TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Tietäjälle, voitko vastata niihin aiempiin ennen kun vastaat näihin uudempiin? Kiitos!
vastataanko rukouksiini toivomallani tavalla?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 01:10"]Miksi juuri minä sairastuin? Tämä on niin epäreilua
[/quote]
Emme aina ymmärrä tarkoituksia. Selvität tämän. Olet erittäin vahva ja henkisesti todella pitkällä asiasi kanssa, vaikket sitä tiedä. Henkisesti olet sellaisella kipukynnyksellä, että sen jälkeen on tiesi helpompaa. Takanasi on vahva mies, jonka avulla voitat tämän henkisen taistelun.
☆
[/quote]
Kiitos sanoistasi. En vain tiedä kuinka kauan jaksan olla enää vahva, olen niin yksinäinen tämän asian kanssa. En tiedä kauanko tämä vahva mies jaksaa pysyä enää rinnallani, sillä olen niin loppu. Näin kova henkinen taistelu on minulle vierasta ja lamaannun.
Kannattaako meidän pitää kiinni toisistamme?
Vai kuuntelenko sitä aina silloin tällöin nousevaa ajatusta, että on hän ei ole kaiken suhteen minulle oikea?
Entä eräs toinen mies, joka kiehtoo minua älyllisesti tosi paljon? Unohdanko hänet ja yritän keskittyä kaikkeen siihen hyvään, mitä minulla on, enkä haihattele enää?
KIITOS jos jaksat vastata!
Miten käy avioliittoni? Kestääkö Se ja kuinka kauan? Työtilanteeni? Jos eroamme löydänkö ikinä ketään toista miestä?
milloin tapaan elämäni miehen? millainen hän on?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:36"]Jatkan numerosta 274, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
[/quote]
ILMOITUS!
Vastailen numero 400 asti (lähiaikoina). Valitettavasti siitä eteenpäin en pysty lupaamaan vastausta.
Jatkan hetken päästä (nro:sta 274).
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:41"]Saanko stipendin?[/quote]
Et tainnut saada.
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 14:50"]Avioliitto? Millainen mies?
[/quote]
Kyllä, mutta ei välttämättä kovin hyvä liitto. Mies tumma, isohko, miehekäs, dominoiva. Pidä puolesi ja mieti naimakauppoja kahdesti. Mies kovin halajaisi.
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 16:50"]Tuleeko meille vielä lapsia? Milloin? :)
[/quote]
Ei mahdotonta, mutta sanoisin että ei. Jos tullakseen niin pian.
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:18"]Mitä näet tulevaisuuteni (lähi ja kauko)? Hyvää/huonoa? Entä terveys? Kuinka miesasiat menee? Tarkennuksena: olen kiinnostunut itseäni 7 vuotta vanhemmasta miehestä, mutta emme tunne juurikaan. Miten kesä sujuu menojen ja muiden asioiden suhteen? Kiitos jo etukäteen vastauksesta :)
[/quote]
Tuleva näyttäisi hyvältä kaiken kaikkiaan. Seesteistä välivaihetta kohti toimintaa, jota ennen voit suunnitella tulevaa. Pientä sairastumista, ei vakavampaa eikä välttämättä omaa. Toipumisen vaihe menneestä. Miesasiat, pitempi suhde taustallasi, mutta saattaapi uusi mies astua elämääsi. Unohda 7v vanhempi mies. Sillä ei merkitystä elämässäsi. Huomaat pian. Sinua vie uudet tuulet. Kesä rauhaa, mutta menoakin. Keveyttä, energistä kesää tulossa.
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:50"]Tuleekohan käymään tällä viikolla luonani, kuten lupasi?
[/quote]
Tulee, vai kävikö jo.
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:54"]Onko nykyiseni se mies, jonka kanssa menen naimisiin ja elän loppuelämäni?
[/quote]
Ei taida olla. Sinua varten toinen.
☆
Onko lapsella edelleen kihomatoja (en onnistu bongaamaan vaikka kuinka katson nukahtamisen jälkeen peppuun) vai kutiseeko peppu muuten vaan? Nimim. Mielenterveys menee...
Pääsenkö opiskelemaan tänä vuonna? Ja mihin hakemistani paikoista?
Hei! Voisitko vastata että saanko lapsen tai lapsia? Biologisia vai ei biologisia? Milloin?
Muutammeko vielä Kiinaan tai Jenkkeihin?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:16"]Kannattaako minun erota aviomiehestäni? Löydänkö koskaan uutta parisuhdetta, miten lapsemme käy?
- iittaliisa
[/quote]
Ei kannata, tiedät itsekin. Nyt vaikeaa, mutta ajastaan helpottaa. Olet peloissasi ja epävarma, joka johtuu eroajatuksesta ja toteutuessaan sen mukanaan tuomasta väärästä valinnasta. Miehesi ei halua erota. Suhde kokonaisuudessaan hyvä ja kestävä. Teillä ei pahoja ongelmia. Hae omaan suruusi ulkopuolista apua.Lapsi kärsisi erosta.
☆
up