Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luovutan miesten suhteen

Vierailija
26.05.2014 |

En tapaa kuin jotain kummajaisia, mielenterveysongelmaisia ja sekopäitä. Olen ihan normaali, fiksu ja nätti nainen, mutta jostain syystä vedän noita puoleeni. Tai sitten niitä hyviä miehiä ei enää löydy.. Mennyt usko koko miessukupuoleen. Parempi olla yksin.

En edes oota mitään kuuta taivaalta tai jotain tossun alla olevaa. Ihan tavallista, tasapainoista suhdetta, jossa toisesta välitetään aidosti.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on internetin paras juttu sitte "en oo lihava, vaan isoluinen.." mut noin nuorena ei voi sanoo mitää ennenku oot kyntäny oikeesti koko maakunnan.

Vierailija
22/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tärppäsi heti, kun lakkasin yrittämästä väkisin. Ehkä epätoivoinen miehenetsintä jotenkin vetää epätoivoisia tapauksia puoleensa. Vakka kantensa jne. Tästä nettisivusta on ollut minulle paljon apua ihmissuhdeongelmien pähkäilyssä: http://markmanson.net

Mt-ongelmiakin lienee monenlaisia. Tietty jos miten tahansa diagnosoidulta tai diagnosoimattomalta mieheltä (tai naiselta) saa huonoa kohtelua, niin kiertoon vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 02:49"]

vasta 23? hehehohhohohohohohoh sä et jaksa montaakaan kuukautta yksin lyön vetoa, kohta on taas joku sikaniska suakin kyntämässä ku elokuun viljavainioo

[/quote]

Onko osa av-mammoista oikeesti näin elämäänsä katkeroituneita ja kyllästyneitä, että kommentit on tätä luokkaa?? Voi jessus.. :D

-Ap

Vierailija
24/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 02:57"]

Tää on internetin paras juttu sitte "en oo lihava, vaan isoluinen.." mut noin nuorena ei voi sanoo mitää ennenku oot kyntäny oikeesti koko maakunnan.

[/quote]

Helpollapa huvitut. Taidat olla sama tyyppi kuin 21..

-Ap

Vierailija
25/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Älä luovuta. Mutta ole tarkempi (tai enhän mä tiedä kuinka tarkka olet ollut). Kyllä hyviä miehiäkin löytyy, varmasti. Itse olen ollut vuoden sinkkuna ja monta kertaa on tullut hyväksi käytetty olo naisten suhteen. En luovuttanut vaikka meinasin. Aloin vaan olemaan tarkempi naisten suhteen. Kun muistaa olla innostumatta liikaa liian nopeesti niin ei pety. Kusipäitä, mt-ongelmaisia ja muita sekopäitä löytyy kummastakin sukupuolesta.

Mies24

Vierailija
26/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sattumaa se on, millaisia miehiä kohtaa. Itse erosin pitkästä liitosta miehen alkoholismin ja vaikean, psykoottistasoisen masennuksen takia. Kolme viiden vuoden aikana tapaamaani miestä ovat osoittautuneet mt-ongelmaisiksi - ja kyllä, kaikki ovat siitä itse kertoneet, yksi oli epävakaa persoonallisuus, yksi maanis-depressiivinen, yksi joutui masennuksen takia sairaseläkkeelle alle 60-vuotiaana.  Kaikki akateemisia, hyvässä asemassa olevia miehiä. Ja itsellä ei ikinä ollut mt-ongelmia, 50 v olen ja lapsetkin jo aikuisia. Mutta nyt minulla on ihan hyvä miesystävä. Joten toivoa on.

Vierailija
27/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 01:13"]

Taidat olla yh? Siinä ei fiksuus ja kauneus sitten paljon auta.

[/quote]

Luuletko että yh:t jäisivät rannalle ruikuttamaan? Totuushan on että jos on kerran jollekin kelvannut niin kelpaa sitten muillekin ja kun on jo valmiiksi äiti niin perheeperustamisesta kiinnostuneet miehet saavat tietää jo alkumetreillä millainen äiti.

Vierailija
28/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan persoonallisuushäiriöiset ja jonkin sortin mt-ongelmaiset jotenkin 'haistavat' kiltit ja empaattiset ihmiset joiden seuraan sitten luonnollisesti hakeutuvat.

Vierailija
29/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, mitä läppää. Mieti AP nyt tarkkaan noita sun "miehiäsi" pqrikymppiset pojat on ihan lapsia, niin kuin taidat olla sinäkin. Etsi joku +30 jos haluat perhettä päin suhdettsasi.

Vierailija
30/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 07:59"]

Voi tsiisus, mitä läppää. Mieti AP nyt tarkkaan noita sun "miehiäsi" pqrikymppiset pojat on ihan lapsia, niin kuin taidat olla sinäkin. Etsi joku +30 jos haluat perhettä päin suhdettsasi.

[/quote]
Se on jännä miten sä teit tän analyysis muutaman lauseen perusteella. Ja meni vielä väärin kaiken lisäksi. :D

-Ap

Vierailija
31/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 on täysin oikeassa.

t. Se 50-vuotias

Vierailija
32/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 01:06"]

Mistä tiedät että tapaamasi miehet ovat mt ingelmaisia? Ovatko näyttäneet lääkärin lausunnot? Montako näitä tapauksia on kohdallesi sattunut? Pidätkö itseäsi ylivertaisena muihin nähden?

[/quote]
Nyt oli niin provosoivat kysymykset, etten vaivaudu edes vastaamaan. :D

-Ap

[/quote]

Miehiä sopii leimata sekopäiksi ja mielenterveysongelmaisiksi - mutta kun joku kysyy perusteluja niin se onkin jo provosointia johon ei tarvitse edes vastata.

Alamme ilmeisesti tullakin ongelmasi ytimeen.

Vierailija
33/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, samassa veneessä ollaan. Tosin mä en luovuta, en vaan viitsi/jaksa enää katsella ympärilleni. Tulee vastaan jos tulee... Elämäni rakkauden tapasin joskus nuorena kun istuin yksin veljeni olohuoneessa, joten mitä vaan voi tapahtua. 

Vierailija
34/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiöön, nimenomaan keksiöön minä haluaisin jonkun siedettävän miehen :)

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:14"]

Onneksi ei tarvitse niitä pitää kesiössä. Maailma on niin suuri, täällä riittää mielekästä puuhattavaa!

[/quote]

Siis keskiössä. Yök, kesiö!

[/quote]

Vierailija
35/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaali? Koita ap välillä puhua sellaiselle jolle et normaalisti puhuisi, enkä tarkoita että ruma pitäisi olla. Luulen että miehilläsi on tribaalitatuoinnit ja löydät heidät jostain onnelasta.

Vierailija
36/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on ikää? Parhaat varataan viimeistään parikymppisinä.

Vierailija
37/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa teissäkin on jos ette kenellekään miehelle kelpaa..

Vierailija
38/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 23 etkä saa miestä, ongelma on kyllä sinussa. Tuon ikäisen pitäisi nimittäin  saada kiva perusjannu ihan heittämällä ja jos ei edes tuossa hehkeimmässä iässä onnista, niin syy on omassa mt:ssäsi tai ulkonäössäsi. 

Aika usein miehet luulevat olevansa kelvollisia  itseään parempitasoisen seuralaisen saajaksi mutta sinulla voi tällä kertaa olla naisena sama ongelma ja siksi tuntuu että kelpoista seuraa ei löydy. ELi laske valintakriteerejä itsesi tasoiseksi.

Ja huom. itse olen nainen, sinua vähän vanhempi (ja oman hyvän kullan ikäsenäsi löytänyt)

Vierailija
39/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 07:36"]

No ihan sattumaa se on, millaisia miehiä kohtaa. Itse erosin pitkästä liitosta miehen alkoholismin ja vaikean, psykoottistasoisen masennuksen takia. Kolme viiden vuoden aikana tapaamaani miestä ovat osoittautuneet mt-ongelmaisiksi - ja kyllä, kaikki ovat siitä itse kertoneet, yksi oli epävakaa persoonallisuus, yksi maanis-depressiivinen, yksi joutui masennuksen takia sairaseläkkeelle alle 60-vuotiaana.  Kaikki akateemisia, hyvässä asemassa olevia miehiä. Ja itsellä ei ikinä ollut mt-ongelmia, 50 v olen ja lapsetkin jo aikuisia. Mutta nyt minulla on ihan hyvä miesystävä. Joten toivoa on.

[/quote]

Tuon ohella tulee helposti mielenterveysongelma.

Vierailija
40/61 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, ollaan NIIN samassa junassa...Oli kiva vaihtaa kokemuksia, mutten ehkä kuitenkaan ikinä kehtaisi...

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:59"]

En tapaa kuin jotain kummajaisia, mielenterveysongelmaisia ja sekopäitä. Olen ihan normaali, fiksu ja nätti nainen, mutta jostain syystä vedän noita puoleeni. Tai sitten niitä hyviä miehiä ei enää löydy.. Mennyt usko koko miessukupuoleen. Parempi olla yksin.

En edes oota mitään kuuta taivaalta tai jotain tossun alla olevaa. Ihan tavallista, tasapainoista suhdetta, jossa toisesta välitetään aidosti.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi