Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa lapselle että isälle yritys on ykkössijalla lapsi kakkossijalla?

Vierailija
27.05.2014 |

Ettei sitten pettyisi aina kun isä niin harvoin kerkiää sovittuihin juttuihin ja ne jää välistä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo sun tehtävä kertoa. Olit sitten kuka hyvänsä.

Vierailija
2/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:30"]

[/quote]

Olen lapsen äiti eli isänkö se sitten pitää kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa? Ennemmin sun pitää selitellä lapsellesi hänen isänsä ohareita, kuin pahoittaa lapsen mieltä. Isä ei tykkää niin paljon, että viettäisi aikaa hänen kanssaan ja säkö sitten menisit sanomaan lapselle, että joo, ei sun isäs rakasta sua tarpeeksi, meni taas töihin...

Vierailija
4/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isän pitää tehdä oikein paljon hommia, että isä saa maksettua meidän laskut ja ruuat ja sinun polkupyöräsi ja harrastuksesi. Meidän isä on tosi reipas ja ahkera ja sitä harmittaa ihan kauheasti, kun se ei aina ehdi leikkiä sinun kanssasi. Isä kuitenkin rakastaa sinua ihan suunnattomasti, älä koskaan epäile sitä."

Vierailija
5/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke lastasi parisuhdeongelmaasi.

Vierailija
6/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:31"]

Miksi pitäisi kertoa? Ennemmin sun pitää selitellä lapsellesi hänen isänsä ohareita, kuin pahoittaa lapsen mieltä. Isä ei tykkää niin paljon, että viettäisi aikaa hänen kanssaan ja säkö sitten menisit sanomaan lapselle, että joo, ei sun isäs rakasta sua tarpeeksi, meni taas töihin...

[/quote]

Joka päivähän mä joudunkin selittelemään miksi isä on niin pitkään töissä,miksi reissut peruuntuu yms.

Vierailija
7/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:32"]

"Isän pitää tehdä oikein paljon hommia, että isä saa maksettua meidän laskut ja ruuat ja sinun polkupyöräsi ja harrastuksesi. Meidän isä on tosi reipas ja ahkera ja sitä harmittaa ihan kauheasti, kun se ei aina ehdi leikkiä sinun kanssasi. Isä kuitenkin rakastaa sinua ihan suunnattomasti, älä koskaan epäile sitä."

[/quote]

Tehokkaampaa varmasti olis jos se isä itse sanois tämän eikä äiti selittelis isän puolesta.

Vierailija
8/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Ei tämä mulle ole ongelma mutta lapselle on vaikka parhaani olen yrittänyt selittää kuinka tarvitaan rahaa että saadaan laskut maksettua siksi on käytävä töissä ja kun iskä on yrittäjä ei voi lomaa pitää yms.

Vierailija
9/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ap itse töihin, niin ei tartte miehesi painaa pitkää päivää

Vierailija
10/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä lisää! Mun mielestä se kuuluu vanhempien hommaan, selittää kaikki hyvin päin. Kyllä se lapsi tulee saamaan niin paljon paskaa niskaansa elämänsä aikana ettei sun äitinä kannata sitä aloittaa.

Vierailija
11/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joka päivähän mä joudunkin selittelemään miksi isä on niin pitkään töissä,miksi reissut peruuntuu yms.

[/quote]

Sinä et pääse reissuille lapsen kanssa ilman että isä on paikalla?

Vierailija
12/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En pääse ja työt ei vähene vaikka mulla olisi kuinka isopalkkainen työ hyvänsä.

Vierailija
13/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

alatisairaat eivät kykene, näin vaan on

Vierailija
14/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt käsitä yhtä hommaa. Miksi ihmeessä niitä reissuja on joka päivä, jos on tiedossa, että mies ei kerkiä? MIkset sano, että sä voit lähteä isän sijasta? Tai sanot isälle, että ei lupaa mitä ei voi pitää.

Musta kuulostaa, että tämä on kuin onkin jokin parisuhdekiista, johon sä olet ottanut lapsen mukaan.

Vierailija
15/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään....

Vierailija
16/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Ei tämä mulle ole ongelma mutta lapselle on vaikka parhaani olen yrittänyt selittää kuinka tarvitaan rahaa että saadaan laskut maksettua siksi on käytävä töissä ja kun iskä on yrittäjä ei voi lomaa pitää yms.

[/quote]

No lapsesi on vaan tyhmä

Vierailija
17/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, niin ehkä isänkin taakka vähän helpottuu? Meillä on sama tilanne, mutta olen sopeutunut. Yritys yksinkertaisesti vaatii sen työmäärän. Ja aloitan ensi kuussa itse työt.

Vierailija
18/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:45"]

Mä en nyt käsitä yhtä hommaa. Miksi ihmeessä niitä reissuja on joka päivä, jos on tiedossa, että mies ei kerkiä? MIkset sano, että sä voit lähteä isän sijasta? Tai sanot isälle, että ei lupaa mitä ei voi pitää.

Musta kuulostaa, että tämä on kuin onkin jokin parisuhdekiista, johon sä olet ottanut lapsen mukaan.

[/quote]

Ei reissuja joka päivä ole tietenkään eikä mitään kannattakkaan lupailla kun niitä harvoin pystyy pitämään mutta vinkuuhan lapsi iltaisinkin että miksi isä ei jo tule töistä kotiin yms.

Vierailija
19/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]

Jatka selittelyä. Varmaan miehesi vituttaa sinua mutta teet hallaa vain lapsellesi jos sanot noin hänen isästään.

Vierailija
20/58 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:30"]

[/quote]

Olen lapsen äiti eli isänkö se sitten pitää kertoa?

[/quote]

Lapsi kyllä tajuu sen itsekin. Isänsä sanoo varmaan syyn miksi ei tule.