Mies ei tiedä miksi pidän mykkäkoulua.
Pitäisikö asia ottaa esille vai antaakko tulla vasta kun asia vaikuttaa elämään?
Kommentit (49)
Naisen mykkäkoulu on hyvä asia, sitä parempi mitä pidempään jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Käytät henkistä välittää mistä voi nostaa syytteen.
Sellaista rikosnimikettä ei taida oikein olla kun henkinen väkivalta.
Miehesi ei ole ajatustenlukija, joten parempi että kerrot hänelle että mistä on kysymys. Vai oletatko että asia ratkeaa itsekseen? Ja vähän niinkuin unohtuu.
Olisi minullakin akka ketä on edes päivän hiljaa.
Millaiseen ammattiin valmistuu mykkäkoulusta? Voiko sinne lähettää työkavereita?
Ihmisellä on oikeus olla vaiti. Se on sitten eri asia mitä mieltä toinen on siitä.
Meillä mies hirmu tyytyväinen kun en ole kolmeen kuukauteen kun vastannut kysyttäessä ja kohdistan kaiken puheeni vain jälkikasvuun.
Huomasin vain yksi päivä ettei minulla ole mitään asiaa ja mies kun on tuommoinen sisäänpäin kääntynyt erakkoluonne on hirveän tyytyväinen. Katotaan kuinka pitkään, lopetin sanalla kaiken muunkin ”yhteydenpidon”.
Mykkäkoulu on ihan kamalaa henkistä väkivaltaa. Kerro ihmeessä miehellesi mikä sua vaivaa niin pääsette eteenpäin selvittämään tilannetta?
Kypsä, toista kunnioittava aikuinen ihminen osaa kommunikoida, eikä ala henkisellä väkivallalla uhkailemaan, kontrolloimaan ja rankaisemaan toista.
Mun mies papattaa päivät pitkät. Jonkinlaista neuroottista toimintaa kun pitää papattaa kuin konekivääri. Olispa sekin joskus vaiti. Tekis mieli työntää pulla sen suuhun, että olis hetken hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät henkistä välittää mistä voi nostaa syytteen.
Sellaista rikosnimikettä ei taida oikein olla kun henkinen väkivalta.
Sitähän selviteltiin oikeudessa ay-pomon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on ihan kamalaa henkistä väkivaltaa. Kerro ihmeessä miehellesi mikä sua vaivaa niin pääsette eteenpäin selvittämään tilannetta?
Kyllä mun mielestä ilkeä haukkuminen on kamalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen ammattiin valmistuu mykkäkoulusta? Voiko sinne lähettää työkavereita?
Se edellyttää sitoutumista vaitio-ololupaukseen.
En ole koskaan voinut käsittää mykkäkoulua, niin nainen kuin olenkin. Se on v-mäistä vallankäyttöä. Ja sehän jatkuu niin, että kun mies kysyy, mikä vaivaa, niin nainen vastaa, ettei mikään tai vaihtoehtoisesti, että kyllä sun pitäisi tietää. Mistä helkutista se ukko sen tietää, jos ei akka kerro. Tästä olen keskustellut monien naisystävieni kanssa, niin nuorten kuin vanhempienkin, ja aina saan vastauksksi, että menee hyvä mökötys hukkaan, jos kertoo syyn. Voi hyvä sylvi sentään. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole ajatustenlukija, joten parempi että kerrot hänelle että mistä on kysymys. Vai oletatko että asia ratkeaa itsekseen? Ja vähän niinkuin unohtuu.
Nainen luulee että asia ratkeaa mykkäkoululla ja mies ei edes huomaa mitään tavallisesta poikkeavaa.
M25 kirjoitti:
Kypsä, toista kunnioittava aikuinen ihminen osaa kommunikoida, eikä ala henkisellä väkivallalla uhkailemaan, kontrolloimaan ja rankaisemaan toista.
Paskanvitunmarjat! Kun ollaan vihaisia niin sitä ei ruveta feikkaamaan ja lässyttämään mitään syvällisiä. Sen jälkeen sitten voidaan puhua rakentavasti.
Olenko ainut jonka mielestä mykkis ei ole mikään iso juttu. Sehän on sen merkki että toinen ei kuuntele mitä toisella on sanottavaa tai ei halua edes ymmärtää. Ei silloin puhe vie mihinkään. Pieni paussi on vaan hyvä että saa molemmat lisäaikaa miettiä oliko se riita tarpeellinen vai tarpeeton ja sopia sitten riita.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jonka mielestä mykkis ei ole mikään iso juttu. Sehän on sen merkki että toinen ei kuuntele mitä toisella on sanottavaa tai ei halua edes ymmärtää. Ei silloin puhe vie mihinkään. Pieni paussi on vaan hyvä että saa molemmat lisäaikaa miettiä oliko se riita tarpeellinen vai tarpeeton ja sopia sitten riita.
Hyi hemmetti joku mykkäkoululainen. Kyllä normaalit ihmiset osaavat jutella myös vaikeista asioista pitämättä mykkäkoulua.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen mielummin hiljaa kuin sanoisin peruuttamattomia asioita. Josku vaikeneminen on kultaa.
Mieluummin kuulisin ne totuuden sanat, kuin katselin mykkökoululaista. En voi vain käsittää ihmisiä, jotka pitävät mykkäkoulua.
Rakastan naisia, jotka pitävät mykkäkoulua. Voisitko tulka minun puolisokseni.