Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua yritetty pokata kumppanisi nähden? Missä ja miten?

Vierailija
26.12.2020 |

Olen nainen ja minulle on käynyt näin usein. Eli mieheni läsnäollessa ja edessä on toinen mies yrittänyt iskeä joskus hyvinkin sinnikkäästi. Pari kertaa melkein tappeluksi mennyt. Mietin, onko tämä kuinka yleistä ja minkälaiset tyypit tätä harrastavat? On kuitenkin aika röyhkeää toimintaa toisen nenän edessä tulla pokaamaan... Olisi tietysti kiva ajatella että olen vain niin mieletön saalis :D, mutta olisko tässä motiivina enemmänkin joku miesten (tai sitten naisten) välinen kukkoilu? Eli johtuuko tuo enemmän miehestäni kuin minusta, niin että toiset miehet haluavat haastaa häntä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On montakin kertaa ja myös miestäni on yritetty iskeä muutaman kerran minun läsnäollessani. Tosin nämä ovat myös olleet miehiä joten eivät ole kokeneet minua ilmeisesti uhkana :D

Jos mies on huoliteltu ja kroppa kunnossa niin homot kiinnostuu välittömästi. Kerran jopa taksikuski yritti reittä hieroa ja mä istuin takapenkillä.

Olen kuullut vastaavista tilanteista ennenkin. Olen siinä käsityksessä että joidenkin (ei siis tosiaankaan kaikkien tai enemmistön, mutta joidenkin) homojen fantasia on vietellä heteronaisen (hetero)mies itselleen. Patologista käyttäytymistä siis, melkein kuin joku fetissi.

Vierailija
22/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

On useasti, kerran jopa mieheni lapsuudenkaveri.

Se vasta oli epämukavaa.

Hyi yöks mikä tyyppi. Ei varmaan ystävinä erottu siinä tilanteessa?

Ap

Tästä on jo aikaa, kyseinen ihminen on kaikesta huolimatta hieno ihminen. Hän ei ole menettänyt meidän kummankaan kunnioitusta. Elämä on tosin vienyt meitä eri suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa sellasta. Aina on joku kimpussa, vaikka mies vieressä. Aivan älytöntä hommaa.