Mikä astiasto omaan kotiin muuttavalle teinille?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Itse ostaisin pojalle mustaa tai graffitia sekä turkoosia Teema-sarjaa ja laadukkaita ruoanvalmistusastioita.
Tytölle mustia ja roosapinkkejä vastaavia astioita (Teemaa siis). Ehkä jopa Taika-sarjaa.
Oksensin hieman suuhuni.
Sinun astiastosi, astiastohullu ap.
Sinun rakkain astiastosi.
Mitään muuta se teini ei huoli.
Joudut luopumaan rakkaimmasta astiastostasi, vaikka olet astiastohullu.
Kastehelmi. Värin valitkoon itse.
Jokin, jota ei ole tehty kaukoidän hikipajassa. Eli vanhaa kotimaista tai jokin keraamikon tekemä uusi astiasto. Englannissa taitaa vielä olla tuotantoa, mutta saa nyt nähdä, miten sieltä tulevaisuudessa pystyy tilaamaan.
Valkoinen Teema- astiasto siihen saa hyvin yhdistettyä muita astioita. Itselläni valkoista Teemaa ja Paratiisi sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokin, jota ei ole tehty kaukoidän hikipajassa. Eli vanhaa kotimaista tai jokin keraamikon tekemä uusi astiasto. Englannissa taitaa vielä olla tuotantoa, mutta saa nyt nähdä, miten sieltä tulevaisuudessa pystyy tilaamaan.
Pentikin astiat tehdään Posiolla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hän sitten haluaakaan. Jos haluaa ikean halpikset, niin ne. Jos haluaat jotkut kalliit ja nätit, niin ne.
No, ikean halpiksissa sattuu olemaan parempaa laatua kuin teemat tms:) Nehän on vaan halpaa kivitavaraa. Esim ikean Skyn sarja on aitoa posliinia
Meillä nuoret on ostaneet itse astiansa. Yksi halusi juuri teemaa ja antoi ne sitten vuoden kuluttua pois, ei ollutkaan hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...lisäys edelliseen. Poikani on amispoika mutta hänelle on tosi tärkeää sisustaminen, pukeutuminen ym estetiikka. Ei saa yleistää !
Pukeutuuko Gantiin ja Hilfigeriin?
Miten nämä liittyvät tyyliin tai estetiikkaan?
Isologoiset vaatteet on vähän kuin Hankkijan lippis, pelkkiä mainoksia😂
Graffiteilla lökäpöksy-huppupäät sotkevat seiniä, ei Arabiatai Iittala lautasia.
Taitaa olla semmonen ruskean reijän rassaaja.