Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua yritetty pokata kumppanisi nähden? Missä ja miten?

Vierailija
26.12.2020 |

Olen nainen ja minulle on käynyt näin usein. Eli mieheni läsnäollessa ja edessä on toinen mies yrittänyt iskeä joskus hyvinkin sinnikkäästi. Pari kertaa melkein tappeluksi mennyt. Mietin, onko tämä kuinka yleistä ja minkälaiset tyypit tätä harrastavat? On kuitenkin aika röyhkeää toimintaa toisen nenän edessä tulla pokaamaan... Olisi tietysti kiva ajatella että olen vain niin mieletön saalis :D, mutta olisko tässä motiivina enemmänkin joku miesten (tai sitten naisten) välinen kukkoilu? Eli johtuuko tuo enemmän miehestäni kuin minusta, niin että toiset miehet haluavat haastaa häntä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useasti, kerran jopa mieheni lapsuudenkaveri.

Se vasta oli epämukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty, mutta voi olla, etteivät ole hoksanneet kyseessä olevan puolisoni, kun kumppani on saattanut keskustella omien kavereidensa kanssa ja minä olen vain mennyt siinä kyljessä mahdollisesti ulkopuolisen näköisenä. Baarissa tämä siis, yksinään kun en niissä käy.

Vierailija
4/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yritetty ja myös onnistuttu . mieheni nimittäin tykkää sellaisesta  :)

Vierailija
5/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkoilu ja alistaminen tietenkin on kyseessä, sinä voit olla vaikka minkälainen rumilus, ei sillä ole tuossa mitään väliä.

Vierailija
6/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulkaas ja ihan kotiin tuli...

Hävytöntä

Vierailija
7/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin (ulkoisesti) kauniita naisia tuntuu risovan, jos tavisnaisella on "liian" hyvännäköinen mies. Silloin käyttäydytään noin.

Vierailija
8/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta mieheni kertoi sen vasta jälkeenpäin. Itse olin niin höntti, etten tajunnut. Jotenkin se taajuus poistui ihan kokonaan aivoistani, kun päätin sitoutua tuohon yhteen. Mies väänsi rautalangasta jälkikäteen ja oli erittäin huvittunut, kun olin ihan öööö.

Vierailija
9/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta mieheni kertoi sen vasta jälkeenpäin. Itse olin niin höntti, etten tajunnut. Jotenkin se taajuus poistui ihan kokonaan aivoistani, kun päätin sitoutua tuohon yhteen. Mies väänsi rautalangasta jälkikäteen ja oli erittäin huvittunut, kun olin ihan öööö.

Saattoihan miehesikin tulkita väärin sen toisen tyypin aikeet.

Vierailija
10/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monesti, ihan vain baarissa aikoinaan kun niissä tuli käytyä.

Vierailija
11/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniläisten örinöitä. En kännää ja välttelen niiden seuraa.

Vierailija
12/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskauraa. Tappelua siinä usein haetaan. Toisaalta onpa joskus käynyt niinkin, että se nainen on isketty siitä ja lähdetty naimaan ja nöyryytetty mies on jäänyt perään itkemään.

Vierailija
13/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, sillä jos joku tuttu tai tuntematon yrittää flirttailla teen eleillä selväksi ettei vähempää voisi kiinnostaa.

Miestäni kyllä yritettiin iskeä. Mieheni oli saamastaan huomiosta otettu, eikä ymmärtänyt tapahtunutta flirtiksi.

Olimme menossa teatteriin naisen kanssa jota emme entuudestaan tunteneet. Liput järjestyivät yhteisen tuttumme kautta. Emme ehkä esitelleet itseämme selkeästi parina ja meillä ei ole tapana kuherrella vieraiden seurassa. Pidimme käsistä kyllä ja istuimme lähekkäin väliajallakin.

Alusta asti tuo nainen tuntui puhuvan vain miehelleni ja hymyili joka kerta häntä katsoessaan. Hän yritti hivuttautua istumaan lähemmäksi ja valitsi puheenaiheeksi asioita joista kuvitteli minun olevan pihalla. (Ehdimme toki keskustella paljonkin ennen ja jälkeen näytöksen sekä väliajalla).

Minua naisen käytös lähinnä huvitti. Se oli niin läpinäkyvää.

Lopulta sanoin että nyt on aika lähteä kotiin ja nappasin miestäni käsikynkästä ja toivottelin naiselle hyvät illanjatkot. Pussattiin kevyesti miehen kanssa siten että nainen näki meidät.

Tapasimme muutaman kerran tämän jälkeen yhteisten tuttujemme kautta ja vaikka naiselle kävi hyvin selväksi että olemme pari, niin hän jatkoi flirttiä.

Ilmeisesti koska flirtti ei toiminut, jättäytyi nainen lopulta yhteisistä tapaamisista pois.

