Miss Gay Finland - kommenttia kehiin!
Kuka on suosikkisi?!
Kommentit (23)
5 on aika söpö, tosin tahtoisin nähdä hänet ilman meikkiä. 1 vaikuttaa kivalta. 6 ja 8 ovat perinteisempiä missityyppejä, mutta eihän tässä kisassa sellaista haeta.
1 ja 4 olivat mielestäni älyttömän kauniita!
Se jolla on herra Hitlerin viiksiä muistuttava viiksi lävistys rivi nenän alla ja jakauskin on oivallinen. Mahtavaa vittuilua oikeistolle.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 09:42"]
Se jolla on herra Hitlerin viiksiä muistuttava viiksi lävistys rivi nenän alla ja jakauskin on oivallinen. Mahtavaa vittuilua oikeistolle.
[/quote]
Ai kolmonen?
kolmonen on todella nätti, muut lähinnä rekkalesboja ja muita örkkejä
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 10:08"]
kolmonen on todella nätti, muut lähinnä rekkalesboja ja muita örkkejä
[/quote]
Totta, mutta lävistyksestä tulee mieleen hitlerin viikset ja jakauskin on aika hulvaton :D
En tajua noita kahta miehen näköstä. Vihataan miehiä ja ryhdytään lesboksi, kuitenkin pyritään näyttämään mieheltä. Hyi helvetti. Pistäkää noihin vähän estrogeenia niin eheytyvät ennalleen.
Miksi kaikilla lesboilla on niin oudot nimet?! Jos nimeän lapseni Tilduliinaksi, voin olla varma että hänestä tulee lesbo.
Joo, ei ne stereotypiat ihan turhasta muodostu näköjään...osa näyttää miehiltä tai vihervasemmistolaisilta punkkareilta, osan ammatti on luokkaa "taiteilija" jne. :D
11, osa lesboista vaihtaa nimensä aikuistuttuaan. Tunnen kolme tämmöistä tapausta, jokaisella nyt "jätkämäinen" nimi.
Siis en tajua, että mistä toi tulee, että lesbot vihaa miehiä???
Ja mun mielestäni on ihan loistavaa, että eivät edusta sitä kaikkein perinteisintä kauneuskäsitystä. Monesti missikisoissa osallistujat muistuttavat todella paljon toisiaan, tukan väri vaan on eri.
Huumorimielessä ja syrjinnän ehkäisemiseksi tuo kilpailu on kaiketi järjestetty. Ja todennäköisesti aika rohkeita ovat nuo osallistujat, koska esiintyvät syrjinnästä ja julmasta arvostelusta huolimatta omilla kasvoillaan. 656
Siis en tajua, että mistä toi tulee, että lesbot vihaa miehiä???
Ja mun mielestäni on ihan loistavaa, että eivät edusta sitä kaikkein perinteisintä kauneuskäsitystä. Monesti missikisoissa osallistujat muistuttavat todella paljon toisiaan, tukan väri vaan on eri.
Huumorimielessä ja syrjinnän ehkäisemiseksi tuo kilpailu on kaiketi järjestetty. Ja todennäköisesti aika rohkeita ovat nuo osallistujat, koska esiintyvät syrjinnästä ja julmasta arvostelusta huolimatta omilla kasvoillaan. 656
Neljä ja kahdeksan menevät minun treffihaaveisiin. N22
Kukaan noista ei vaikuttanut ulkonäkönsä suhteen kiinnostavalta. Jotkut jopa luotaantyöntävältä.
Heteromies -72
Olipa aikamoinen friikkisirkus tuo osanottajalista. Pari tyttöä voisi olla ihan nättejä jos ottaisivat oksettavat naamalävärit pois.
Todella ihanan oloisia naisia kaikki. Äänestäisin ehkä numeroa 7.
Hah. Missä ovat tämän palstan viher-vasemmistolaiset wt-huutelijat nyt? Eikö teillä ole mitään sanottavaa? Katsokaa noita nimiä, vaatteita, tatuointeja, läväreitä, yleistä habitusta... Vai ovatko seksuaalivähemmistöt ja oletetut puoluetoverit arvostelun ulkopuolella?
1 ja 7! Hehee, olen itse vähän saman näköinen epähetero. :)
Ja miksi hemmetissä lesbous johtuisi miesvihasta?
3 ja 6 oli ainoat ihan suht kauniit. Muut oli aivan hirveitä.