Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Hyvästi söpö lapsitähti - Tilalle astui komea nuori mies - Isac Elliot poisti vanhat Instagram-kuvansa – jäljelle jäi vain yksi otos

Vierailija
26.12.2020 |

Isac Elliot ei ole enää teini, hän täytti tänään lauantaina 20 vuotta. Syntymäpäivänä muuttui myös Elliotin Instagram-tili, josta katosi yhtä lukuun ottamatta kaikki kuvat
–Päätin poistaa kuvat, koska haluan pitkästä aikaa uuden alun. Olen todella ylpeä urastani ”teini-tähtenä”, mutta olen kasvanut, samoin ihmiset ympärilläni ovat kasvaneet, Isac Elliot kirjoittaa.
Toivottavasti ura kansainvälisellä huipulla saa jatkoa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v halusi uuden alun. Ok voi vitttt.

Uusi alku *pitkästä aikaa*. Huvitti tuo sanavalinta.

Sekä tietenkin siihen vielä päälle se, että se on tehnyt röitä jo lapsesta saakka. 

Meillä ei palstalaisia saa röihin aikuisenakaan ..

Sincc

Vierailija
42/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä joutuu armeijaan vai onko vapautettu jollakin tekosyyllä kuten Boelius? Robinissa sentään oli miestä hoitaa homma.

Mikä tekosyy Tuurella oli?

Ainakin ADHD. En kyllä sanoisi sitä tekosyyksi, koska sen perusteella mitä olen siitä lukenut, voin hyvin uskoa ettei se sovellu armeijaan. 

Minulla on adhd ja en pysty keskittymään mihinkään erityisen hyvin. Mutta silti kävin intin ja koin että hyödyin siitä järjestyksestä. Ei mitään ongelmia. Tuurekin olisi hyötynyt, ihan turhaan vapauttivat.

Tuure on sellainen drag-homojulkkis, johon kohdistuu varmasti poikkeuksellista huomiota armeijassa. 

Niinpä. Myös tuollaiset asiat kuuluu ottaa huomioon, kun mietitään kuka soveltuu armeijaan ja kuka ei. Vaikka ADHD ei yksin riittäisi vapautukseen, asioita pitää tarkastella kokonaisuutena. 

Ja ei, en todellakaan ole mikään Tuure-fani. Säälin nuorta miestä, joka valittiin 15-vuotiaana lapsena näyttävästi vuoden homoksi. Sellaisen julkisuuden ja huomion myötä on varmasti helppo kasvaa kieroon. Toivottavasti ikä tuo viisautta ja tasapainoisuutta Tuurenkin elämään. 

Olen kyllä samaa mieltä tuossa että Tuuren valinta 15-vuotiaana vuoden homoksi oli todellinen virhearvio homoliikkeeltä. Kyseessä oli kuitenkin alaikäinen. Ehkä sen kolme vuotta olisi voinut odottaa, niin olisi ollut täysi-ikäinen.

Jep. Oli tuosta pari vuotta nuorempana vasta aloitteleva lapsitubettaja, joka kielsi julkisesti edes olevansa homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v halusi uuden alun. Ok voi vitttt.

No jaa 8 vuotta yhdessä työpaikassa. 

Ei se lyhytkään aika ole ..

Sincc

Ei se mitään uutta työtä halua. Tympäisee vain kun entisenä teinitähtenä ei enää myy, ja menestyvää aikuista mieslaulajaa tuosta ei vaan tule. Eikä varsinkaan ennen kuin oikeasti vähän aikuistuu ja enimmät keltaiset nesteet valuu päästä pois.

Vierailija
44/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä joutuu armeijaan vai onko vapautettu jollakin tekosyyllä kuten Boelius? Robinissa sentään oli miestä hoitaa homma.

Mikä tekosyy Tuurella oli?

Ainakin ADHD. En kyllä sanoisi sitä tekosyyksi, koska sen perusteella mitä olen siitä lukenut, voin hyvin uskoa ettei se sovellu armeijaan. 

Minulla on adhd ja en pysty keskittymään mihinkään erityisen hyvin. Mutta silti kävin intin ja koin että hyödyin siitä järjestyksestä. Ei mitään ongelmia. Tuurekin olisi hyötynyt, ihan turhaan vapauttivat.

ADHD ilmenee eri ihmisillä eri tavoin ja vaikeuttaa joidenkin elämää enemmän kuin muiden. Mediajuttujen perusteella Tuure vaikuttaa sen verran epävakaalta ja epäkypsältä, etten uskaltaisi antaa sille asetta käteen. En ainakaan ladattua. 

Yleensä Tuuren "kaltaiset" sijoitetaan yksikön kirjureiksi. Ei siinä tarvitse aseita käsitellä, sen kun kirjoittaa läppärille mitä sanotaan ja keittää kapteenille ja vääpelille kahvia. 

Kirjureiksi on yleensä liikaa tulijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme