TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
oikeesti kysyttekö ihan tosissaan täällä :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:06"]Jatkan numerosta 340, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
[/quote]
Jatkan hetken päästä.
TIETÄJÄ
☆
Onko lapseni terve? Olenko oikeilla jäljillä elämässäni? Tuleeko elämäni koskaan olemaan kunnossa? Miten muut lapseni pärjäävät? Onko mies minulle oikea?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 04:12"]Näetkö muutosta työkuvioihini?
[/quote]
Vakaata, varmaa, kiirettä, paineistettua. Arvosi muuttu muutoksen myötä, jopa shokkikin. Sen jälkeen olet vahvempi nainen ja muutos osoittautuu onneksi onnettomuudessa. Ota riski, elämässäsi alkaa uusi luku. Sosiaalista elämää kaikenkaikkiaan.
☆
Kiitos vastauksestasi tietäjä, kysyin tulevan lapseni sukupuolta ja vastasit siihen aivan oikein.
Jos saan vielä kysyä, osaatko sanoa kauanko suhteeni lapsen isään tulee kestämään? Tietenkin toivon naiviisti että loppuelämämme olisimme yhdessä, mutta onko näin?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:28"]Tulenko eroamaan, jos niin, niin milloin?
[/quote]
Suhde tulehtunut, käännekohdassa. Tunnet hankaluutta jatkaa suuntaan jos toiseen. Haluaisit erota, mutta rohkeus puuttuu. Emmit päätöstäsi. Mies ei ota juuri kantaa asiaan, vaikuttaa hieman kyllästyneeltä ja turralta. Odottaa ikään kuin sinun tekevän päätöksen. Menee omia menojaan. Luulen teillä olevan onnistumisen mahdollisuudet, jos nostatte kissan pöydälle ja puhutte rehellisesti ja suoraan asiat selviksi. On syy, että olette vielä tässä. Ja se on suhteenne vakaus, varmuus ja rakkaus. Ette tule eroamaan.
☆
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:28"]Tulenko eroamaan, jos niin, niin milloin?
[/quote]
Lisäys:
Älä ota toisten murheita omiksesi.
☆
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:13"]Jatkanko opintojani vielä vai tulenko sittenkin elämään nykyisellä työlläni? Tuoko työni tyydytystä minulle? Miten ja mistä löydän rakkauden, itse en osaa näemmä valita.
Kiitos.
[/quote]
Et jatka opintojasi. Haluaisit, mutta se taitaa jäädä. Työpaikkasi mahdollisesti vaihtuu. Jokin vakipaikka. Teet työsi ja pidät siitä, se käy rutiinilla kaltaisellesi. Rakkaus odottaa sinua jo. Kohde saattaa olla jollakin tavalla jopa tuttu. Hän on katsellut sinua jo pitkään. Mies vielä suhteessa. Ei ole ottanut sinuun kontaktia, välttelee näin kolmiotraamaa. Vaimokin siellä pidättäytyy ärtyneenä vielä suhteessa. Henkisesti mies on jo luonasi. Jokin käytännön asia pitää häntä vielä mennessä. Tumma, henkisesti vahva ja voimakas mies.
☆
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:02"]Tulenko koskaan parantumaan keskivaikeasta masennuksestani?
Paljon vastoinkäymisiä nyttenkin.
[/quote]
Tulet parantumaan, se vie vain aikaa. Sinulla on vaikeaa ja tilanteesi on tulehtunut äärimmilleen. Vahvuutta sinusta löytyisi enempäänkin, joten selviät. Pyydä ulkopuolista apua vielä tilanteesesi, jota olet saanutkin. Tilanteesi helpottaa. Voimia.
☆
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:12"]Kuinka käy parisuhteeni? Pääsenkö kouluun tai onko töitä tiedossa?
[/quote]
Olet luottavainen suhteesi suhteen. Mutta tilanne on melkeinpä kamala. Tulehtunut. Kriisissä. Mutta asiat muuttuvat parempaan suuntaan. Luottamus suhteeseesi on perusteltua, koska kun olet päättänyt jotain, teet sen. Ja suhteesi olet päättänyt pelastaa. Olet järkevä, pääsi kylmänä pitävä. Eikä sinua tule aliarvioida, se olisi virhe. Tässäkin tapauksessa. Miestä viedään, että vikinä kuuluu operaatiossa "suhteen pelastus", näin leikkimielisesti. Pääset kouluun. Ja teet sijaisuuksia silloin tällöin.
☆
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:24"]Tapaanko enää koskaan erästä ihanaa turkkilaista miestä? Mitä hän ajattelee minusta?
[/quote]
Valitettavasti, et tapaa. Muistaa sinut lämmöllä, hymyilee, pitää sinut sisällään muistojen salaisesta arkussaan loppuun asti. Olit ja olet tärkeä hänelle.
☆
Uskallanko antaa itseni vihdoin olla onnellinen ja nauttia elämästäni?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 19:16"]Miten käy avioliittomme? Ja miksi niin?
Minna
[/quote]
Minnalle
Olisi viisaan neuvonantajan paikka suhteessanne hyvä. Jota kautta löytyisi oivallusta, ymmärrystä ja toivoa suhteeseenne. Välttämättä lopputulos ei ole toivottu, eli ero voi koittaa. Mutta sekin koituu hyväksi. Silloin se oli näin tarkoitettu.
☆
Minkä tyyppistä työtä tulen tulevaisuudessa tekemään ja saanko joskus lapsia?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 19:31"]Näetkö minulla muutoksia työasioissa? Onko minulla tulevaisuudessa lapsia? Aviomiestä?
[/quote]
Ei muutoksia. Tilanne vahvistuu vaan. On lapsia. Sinulla on vahva naisellinen vaikutus. Sinulla on sisäisiä voimia, pillotajunnan ja intuition. Luota näihin. Itsevarmuutesi takaa kaiken mitä tarvitset asemaasi. Töissä ja muuallakin. Kärsivällisyyttä ja valppautta, jonka osaatkin. Tulevaan kuuluu mies, vahva sellainen. Jollaisen tarvitsetkin. Muutosta tulossa, yllättävääkin. Kääntyy kuitenkin lopulta hyvinpäin.
☆
Jatkan numerosta 349, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:41"]Jatkan numerosta 374, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
[/quote]
Jatkan hetken päästä.
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:21"]Olenko oikeassa erään tietyn asian suhteen? :)
[/quote]
Olet. Lämpöä ja miestä. Tulevaisuudentoivo. Toiveidentäyttymys, mutta yllätys voi koitua hyväksi. Tee ratkaisusi. Onnellinen ihmissuhde.
☆
Kannattaa mun? No kylhän sä tiedät! No siis kandeeko?