TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Jos tietäjä on vastausajaksi ilmoittanut NOIN 2 viikkoa ja sulla on just tänään tullut viikot täyteen, niin kannattaako vielä hätäillä? :) tietäjällä voipi olla muitaki kiireitä :)
Kyllä vastaa. Mulla kesti 16 päivää vastauksen saaminen. Tosin siinä oli juhannus välissä :)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:21"]ILMOITUS!
Jatkossa vastaan samalla ilmaisella kysymys-vastausperiaatteella, hieman yksityisemmin, osoitteessa:
Vastaan saapumisjärjestuksessä. Pyrin vastaamaan noin 1 viikossa (kesäaikaan noin 2 viikossa).
Huomioithan seuraavat asiat
- Laitathan uuteen viestiisi mukaan aina edelliset viestisi, eli lähetä mukana aina koko viestiketju. Näin nopeutat vastauksesi saamista, saat tarkemman ja kokonaisvaltaisemman vastauksen sekä helpotat työtäni. Kiitos.
- Muistathan, että olen vasta-alkaja
TIETÄJÄ
☆
[/quote]
[/quote]
Onko minulla näkijän/tietäjän kykyjä, kannattaako perehtyä aiheeseen ja itsekouluttautua/hakeutua opiskelemaan?
Löydänkö rakkautta, kunniotusta, arvostusta ja tasa-arvoa?
Haluan vielä painottaa:
[/quote]
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan aina kysyä neuvoa ja apua muiltakin, yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
[/quote]
Jatkan myöhemmin illalla.
TIETÄJÄ
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:32"]
Kuinka perhetilanteemme kehittyy? Entä muut haasteet elämässäni?
[/quote]
Hei!
Perhetilanteesi kannalta katsoisin erityisesti työsi paperitöihin. Pidä niistä siisti huoli.
Haasteet elämässäsi eivät ole tällä hetkellä erityiset, kuitenkin tunnen jotain pilkistävää stressausta perheessäsi. Ehkä voi olla jokin menetys sukulaisten kannalta, mutten ole varma.
Onko tuleva vauvamme tyttö vai poika?
Miksi hän kohteli minua huonosti, eikä valinnut minua?
Rakastaako hän minua vai toista?
Koska aloit palvelemaan saatanaa ja etkö pelkää helvettiä?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 19:45"]
Mitä minun pitäisi tehdä elämässäni?
[/quote]
Tehdä uskonratkaisu ja välttää kyselemästä neuvoja saatanalta.
Hei!
Kumpaan työhön tulen suuntautumaan ja työllistymään: aiemmin opiskelemaani ja suunnittelemaani, vai nykyiseen opiskelualaani? Pysynkö nykyisen puolisoni kanssa? Sairastuuko äitini vielä tai kuoleeko häntä vaivanneisiin sairauksiin? Milloin?
Kiitos.
Älkää uskoko tietäjiin! Jumala se ohjaa jokaisen ihmisen elämää. Antakaa Jumalalle kunnia. Tietäjien ennustuksilla ei ole Siunausta.
Koska löydän rakkauden ja onnen? Tuleeko hän takaisin, mitä hän teki näillä seuduilla?
up