TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:13"]Kysyn taloudesta. Olen suunnittelemassa näytelmää, nyt on lavasteet ja esitys loppusuoralla ja pitäisi aloittaa markkinointi. Saadaanko esityksiä myytyä leiväksi asti???
[/quote]
Voi olla tiukempaa, mutta pärjäät. Voi olla yllätyskin, että menestyy hyvin.
☆
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:41"]Saanko koskaan lapsia?
[/quote]
Niin ei ehkä tarkoitettu, mutta se ei ole onnestasi pois. Hyväksyt tämän, helpostikin.
☆
Käytätkö koskaan puppugeneraattoria vastauksiin? :D
Olenko oikeassa erään tietyn asian suhteen? :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 13:45"]Onko suuntani väärä? Miten käy avioliittoni?
[/quote]
Ehkä hieman väärä. Mieti uudestaan toista vaihtoehtoa. Se oikeampi. Tämä nykyinen suunta liittyy avioliittoosi, eikä vaikuta hyvältä kannaltanne. Kurssin vaihto.
☆
Milloin saan poikaystävän ja millainen se on?
Jatkan numerosta 274, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
Löydänkö onnen rakkaudessa kesällä?
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan AINA kysyä neuvoa ja apua myös yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 03:29"]Pääsenkö yliopistoon opiskelemaan nyt tänä vuonna?
Mitä rakkauselämässäni tapahtuu?
[/quote]
Et, valitettavasti opiskelu siirtyy. Rakkaudessa jännitystä, uutta ja vahvaa tulossa. Ehkä pitkäkestoistakin. Onko tämä jo osittain alkanutkin.
☆
Miksi ex-mieheni salaa minulta oman elämänsä asioita? Pelkääkö minua? Miten neuvoisit minua toimimaan hänen suhteensa? Entä isäni suhteen? Moni psykiatrian asiantuntija on varoittanut minua isästäni(narsisti), mutta tukee minua taloudellisesti.
Jatkan numerosta 340, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan AINA kysyä neuvoa ja apua myös yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
☆
Ajatteleeko hän minua? Pääsemmekö yhteisymmärrykseen? Onko ratkaisu oikea?
Pääsykokeet tulossa parin viikon sisällä. Miten suurella todennäköisyydellä pääsen sisään?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:34"]Onko heillä suhde? Olenko hänelle jo mennyttä elämää? Miksi en pääse yli?
[/quote]
Ei heillä ole. Et mennyttä, olet hänen ajatuksissaan paljonkin. Mutta suhde on ohi. Hän samassa tilanteessa tunteidensa kanssa kuin sinä. Jumissa. Teitä yhdistää yhteinen rakkaus, joka ei vain toiminut. Aika palaset korjaa, molemmilta. Katseesi luo eteenpäin. Toivomme hänenkin tekevän samoin. Elämänne edessä. Ystävyyttä korkeintaan välillänne toimisi, mutta en suosittele sitäkään.
☆
[/quote]
Kiitos! Tämä tuntui hyvin 'oikealta'. Jos jaksat vielä, kertoisitko miksi et suosittele ystävyyttäkään? Jos et enää vastaa, niin aurinkoisia päiviä sinulle ja kiitos vielä!
Mikä keski äo tällä forumilla on?