Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko usein suihin

Vierailija
14.09.2023 |

mieheltä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan

Vierailija
2/23 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos miestä seksi kiinnostaisi, katselee ennemmin vaikka piirrettyjä telkkarista kuin tulisi lakanoihin pyöriskelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt/vko

47N

Vierailija
4/23 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin pari kertaa töissä. Mieheltä pari kertaa viikossa. Pidän siitä.

Vierailija
5/23 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan suihinoton n. kerran vuodessa. Se kestää 5-10 sekuntia ja taitaa vaimo tahallaan satuttaa eli tuskaa aiheuttaa (hampailla terskaa)

Vierailija
6/23 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan rouvan puolesta: hyvin harvoin, koska en saa siitä itse mitään.

Vierailija
7/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin pari kertaa töissä. Mieheltä pari kertaa viikossa. Pidän siitä.

Töissä ilmeisestikin työkaveriltasi? Mikset ole mun työkaveri? ;)

Vierailija
8/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otan kyllä. Meillä on paljon molemminpuolista, melko spontaania suuseksiä, se on meidän tapa harrastaa pikaisia, kun penetraatioseksi tuppaa aina lipsahtaa pitkän kaavan sessioksi. Aika usein tulee ohi mennen otettua mieheltä suihin, kun hän esim. istuu sohvalla katsomassa telkkaria. Vastaavasti usein lounaan jälkeen mies nostaa minut pöydälle ja nuolee jälkkäriksi.

Lisäksi tavaksi on muodostunut, että koska aamuvirkkuna minä menen aikaisemmin nukkumaan, mies tulee "peittelemään" minut ja samalla nuolee orgasmin johon on hyvä nukahtaa. Aamulla minä puolestani toivotan miehelle huomenet ottamalla suihin, kun hän alkaa heräillä. Josta tulikin mieleeni, että täytyypä lähteä pian herettelemään miestä, koska hänellä alkaa palaveri ysin aikoihin ;)

Vierailija
9/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 krt/vko

47N

maakunta ja työskenteletko millä alalla?

Vierailija
10/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap suihin ottamista loppuun asti. Vaimo ottanut minulta suihin aina tai siis imuttannut kullia, kun meillä ollut seksiä, eli n. 2-3krt viikko jo vuosikymmeniä. Mutta suihin loppuun asti ehkä kerran pari kuukaudessa keskimäärin ja vain silloin kun olen sitä halunnut. Eli erikseeen, kun ei ole ollut seksiä ja ollut itsellä poikkeuksellinen panetus päällä. Kaikissa muissa tapauksissa olen aina säästänyt paukkuni vaimon pilluun. Siitä nautinnosta en ole tinkinyt, vaikka monesti meinannut jo laueta vaimon suuhun seksin yhteydessä vaimon imuttaessa kulliani.  En ole vastaavasti paljoa harrastanut omakivaakaan, vaan säästänyt nekin paukut vaimolle. Halunnut olla kiimainen, jolloin vaimonkin halut heränneet paremmin. Sitä paitsi vaimo on selkeästi aina halunnut ja nauttinut minun laukeamisesta pilluunsa. On ollut aina hänelle tärkeää niin henkisesti kuin fyysisesti.

11/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran. Voisin ottaa vaikka joka päivä, koska se kiihottaa itteekin ja tykkään siitä.

Se on ainakin "helpoin" keino itse kiihottua, koska mies ei yleensä viitsi/jaksa/halua kiihottaa mua kuin ehkä silittämällä jalasta tai joltain muulta epäerogeeniselta alueelta tai paidan läpi pitämällä kättä tissillä.

N47

Vierailija
12/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, otan kyllä. Meillä on paljon molemminpuolista, melko spontaania suuseksiä, se on meidän tapa harrastaa pikaisia, kun penetraatioseksi tuppaa aina lipsahtaa pitkän kaavan sessioksi. Aika usein tulee ohi mennen otettua mieheltä suihin, kun hän esim. istuu sohvalla katsomassa telkkaria. Vastaavasti usein lounaan jälkeen mies nostaa minut pöydälle ja nuolee jälkkäriksi.

Lisäksi tavaksi on muodostunut, että koska aamuvirkkuna minä menen aikaisemmin nukkumaan, mies tulee "peittelemään" minut ja samalla nuolee orgasmin johon on hyvä nukahtaa. Aamulla minä puolestani toivotan miehelle huomenet ottamalla suihin, kun hän alkaa heräillä. Josta tulikin mieleeni, että täytyypä lähteä pian herettelemään miestä, koska hänellä alkaa palaveri ysin aikoihin ;)

Ihana Nainen oot... ;) Kumpa sitä itsekin tuollaisen aamuherätyksen saisi...

Vierailija
13/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu usein. Meillä seksi on pitkältä tätä suuseksiä molemmille, koska se on helppoa ja siinä saa kunnon kyydin.

Vierailija
14/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija sanoo että unohda  no en minäkään sen kusiränniä liposkele

Vierailija
15/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme kertaa viikossa osana pidempää seksisessiota, eli usein vain esileikkinä, en loppuun asti.

Vierailija
16/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Jonkun verran. Voisin ottaa vaikka joka päivä, koska se kiihottaa itteekin ja tykkään siitä.

Se on ainakin "helpoin" keino itse kiihottua, koska mies ei yleensä viitsi/jaksa/halua kiihottaa mua kuin ehkä silittämällä jalasta tai joltain muulta epäerogeeniselta alueelta tai paidan läpi pitämällä kättä tissillä.

N47

No hö. Jos joku tuota nappulaa jaksaisi katsella ja hyvänä pitää, niin kyllä siitä hyvästä saisi takaisinkin jotakin kivaa.

m49

Vierailija
17/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, en halua kurkkusyöpää.

Vierailija
18/23 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo..juuston, keksin..

ehkä..hedelmän, valkoviinin..

joo. otan myös joskus..

makean, herkun. suklaankin!

Vierailija
19/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin jos miestä seksi kiinnostaisi, katselee ennemmin vaikka piirrettyjä telkkarista kuin tulisi lakanoihin pyöriskelemään.

Niin... mies nauttii elämästä ja tekee muutakin kuin vaan seksiä. Elämä on muutakin kuin seksiä

Vierailija
20/23 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... mies nauttii elämästä ja tekee muutakin kuin vaan seksiä. Elämä on muutakin kuin seksiä

Asiaa. Ja totta: elämä on aikaa! (kaikelle mikä on ihmiselle 110%:n rakasta: rakentaa, korjata, suunnitella ja toteuttaa! ) Omia tärkeitä asioita.

seksi? Ei sitä, valitettavasti jokaiselle, ole: ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan