Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisten painostaminen lastentekoon

Vierailija
26.12.2020 |

Eivätkö vanhemman polven ihmiset tajua enää ollenkaan, että maailma on muuttunut ympärillä? Elinikäisiä työpaikkoja ja sellaisia työpaikkoja, joita vähän tyhmemmätkin saivat ei enää ole. Kuka uskaltaa perheitä perustaa näinä aikoina? Miehiä on joutunut nyt korona-aikana tuhansia työttömäksi ja faktahan on, että työttömän miehen on puolisoa totaalisen vaikea löytää, ellei huoli jotain täydellistä white trashia, mutta kouluttautunut työtön tuskin sellaista kelpuuttaa. Vanhemman sukupolven ihmiset eivät tunnu tajuavan tälläistä ollenkaan. Sellaista emäntäkulttuuria, joka oli kasarilla ei enää ole ja se on mennyttä aikaa. Naiset kun kouluttautuvat enemmän kuin miehet ja vaatimukset/maailmankuva muuttuu sen myötä. Näille sukulaisille ei vain kehtaisi sanoa suoria sanoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kouluttautuis?

Vierailija
2/7 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki olisi kohdallaan, ei lapsia välttämättä niin vain tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano van ettei sullo dreijaa ja savea jolla pystyisit pyörittelemään ittelles lapsia

Vierailija
4/7 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat painostavampia kuin toiset, mutta aika usein myös ongelma on nimenomaan siinä, että sinä et vaan kehtaa avata omaa näkemystäsi. Ei sitä yleensä pakko ole niin suoraan sanoa.

Ja voi kai sekin olla mahdollista, että kitiset pihlajanmarjoista ja sukulaiset näkevät sen, katseltuaan kasvuasi alusta asti. He tietävät, jos sinulla on taipumusta luovuttaa liian vähällä. Voisiko mitenkään olla mahdollista, että he olisivat edes 10-prosenttisesti oikeassa? Eikö heitä siinä tapauksessa kannattaisi kuunnella ja yrittää edes avata heille omaa mielenmaisemaasi? Jos se on vaikeaa, niin ei se parisuhteessakaan aina sen helpompaa olisi. Ota treenin kannalta.

Vierailija
5/7 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten mieltäkö ei saa pahoittaa vastaamalla heille napakasti asiasta, joka saattaa olla itselle arka?

Olen itse kuusikymppinen, ja ymmärrän oikein hyvin aiheen vaikeuden. Olen myös sitä mieltä, että minua vanhempienkin ihmisten tulee ymmärtää sanomattakin. Minusta ja puolisostani ei ehkä ikinä tule isovanhempia, ja se on ihan ok, kun asia ei ole meidän päätettävissämme millään tavalla.

Ollaan myös itse koettu se, että ei niitä lapsia noin vain tehdä.

Vierailija
6/7 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/7 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli yhden lapsen tekeminen on ilmastoterroria. Parempi olla tekemättä yhtään lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi