TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:45"]Tuleeko hän takaisin?
[/quote]
Ei hän valitettavasti siinä merkityksessä tule. Ymmärsi näin, ettet halua. Ja näin se taisi osittain ollakin. Et päässyt tiettyjen asioiden yli. Ehkä ystävyyttä välillänne jatkossa.
☆
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 01:51"]Kannattaako minun lähettää viesti tälle miehelle?
Työllistynkö pian?
[/quote]
Kannattaa. Selvittäkää asianne. Mies pahoin suuttunut, leppyy ja lopulta hymyilee. Tulee vahva, pitkä ja hyvä suhde. Työ antaa odottaa, jotain pientä ennen sitä. Odotuksesi ovat kovat työn suhteen.
☆
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:08"]onko tämä mies se mies josta minulle on ennustettu joka olisi se elämäni mies?
[/quote]
Ei ole. Katso, ettei hän ole muuta kuin näyttäisi. Vaaran merkkejä, susi lampaiden vaatteissa. Ei tarvitse karkuusi juosta, mutta ole tarkkaavainen. Ja pidä puolesi. Vaalea, kivannäköinen kaveri. Hymyilee paljon, lumetta vain.
☆
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:08"]onko tämä mies se mies josta minulle on ennustettu joka olisi se elämäni mies?
[/quote]
Lisäys:
Miehellä ei aivan puhtaat jauhot pussissa. Pidä varasi.
☆
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 01:51"]Kannattaako minun lähettää viesti tälle miehelle?
Työllistynkö pian?
[/quote]
Kannattaa. Selvittäkää asianne. Mies pahoin suuttunut, leppyy ja lopulta hymyilee. Tulee vahva, pitkä ja hyvä suhde. Työ antaa odottaa, jotain pientä ennen sitä. Odotuksesi ovat kovat työn suhteen.
☆
[/quote]
Kiitos vastauksestasi.
Tuo työ huolettaa niin paljon :(
Jatkan numerosta 374, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan AINA kysyä neuvoa ja apua myös yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
☆
Paneeko poikaystäväni minua tänä iltana peppuun. T:Viljami
Saanko töitä pian? Entä kestääkö nykyinen parisuhde?
Pitääkö ennakkoaavistukseni pääsykokeen tuloksesta paikkansa?
Hei!
Jos mitenkään ehdit, voitko kertoa, mitä näet minulle:
pystynkö sitoutumaan mieheeni ja kannattako se, sekä
teinkö nyt oikean uravalinnan ja kannattaako minun jatkaa muita projektejani siinä sivussa?
Pettääkö mieheni enään? Rakastaako hän minua?
Mitä näet minulle?
Parisuhde, työ etc...
SINUSTA EI IKINÄ TULE MITÄÄN!
TIETÄJÄ
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:52"]Menenkö koskaan naimisiin? Ja jos menen niin onko se nykyisen mieheni kanssa?
[/quote]
Ehkä ei naimakauppoja. Miehesi on hyvä mies ja olette kyllä yhdessä.
☆