Mies oli äimän käkenä kun sanoin hänelle että kyse oli flirtistä. Piti naista vain harvinaisen mukavana.

Vierailija
14/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkoilu ja alistaminen tietenkin on kyseessä, sinä voit olla vaikka minkälainen rumilus, ei sillä ole tuossa mitään väliä.

Masentavaa, toivoin sen johtuvan siitä että olen vaan niin kaunis! 😂 Mutta rehellisesti on tullut tunne että olen tosiaan siinä näytelmässä ihan sivuroolissa, kun iskeminen on jatkunut vaikka olen ollut tosi kylmäkiskoinen. Täytyy olla aika pimeä luonne että moisesta kukkoilusta jotain kiksejä saa.

Ap

Vierailija
15/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

On useasti, kerran jopa mieheni lapsuudenkaveri.

Se vasta oli epämukavaa.

Hyi yöks mikä tyyppi. Ei varmaan ystävinä erottu siinä tilanteessa?

Ap

Vierailija
16/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulkaas ja ihan kotiin tuli...

Hävytöntä

Siis miten tuli kotiin, otti selvää missä asut ja lähti kosioretkelle? Mitäs miehesi siihen?

Vierailija
17/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan, sillä jos joku tuttu tai tuntematon yrittää flirttailla teen eleillä selväksi ettei vähempää voisi kiinnostaa.

Miestäni kyllä yritettiin iskeä. Mieheni oli saamastaan huomiosta otettu, eikä ymmärtänyt tapahtunutta flirtiksi.

Olimme menossa teatteriin naisen kanssa jota emme entuudestaan tunteneet. Liput järjestyivät yhteisen tuttumme kautta. Emme ehkä esitelleet itseämme selkeästi parina ja meillä ei ole tapana kuherrella vieraiden seurassa. Pidimme käsistä kyllä ja istuimme lähekkäin väliajallakin.

Alusta asti tuo nainen tuntui puhuvan vain miehelleni ja hymyili joka kerta häntä katsoessaan. Hän yritti hivuttautua istumaan lähemmäksi ja valitsi puheenaiheeksi asioita joista kuvitteli minun olevan pihalla. (Ehdimme toki keskustella paljonkin ennen ja jälkeen näytöksen sekä väliajalla).

Minua naisen käytös lähinnä huvitti. Se oli niin läpinäkyvää.

Lopulta sanoin että nyt on aika lähteä kotiin ja nappasin miestäni käsikynkästä ja toivottelin naiselle hyvät illanjatkot. Pussattiin kevyesti miehen kanssa siten että nainen näki meidät.

Tapasimme muutaman kerran tämän jälkeen yhteisten tuttujemme kautta ja vaikka naiselle kävi hyvin selväksi että olemme pari, niin hän jatkoi flirttiä.

Ilmeisesti koska flirtti ei toiminut, jättäytyi nainen lopulta yhteisistä tapaamisista pois.

Mies oli äimän käkenä kun sanoin hänelle että kyse oli flirtistä. Piti naista vain harvinaisen mukavana.

Flirttiähän se, kun nainen puhuu miehelle enemmän kuin pari lausetta.

Vierailija
18/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin kertaa ja myös miestäni on yritetty iskeä muutaman kerran minun läsnäollessani. Tosin nämä ovat myös olleet miehiä joten eivät ole kokeneet minua ilmeisesti uhkana :D

Jos mies on huoliteltu ja kroppa kunnossa niin homot kiinnostuu välittömästi. Kerran jopa taksikuski yritti reittä hieroa ja mä istuin takapenkillä.

Vierailija
19/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen aloitus. Mitä lie haetaan takaa. Jonkun fantasia että jos sulla on kaunis tyttökaveri ja kaikki maailman jätkät kadehtii sitä sulta ja iskee sitä sun aikana? Ei normaalit ja terveet ihmiset tee niin.

Vierailija
20/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen aloitus. Mitä lie haetaan takaa. Jonkun fantasia että jos sulla on kaunis tyttökaveri ja kaikki maailman jätkät kadehtii sitä sulta ja iskee sitä sun aikana? Ei normaalit ja terveet ihmiset tee niin.

En nyt ymmärrä mitä lapsellista tässä aloituksessa muka oli. Vaikuttaa ettet edes lukenut sitä. Lapsellista on se, että avoimesti yrittää pokata toisen puolisoa, minkä lie tappelunhimon takia sitten ilmeisesti. Aloitus koski sitä että siis minua on yritetty pokata puolison nähden, ja mietin minkälainen ihminen tuollaista tekee ja miksi. En todellakaan ole itse tehnyt sellaista enkä koskaan tekisi, minusta se on täysin käsittämätöntä ja noloa käytöstä.

Ikävää jos aloituksestani sai eri käsityksen.