Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiedä miksi pidän mykkäkoulua.

Vierailija
26.12.2020 |

Pitäisikö asia ottaa esille vai antaakko tulla vasta kun asia vaikuttaa elämään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut jonka mielestä mykkis ei ole mikään iso juttu. Sehän on sen merkki että toinen ei kuuntele mitä toisella on sanottavaa tai ei halua edes ymmärtää. Ei silloin puhe vie mihinkään. Pieni paussi on vaan hyvä että saa molemmat lisäaikaa miettiä oliko se riita tarpeellinen vai tarpeeton ja sopia sitten riita.

Hyi hemmetti joku mykkäkoululainen. Kyllä normaalit ihmiset osaavat jutella myös vaikeista asioista pitämättä mykkäkoulua. 

Luitko ollenkaan koko tekstiä. 

Vierailija
42/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut jonka mielestä mykkis ei ole mikään iso juttu. Sehän on sen merkki että toinen ei kuuntele mitä toisella on sanottavaa tai ei halua edes ymmärtää. Ei silloin puhe vie mihinkään. Pieni paussi on vaan hyvä että saa molemmat lisäaikaa miettiä oliko se riita tarpeellinen vai tarpeeton ja sopia sitten riita.

Hyi hemmetti joku mykkäkoululainen. Kyllä normaalit ihmiset osaavat jutella myös vaikeista asioista pitämättä mykkäkoulua. 

No mikä hitto estää kertomasta siitä asiasta?

Tulisi melkoinen inho, jos tajuaisin toisen pitävän asian siskällään pitkiäkin aikoja ja touhottaisi vain jotain mykkäkoulua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte alapeukkuja? Ihmiset on erityyppisiä suuttumuksiltaan, jotkut räjähtää ja jotkut ovat hiljaisempia.

Vierailija
44/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi melkoinen inho, jos tajuaisin toisen pitävän asian siskällään pitkiäkin aikoja ja touhottaisi vain jotain mykkäkoulua. 

Sehän riippuu siitä toisestä, kuunteleeko hän ollenkaan. En rupea puhumaan sellaisen kanssa joka ei kuuntele mitä mulla on sanottavaa. Olen silloin hiljaa.

Vierailija
45/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan tulla kaiken paskan ulos sanoja säästämättä. Ymmärrän kyllä sellaistakin jos toinen ei uskalla sanoa mitään vastaan, jos toinen vaan jyrää kaiken.

Vierailija
46/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä toisestä, kuunteleeko hän ollenkaan. En rupea puhumaan sellaisen kanssa joka ei kuuntele mitä mulla on sanottavaa. Olen silloin hiljaa.

Tuossa vaiheessa suhdetta lähdetään eri teille.

Vierailija
47/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan tulla kaiken paskan ulos sanoja säästämättä. Ymmärrän kyllä sellaistakin jos toinen ei uskalla sanoa mitään vastaan, jos toinen vaan jyrää kaiken.

Silloin se ei ole mykkäkoulua, jos toinen ei anna suunvuoroa. Mykkäkoulusta kärsivä kärsii juuri siitäkin kun toinen ei sano mitään vaikka voisi sanoa. 

Vierailija
48/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi olla mököttäjän kanssa vaan kyllä suhde loppuisi siihen, Jos ongelmista ei voi puhua niin miksi edes jatkaa yhdesskä. 

Vierailija
49/49 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homokaverini yritti pitää minulle jotain mykkäkoulua kerran. En edes huomannut enkä olisi arvannut mistä oli kyse ennen kuin viikon päästä kertoi. Meni hyvä mökötys ihan hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme