Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pumppusaippuapullon/nestesaippuan avaaminen

Vierailija
27.05.2014 |

Auttakaa tolloa; ostin elämäni ensimmäisen nestesaippuan ja nyt olen aamun pyöritellyt pulloa kädessä, että miten tämän saa auki eli miten saa pumpattua sitä saippuaa pihalle..Ohjetta ei ole pullossa.

Tähän asti olen käyttänyt palasaippuaa, kuten lapsuidenkodissanikin. Nyt sain tuparilahjaksi tälläisen putelin..

Ja olen 19v asun opiskelijasolussa ja kämppis matkoilla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja nyt oikeasti :D olen kiertänyt ja painanutja heitän ton pullon kohta seinään!

Vierailija
2/24 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja nyt oikeasti :D olen kiertänyt ja painanutja heitän ton pullon kohta seinään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän pullosta, mutta usein ne saa auki sitä "pumppunokkaa" pyörittämällä jompaan kumpaan suuntaan (meillä oleva saippua aukeaa oikealle kääntämällä)

Vierailija
4/24 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololoooo

Vierailija
5/24 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kun kääntää pumpun yläosiota oikealle (ei koko muovista kierrettä) vaan sitä koukkumaista nokkaa. itse olen pähkinyt monesti samaa asiaa.

Vierailija
6/24 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa tietyn merkkisiä saippuoita auki. Kaikki muut ovat tähän mennessä onnistuneet,mutta se b:llä alkava merkki ei. Olen nyttemmin vaihtanut gunry merkkisiin.

Vierailija
7/24 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ristuksen avuttomia ihmisiä porvoolaiset ovatkaan.

Vierailija
8/24 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain punpun toimimaan, kun vaihdoin sen vanhaan saippuapurlkiin. Siinä se ensin jämähti ja kun kiersin, irrottaurui ja pamahti oikeaan asentoon. Että ei ole aina tollo. Alkuperäisessä purtelossa oli joku vika.

Vierailija
9/24 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrä nokkaa vasemmalle tai oikeallee

Vierailija
10/24 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ostitko vai sait tuparilahjaksi? Taidat asua Porvoossa...

Vierailija
11/24 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just kiva, kun kädet on ihan kakassa ja rupeet tuota putelia vääntämään ja kääntämään. Ei ne meinaa aukee millään, kokemusta on.

Vierailija
12/24 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää nostaa se nokka ylös

Vierailija
13/24 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Citymarketin tarjouksesta ostettujen Ellain-nestesaippuapullojen pumput ei toimi/avaudu. Aina ennen on muun merkkiset toimineet ja niitä on ollut kymmeniä.

Vierailija
14/24 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilakin on saippua jonka kanssa saa taistella. Siinä pitää tajuta pitää yhdellä sormella kiinni sitä rinkulaa joka on pumpun juuressa samalla kun kääntää.

Muuten se pyörii tyhjää eikä aukene.

Vierailija
15/24 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempiin vinkkeihin lisään että joskus joutuu kiertäessään korkkia oikealle/vasemmalle myös painamaan sitä alaspäin.

Käytännössä se onnistuu kun kämmenellä painaa alas ja toisella kädellä kiertää.

Vierailija
16/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä isoin korkki tiukasti kiinni, muuten pumppu pyörii ison korkin tiivisteen  mukana.

Vierailija
17/24 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot meinas mennä, tää on siis maailmanlaajuinen ongelma 😂

Vierailija
18/24 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos löysin keskusteluista avun pumppu toimii.

Vierailija
19/24 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 15/8 v. 2020 oikeassa. Auttoi minua Cienin ym. pumppupullon avaamisessa. Ennen saanut auki vain sattumalta. Nyt v. 2021

piti googlata. Huomasin vasta nyt nokan päällä avaussuunnan nuolimerkinnän ...

kun valon alla suurennuslasin kanssa tiirailin.

K-ruokanetistä saa vain Gunryn liian voimakkaasti yrteiltä tuoksuvaa nestesaippuaa. Pullo kuin vanha apteekin pullo. Citymarketista saa muitakin tuoksuja mm. laventelin, verbenan ja omenan tuoksuista Gunryn käsienpesunestesaippuaa.

Ne käyvät myös WC-pytyn ja altaan ja hanojen pesuun. Tulos on erittäin hyvä. Ei enää voimakkaita Ankkoja ym.

Tässä vinkki ns. avuttomien ihmettelijälle. Olisit jakanut ylivertaisen vinkkisi, ja siten osoittanut ns. paremmuutesi! Ei tarvitse olla ilonpilaaja! Pienenä suuni pestiin saippualla tuollaisesta, nykyään sellainen on kiellettyä. Toimi...

Muuten mielestäni viime aikoina yhteen ja toiseen kartonkipakkaukseen on tullut liian kova liima. Pakkauksen pinta repeää ikävästi. Mielestäni ennen pakkaukset pysyivät hyvin kiinni ja ne sai siististi auki. Ehkä löytyisi vinkki. T. ns. Avuton

Vierailija
20/24 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itsepäisen saippuapullon pumpun toimimaan, kun valelin pullon päälle lämmintä vettä. Ensin väänsin korkin kunnolla kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi