääntyy minua vastaan. Mies on kyllä ennenkin ollut oikeudessa ja saanut pari tuomiota (ehdollisia), mutta ne ovat olleet erilaisia tapauksia.

ap

Vierailija
31/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei asia voi sua vastaan kääntyä. Ensinnäkin ne käsitellään ihan erillään toisistaan,  ja toiseksi se miehen kännykän lukeminen on oikeasti ihan pikkujuttu, joka ei poliisia edes kiinnosta.

Vierailija
32/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin viittivät alkaa ees sakottamaan tuosta tekstarin luvusta ja se on kuule pienempi paha kuin se, että epäilisit sen tekemisiä, kyllä minäkin tsekkaisin epäilyttävän tyypin puhelimen. nyt pääset eroon siitä paskasta ja ilman muuta teet rikosilmon-minäkin tein aikanaan yhestä paskanaapurista joka rikkoi kotirauhaa ja kun ilmo oli tehty, tää kahjo naapuri laittoi nimettömiä uhkauksia-sai sakot ja varoituksen, en tiijä vieläkö naapurit joutuu tästä idiootista kärsimään, mutta sanoin muuttaessani vielä suorat sanat, kun sattui urpo seisomaan pihalla. kyllä sitä kyrsi, että akka pisti sen seinää vasten ja maksamaan.

Vierailija
33/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, uskon noita jotka sanoo, että ei mitään hätää sulla ole tuon puhelimen lukemisen suhteen. Mulla käynyt kerran niin, että mun kotona tapahtui rikos, aika vakava puukotus. Poliisit tuli paikalle ja löysi mun keittiöstä rutiinitarkastuksessa bongin. Ei varmasti poliisilla ollut epäilystä, että käytinkö sitä laittomuuksiin vai en. Nuorempi poliisi pyysi vanhempaa poliisia keittiöön ja tsekkasivat bongin yhdessä. Kuulin kun vanhempi poliisi sanoi, että antaa olla. Ne ois voinut takavarikoida sen tai alkaa kaivamaan enemmänkin, olis varmaan löytänyt jotain enemmänkin laitonta.

Mutta ehkä ne ajatteli, että siinä yhdessä puukotuksessa oli jo tarpeeksi tutkimista eikä niitä kiinnostanut alkaa mitään bongia takavarikoimaan saati päihteitä etsimään.

Vierailija
34/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse kertoa lukemistasi viesteistä mitään, ellei poliisit sitä erikseen kysy. Teet rikosilmoituksen pahoinpitelystä ja se on siinä.

Pahoinpitely on aina rikos ja johtaa syyte harkintaan. Myös lääkärillä on velvollisuus ilmoittaa pahoinpitelystä, jos epäilee.

Mitä tulee lukemaasi tekstiviestiin, se on miehesi asia antaako asian poliisille.   Ei sinun.   Luulen, ettei paljon poliisia kiinnosta, jos miehellä odottaa pahoinpitely syyte. Todennäköisesti myös lääkäri antaa tiedoksi poliisille, mutta ei kuitenkaan tee asiasta rikosilmoitus.

Sinun on aivan turha pelätä lukemaasi tekstiviestiä, jos se päätyisikin tutkintaan, niin saat siitä ehkä huomautuksen tai pienen sakon.

Vierailija
35/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Huono

Vierailija
36/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on niin että pahoinpitely on se rikos, ei kukaan saa käydä toiseen kiinni. Lääkäri ja rikosilmoitus. Ei poliisia kiinnosta joku viestin lukeminen vaikka sen kertoisitkin.

Ei taida olla miehellä olla kanttia mennä mistään lukemisista puhumaan ja se onkin ihan eri asia.

Vierailija
37/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:43"]

Trolli. Huono

[/quote]

Että nämä ottaa päähän! Ihanko tälläisiä ei voisi tapahtua oikeassa elämässä, oikeastaan jokaista keskustelua jossa joku kertoo elämäntilanteestaan, kutsutaan trolliksi. Hyvä että teillä trolleiksi haukkujilla on elämä niin ruusuista, ettei mitään tälläistä voisi kuvitellakkaan oikeasti tapahtuvan. 

Vierailija
38/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, herättää  miettimään että eikö ihmisillä ole nykyään yhtään luotettavaa ystävää kenen kanssa tällaistakin asiaa voisi pohtia...Kun pitää tulla netin anonyymiltä palstalta hakemaan neuvoja. Surullista.

Vierailija
39/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 17:01"]

Trolli tai ei, herättää  miettimään että eikö ihmisillä ole nykyään yhtään luotettavaa ystävää kenen kanssa tällaistakin asiaa voisi pohtia...Kun pitää tulla netin anonyymiltä palstalta hakemaan neuvoja. Surullista.

[/quote]

Joskus on helpompaa kirjoittaa anonyyminä tuntemattomille ihmisille kuin kertoa esimerkiksi perheväkivallasta läheisilleen. Sama ideahan on erilaisissa auttavissa puhelimissa. Läheiset ja tutut ihmiset voivat samalla tavalla olla järkyttyneitä ja lamaantuneita, kun kriisi on äkillinen, mutta vieras ihminen pystyy antamaan neuvoja ilman tunnereaktioita ja olemaan esimerkiksi syyllistämättä. Näihin tapauksiin liittyy myös paljon turhaa häpeää, jonka käsittelemiseen kuluu aikaa.

Vierailija
40/41 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, ap. 

Ota tilanne siltä kannalta, että on moraalisesti oikein saattaa mies rikosvastuuseen pahoinpitelystä, vaikka itse saisitkin jotain seuraamuksia myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän