IL: Hyvästi söpö lapsitähti - Tilalle astui komea nuori mies - Isac Elliot poisti vanhat Instagram-kuvansa – jäljelle jäi vain yksi otos
Isac Elliot ei ole enää teini, hän täytti tänään lauantaina 20 vuotta. Syntymäpäivänä muuttui myös Elliotin Instagram-tili, josta katosi yhtä lukuun ottamatta kaikki kuvat
–Päätin poistaa kuvat, koska haluan pitkästä aikaa uuden alun. Olen todella ylpeä urastani ”teini-tähtenä”, mutta olen kasvanut, samoin ihmiset ympärilläni ovat kasvaneet, Isac Elliot kirjoittaa.
Toivottavasti ura kansainvälisellä huipulla saa jatkoa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla muka on enemmän seuraajia kuin Robinilla. Varmaan ostanut niitä..
Isac taisi olla ainakin Norjassa suosittu.
Paino sanalla oli.
En ymmärrä mikä tässä on sitä tähteyttä. Jotkut kiljuvat pikkutytöt?
En vieläkään käsitä, mistä jäbä on ansainnut niin paljon rahaa, että yksi vaatekerta saattaa olla arvoltaan heittämällä yli 10k
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään käsitä, mistä jäbä on ansainnut niin paljon rahaa, että yksi vaatekerta saattaa olla arvoltaan heittämällä yli 10k
Ei se ole mitään niistä maksanut. Sponsori- tai lainakrääsää. Tai sitten kaikki tienestit on tosiaan laitettu vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tienaahan Sieppikin ihan hyvin vain sensuelliseroottisissa kuvissa vilauttelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä joutuu armeijaan vai onko vapautettu jollakin tekosyyllä kuten Boelius? Robinissa sentään oli miestä hoitaa homma.
Mikä tekosyy Tuurella oli?
Ainakin ADHD. En kyllä sanoisi sitä tekosyyksi, koska sen perusteella mitä olen siitä lukenut, voin hyvin uskoa ettei se sovellu armeijaan.
Minulla on adhd ja en pysty keskittymään mihinkään erityisen hyvin. Mutta silti kävin intin ja koin että hyödyin siitä järjestyksestä. Ei mitään ongelmia. Tuurekin olisi hyötynyt, ihan turhaan vapauttivat.
ADHD ilmenee eri ihmisillä eri tavoin ja vaikeuttaa joidenkin elämää enemmän kuin muiden. Mediajuttujen perusteella Tuure vaikuttaa sen verran epävakaalta ja epäkypsältä, etten uskaltaisi antaa sille asetta käteen. En ainakaan ladattua.
Yleensä Tuuren "kaltaiset" sijoitetaan yksikön kirjureiksi. Ei siinä tarvitse aseita käsitellä, sen kun kirjoittaa läppärille mitä sanotaan ja keittää kapteenille ja vääpelille kahvia.
Mitä luulet, suostuisiko suuri julkkis pahaiseksi palvelijaksi?
Isac oli ihan miellyttävän oloinen ihan uransa alkuaikoina, mutta hyvin pian muuttui jotenkin ylimieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä joutuu armeijaan vai onko vapautettu jollakin tekosyyllä kuten Boelius? Robinissa sentään oli miestä hoitaa homma.
Ainakin ADHD. En kyllä sanoisi sitä tekosyyksi, koska sen perusteella mitä olen siitä lukenut, voin hyvin uskoa ettei se sovellu armeijaan.
Minulla on adhd ja en pysty keskittymään mihinkään erityisen hyvin. Mutta silti kävin intin ja koin että hyödyin siitä järjestyksestä. Ei mitään ongelmia. Tuurekin olisi hyötynyt, ihan turhaan vapauttivat.
Tuure on sellainen drag-homojulkkis, johon kohdistuu varmasti poikkeuksellista huomiota armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure on sellainen drag-homojulkkis, johon kohdistuu varmasti poikkeuksellista huomiota armeijassa.
Niinpä. Myös tuollaiset asiat kuuluu ottaa huomioon, kun mietitään kuka soveltuu armeijaan ja kuka ei. Vaikka ADHD ei yksin riittäisi vapautukseen, asioita pitää tarkastella kokonaisuutena.
Ja ei, en todellakaan ole mikään Tuure-fani. Säälin nuorta miestä, joka valittiin 15-vuotiaana lapsena näyttävästi vuoden homoksi. Sellaisen julkisuuden ja huomion myötä on varmasti helppo kasvaa kieroon. Toivottavasti ikä tuo viisautta ja tasapainoisuutta Tuurenkin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Isac oli ihan miellyttävän oloinen ihan uransa alkuaikoina, mutta hyvin pian muuttui jotenkin ylimieliseksi.
Tyypillistä lapsitähdille, että julkisuus nousee päähän.
Söpö lapsitähti? Komea nuori mies??? No, makuja on monia...
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo kuvansa poistavat tekevät ikävän tempun faneille, kun poistavat ne ehkä faneillekin tärkeät muistot kuvien muodossa somestaan. Ei se teini-idolin imago muutu tuosta vaan uskottavan aikuisen miesartistin imagoksi vaikka kuinka niin haluaisivat. Aika on elettävä.
Tämä oikein korostaa kuinka epätoivoisesti haluaa unohtaa teinitähteytensä ja samalla kuitenkin sahaa vain omaa oksaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD ilmenee eri ihmisillä eri tavoin ja vaikeuttaa joidenkin elämää enemmän kuin muiden. Mediajuttujen perusteella Tuure vaikuttaa sen verran epävakaalta ja epäkypsältä, etten uskaltaisi antaa sille asetta käteen. En ainakaan ladattua.
Yleensä Tuuren "kaltaiset" sijoitetaan yksikön kirjureiksi. Ei siinä tarvitse aseita käsitellä, sen kun kirjoittaa läppärille mitä sanotaan ja keittää kapteenille ja vääpelille kahvia.
Mitä luulet, suostuisiko suuri julkkis pahaiseksi palvelijaksi?
Ei kai nämä lakien yläpuolella ole? Asevelvollisuus kuuluu näille siinä missä jollekin tavalliselle pulliaisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Myös tuollaiset asiat kuuluu ottaa huomioon, kun mietitään kuka soveltuu armeijaan ja kuka ei. Vaikka ADHD ei yksin riittäisi vapautukseen, asioita pitää tarkastella kokonaisuutena.
Ja ei, en todellakaan ole mikään Tuure-fani. Säälin nuorta miestä, joka valittiin 15-vuotiaana lapsena näyttävästi vuoden homoksi. Sellaisen julkisuuden ja huomion myötä on varmasti helppo kasvaa kieroon. Toivottavasti ikä tuo viisautta ja tasapainoisuutta Tuurenkin elämään.
Olen kyllä samaa mieltä tuossa että Tuuren valinta 15-vuotiaana vuoden homoksi oli todellinen virhearvio homoliikkeeltä. Kyseessä oli kuitenkin alaikäinen. Ehkä sen kolme vuotta olisi voinut odottaa, niin olisi ollut täysi-ikäinen.
20v halusi uuden alun. Ok voi vitttt.
Vierailija kirjoitti:
Uusi alku *pitkästä aikaa*. Huvitti tuo sanavalinta.
Tosi mielenkiintoista. Never höörd.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
No jaa 8 vuotta yhdessä työpaikassa.
Ei se lyhytkään aika ole ..
Sincc
Levy-yhtiöt käyttää lapsityövoimaa !
Miksei tähän puututa ?
Sincc
Minusta nuo kuvansa poistavat tekevät ikävän tempun faneille, kun poistavat ne ehkä faneillekin tärkeät muistot kuvien muodossa somestaan. Ei se teini-idolin imago muutu tuosta vaan uskottavan aikuisen miesartistin imagoksi vaikka kuinka niin haluaisivat. Aika on elettävä.