TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Saanko lapsen tällä yrittämällä? Pääsenkö yliopistoon tänä vuonna?
Saanko vakituisen työpaikan tänä vuonna? Miten rakkaus?
Avioliitosta ja miehestä kysellyt kiittää suuresti.
Voin todeta, että vastaus meni erittäinkin kohdilleen.. Minulla on tumma, iso, miehekäs mies, jonka kanssa todella saa puolensa pitää.
Ikävää kun et vastaa kuin 400:an asti. Tosin ymmärrän kyllä, koska vie varmasti energiaa ja sinulla on varmasti muita autettaviakin. Olisin vielä vain kysynyt, että näetkö toista miestä ja onko hän "parempi vaihtoehto"? En nimittäin halua viettää loppuelämääni (varmasti näit/vaistoat, että avioliitto on minulle loppuelämän sitoumus) taistellen tuulimyllyä vastaan.
Olen itsekkin herkkä "tietämään"/vaistoamaan asioita, mutta omat anturit on nyt jostain syystä kovin tukossa.
Kaunis kiitos ja kaikkea hyvää!
Tulemmeko saamaan mieheni kanssa lapsia? Jos, niin kuinka monta?
Kiitos vastauksestasi.
Nyt vasta huomasin ylläolevan viestisi. Ymmärrän, että et voi kaikille vastailla. Hyvää jatkoa sinulle.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 23:28"]Jatkan numerosta 146, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
[/quote]
Jatkan hetken päästä.
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:19"]Jatkossa laitan aina tämän merkin ☆ vastaukseni loppuun. Karsin näin jonkin verran vääriä tietäjä-vastauksia, koska merkkiä ei saa aivan kaikilla laitteilla tehtyä.
TIETÄJÄ
☆
Jatkossa laitan aina tämän merkin ☆ vastaukseni loppuun. Karsin näin jonkin verran vääriä tietäjä-vastauksia, koska merkkiä ei saa aivan kaikilla laitteilla tehtyä.
TIETÄJÄ
☆
Tietäjälle. Kumpi meille on tulossa, tyttö vai poika?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:27"]Millainen on elämäni rakkaus? Milloin tapaan hänet?
[/quote]
Itsevarma, sanavalmis. Sukkela. Hyvä ja älykäs. Pitkä ja tummatukkainen. Charmimies. Pidä varasi, hän saattaa tulla ja mennä. Älä lankea köykäisesti rakkauden ansaan. Vuoden alkupuoliskolla.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:29"]Milloin saamme toisen lapsen? Toivon tyttöä, saammeko pojan jälkeen sellaisen? =)
[/quote]
Toive täyttyy, ehkä toisella tavalla mitä ajattelit. Se koituu hyväksi. Terveys hyvä. Annat lahjan, kenties tyttölapsen.
☆
Olen vuoden tuntenut yhden miehen, johon olen tuntenut elämäni kovinta intohimoa. Näin hänet viimeisen kerran vappupäivänä. Ajattelen häntä koko ajan. Kannattaako unohtaa? Tuhlaanko aikaa? Onkon hän se elämäni mies vai joku muu?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:32"]Kuinka perhetilanteemme kehittyy? Entä muut haasteet elämässäni?
[/quote]
Yritittämisen aloittaminen ihmissuhteissa. Löytyy voimaa ja rohkeutta panna vastaan ikäville asioille. Voitto voimasi ansiosta. Vaikeuksia on, mutta pääset niiden ympäri. Kenties avioliitto.
☆
Moikkuli! Näkyykö työtä tulevassa? Olen vielä hoitovapaalla noin vuoden loppuun.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:45"]Mitä minun pitäisi tehdä elämässäni?
[/quote]
Kuuntele itseäsi. Luota siihen mikä tuntuu oikealta. Hyvä ruoka. Liikunta mukaan. Vääryys oikaistuu. Työtarjous. Avulias ja tärkeä seuralainen löytyy. Ole sosiaalinen.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:33"]Onko minulla näkijän/tietäjän kykyjä, kannattaako perehtyä aiheeseen ja itsekouluttautua/hakeutua opiskelemaan?
[/quote]
Suuntaa huomiosi muualle. Tietosi saat automaattiseti, jos omaat kykyjä. Varmuuden löydät sisältäsi. Tiedät jo nyt, jos oikeesti kuuntelet.
☆
Pääsenkö koskaan työelämään?miten sairauteni? saammeko ikinä isomman kodin?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 20:37"]Teenkö toista lasta
[/quote]
Et. Vaikeuksia, kärsivälliset ponnistelut pelastavat. Niele ylpeytesi ja ota tarjottu apu vastaan. Rajoitukset hellittää. Tämän jälkeen apsi ei mahdottomuus.
☆
Jatkan numerosta 146, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