Meteorologi Anniina Valtosen arki muuttui pelottavaksi, kun häirikkö alkoi piinata häntä – valvontakamera paljasti tuntemattoman miehen puuhat
– Mulla oli tuolloin stalkkeri, joka jäi turvakameroista kiinni. Hän tuli aina mua työpaikalle vastaan ja lähti seuraamaan minua. Kuljin pitkään töihin taksilla, sillä emme tienneet kuinka kauan ja kuinka pitkälle kotimatkoilla hän oli minua seurannut.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Joku palsta-uli?
Sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palsta-uli?
Sinäkö?
Muahahahah.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että tuonkin näköisellä voi olla stalkkeri.
Meinasin tulla kanssa sanomaan, että taas nähdää miten helppoa naisilla on.
Se johtuu miesten naismaun äärettömän laajasta kirjosta. Tämä Anniina ei ole varsinaisesti kaunis, eikä seksikäs, mutta hän on pieni ja varmasti monen miehen mielestä söpö. Sellainen herättää suojeluviettiä.
Naisilla on tosiaan helppoa siinä mielessä, että olipa minkä näköinen tai kokoinen tahansa niin aina löytyy oma fanikuntansa. Mutta toisaalta taas, kukapa stalkkeria haluaisi, eli toisaalta naisilla ei ole helppoa, koska he kiinnostavat miehiä liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin hankkimaan 2 stalkkeria. Haluatko sä heidät? Voin lähettää.
Voi olla keksinytkin tuon jutun, koska varmaan useilla muilla Ylen naisilla on aika kiihkeitäkin ihailijoita. Kaffehuoneessa Millat ja Kertut on puhuneet, että raskasta on kun rakkaudentunnustuksia miehiltä tulee koko ajan ympäri maailmaa tai Suomea nyt ainakin. Anniin ei sitten ole halunnut jäädä ns. pekkaa pahemmaksi.
Onko Anniina jonkun mielestä pieni? Hoikkahan hän on, mutta pituutta vaikuttaa olevan yli naisTV_persoonien keskimitan ja tällaisten palstojen mieskirjottajistakin osa jäänee hänen rinnallaan lyhyeksi!
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla keksinytkin tuon jutun, koska varmaan useilla muilla Ylen naisilla on aika kiihkeitäkin ihailijoita. Kaffehuoneessa Millat ja Kertut on puhuneet, että raskasta on kun rakkaudentunnustuksia miehiltä tulee koko ajan ympäri maailmaa tai Suomea nyt ainakin. Anniin ei sitten ole halunnut jäädä ns. pekkaa pahemmaksi.
Ei heidän tarvitse tuollaisia keksiä. Monilla naisilla - ihan Pikku-Kakkosen spiikkeristä lähtien - on noita hulluja perässäjuoksijoita. Jotkut peräkammarin äijät tuntuvat ajattelevan, että kun tuo on tullut minun kotiini televisioruudussa, niin minulla on täysi oikeus tuppautua hänen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla keksinytkin tuon jutun
Sinä olet yksi todennäköisin syin epäilty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heidän tarvitse tuollaisia keksiä. Monilla naisilla - ihan Pikku-Kakkosen spiikkeristä lähtien - on noita hulluja perässäjuoksijoita. Jotkut peräkammarin äijät tuntuvat ajattelevan, että kun tuo on tullut minun kotiini televisioruudussa, niin minulla on täysi oikeus tuppautua hänen elämäänsä.
Niitä on näkynyt täälläkin. Järkyttävää miten jotkut voikin vieraantua noinkin pahasti tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on näkynyt täälläkin. Järkyttävää miten jotkut voikin vieraantua noinkin pahasti tosielämästä.
Ainakin Kerttu Kotakorvella on täällä tai jossain toisella foorumilla sairaalloinen palvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Kerttu Kotakorvella on täällä tai jossain toisella foorumilla sairaalloinen palvoja.
En ole varsinaiseen "palvojaan" törmännyt mutta onhan hänellä toki tykkääjiä täällä kuten monella muullakin esiintyjällä.
Anniina on ihan hyvä esiintyjä ja osaava meteorologi, voisi joskus tosin ihan vaihtelun vuoksi koittaa tuoda jotain uuttakin settiä ruutuun.
Tuskinpa se pienikokoisuus noissa suojelunhalua herättää, vaan herättää torjukkapojan uinuvan "rohkeuden."
Joku palsta-uli?