TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Jatkossa laitan aina tämän merkin ☆ vastaukseni loppuun. Karsin näin jonkin verran vääriä tietäjä-vastauksia, koska merkkiä ei saa aivan kaikilla laitteilla tehtyä.
TIETÄJÄ
Olenko selvinnyt sairaudestani ja onnistummeko selviytymään perhettämme piinaavasta ongelmasta? Tuleeko avioero?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:24"]Olen ollut pitkään suhteessa, joka tuntui oikealta. Päätin sen, koska se ei edennyt haluamassani tahdissa. Mies jäi kiinni. Sen jälkeen alkoi vaikeuksien kausi. Minua syytettiin asioista, joihin olimme miehen kanssa yhdessä päätyneet/päättäneet. Mies kääntyi minua vastaan. Tilanne on parempi, tunteistani en ole päässyt, vaikka aikaa on mennyt. Miltä tulevaisuus näyttää?
[/quote]
Teit oikean päätöksen. Jatka ja anna ajan kulua, helpotuksen huokaus suustasi kuuluu ja voimalla.
☆
Löydänkö koskaan miestä? Neljäkymppiä kohta mittarissa eikä vielä ole löytynyt... Haaveita vielä on, mutta hiipumassa, en jaksa kauaa toivoa.
Milloin pääsen haluamaani kouluun,näetkö vielä minne?onko mieheni oikea minulle
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:26"]Tietäjä hei! Pitäisi muuttaa omakotitaloon. .. onko meillä varaa? Mies ei oikein tienaa. .
[/quote]
Joku ottaa vastuun ja tekee kovasti työtä. Miespuoleinen.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:27"]Oho jäi puhelin jotenki jumiin ja jauhoi paikoillaan! Anteeksi! : )
[/quote]
Ei haittaa.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:29"]Teenkö itsemurhan ensiviikolla? Jos en, niin muuttuuko elämäni koskaan paremmaksi? En haluaisi kuolla mutta en enää näe muuta vaihtoehtoa..
[/quote]
Et tee. Kyllä muuttuu. Jaksa uskoa. Hae ulkopuolista apua.
☆
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan aina kysyä neuvoa ja apua muiltakin, yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:50"]Onnistuuko tyttäreni ensimmäinen ulkomaanmatka ilman meitä vanhempia? Meneehän kaikki hyvin? Saako itseluottamusta lisää?
[/quote]
Onnistuu. Muistuta tarkkaivaisuudesta. Neuvo olemaan tuottamasta liiaksi ihmisiin. Luottamus nousee ja hän rakastaa vapauttaan.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:55"]Millaisessa työssä näet minut?
[/quote]
Yrittäjä, pidät vapaasta ja luovasta toiminnasta. Vastuullinen asema.
☆
Miksi hän ei rakastunut minuun?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:55"]Olenko outo vai täydellinen?
Hei
minulla on oma tarinani kerrottava. En ole oikein pystynyt jakamaan sitä muitten kanssa:
olen aina huomannut, että "toiveeni" ja "pyrkimiset" toteutuvat. Aina! E
esimerkkiä on monia, esim. olin osallistunut pianokilpailuun -1 kertaa. Jännitin. Mutta aina tuntuu, että jokin sisällä sanoo "Sinä saat sen", "sinä voitat, rauhoitu jo". Jotenkin mielessäni on että se olisi Jumala? kuulostaa tyhmälle, tiedän! Itsekin vaikea uskoa.
toinen esimerkki on se, että pyrin saamaan luokkamme stipendin. Se oli joku semmoinen, että sen saa se joka "yrittää parhaiten"
taas olin jännityksessä! Ja taas se ääni sanoi sisällä "sinä saat sen , pysy rauhassa, älä jännitä", minun äänelläni, mutta se en ole ikinä minä, jonkun toisen sanat siellä puhuvat, ja minulla jotenkin on tieto siitä henkisesti että se on Jumala.
Mitä tämä sössönsöö oikein on? Minulla on monia lahjoja myös kaikissa harrastuksissa (olen esim pianonsoitossa normaalia parempi, sanotaan neroksi :/
olen koulussa "hikke" ja paras.
mutta eniten kiinnostaa tuo "Jumalan sanat" juttu? olen myös pystynyt ennustamaan jonkinasteisesti asioita..
[/quote]
Sinulla on lahjoja. Hyödynnä niitä. Älä unohda maalaisjärkeä.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:55"]Tuleeko mieheni vielä pettämään minua vai onko oikeasti muuttunut tämän kolmen vuoden juomattomuuden aikana?Korjaantuuko rahatilanteemme koskaan?Miten pärjään töissä sinne palatessani?
[/quote]
Vaara petoksesta. Seuraa tilannetta. Huomaat kyllä. Rahatilanne paranee ajan kanssa. Hienosti selviät.
☆
Pääsenkö tänä vuonna opiskelemaan haluamaani opiskelupaikkaan?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:02"]Elämäni kysymys, jonka ympärillä olen kiertänyt kehää jo viisitoista vuotta: Olemmeko mieheni kanssa toisillemme oikeat? Opinko sitoutumaan?
Saammeko lapsen hänen kanssaan?
Suuri kiitos jos vastaat!
-Tuulen tytär
[/quote]
Teitä pidetään yhdessä. Näin tarkoitettu. Olet jo sitoutunut. Lasta en näe, mutta ei mahdottomuus Tuulen tyttärelle.
☆
Onko suhteellani tulevaisuutta?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:24"]Olen ollut pitkään suhteessa, joka tuntui oikealta. Päätin sen, koska se ei edennyt haluamassani tahdissa. Mies jäi kiinni. Sen jälkeen alkoi vaikeuksien kausi. Minua syytettiin asioista, joihin olimme miehen kanssa yhdessä päätyneet/päättäneet. Mies kääntyi minua vastaan. Tilanne on parempi, tunteistani en ole päässyt, vaikka aikaa on mennyt. Miltä tulevaisuus näyttää?
[/quote]
Teit oikean päätöksen. Jatka ja anna ajan kulua, helpotuksen huokaus suustasi kuuluu ja voimalla.
☆
[/quote
Kiitos vastauksesta! Miksi huokaan syvään?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:21"]Pääsenkö yliopistoon? Tulenko koskaan olemaan stressaamaton elämäni aikana?
[/quote]
Tressi ei ole lopullista. Kiitos seisoo myöhemmin. Syyllistät itseäsi suotta. Tarkista naistentaudit, ei vakavaa. Nyt vaikeaa, mutta anna ajan kulua.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:18"]Tuleeko elämässäni tapahtumaan muutoksia seuraavan puolen vuoden aikana?
[/quote]
Vakaata elämää.