Millä apuvälineellä saat parhaimmat orgasmit??
Mulla ehdottomasti parhaimmat "välineet" ovat suihku ja miehen suu (eritoten kieli).♡
Kommentit (15)
Sormet ja suihku. Miehen nuolemisella en oo koskaan tullut, ehkä mulla ei oo ollu hyviä nuolijoita.
Mies ja lähetyssaarnaajassa, takuuvarma tyydytys.
Dildo+vibraattori+mielikuvitus. Orgasmin intensiivisyys riippuu aika paljon siitä, kuinka pääsen tunnelmaan eli toi mielikuvitus-kohta on myös hyvin tärkeä sen lisäksi että muuten on kiihotukset kohdallaan.
Kyllä tietysti mies joka osaa mulle orgasmin tuottaa, on myös hitti, sellaista nyt ei ole vähään aikaan ollut käytössä.
Mies nuolee+sormea/dildoa peppuun! Laukean jostain syystä helpoiten peppuseksistä, aluksi vitutti ja hävetti mut kyl tän kanssa elää:D vielä ei oo tullu vastaan miestä joka olis kokenu epämiellyttävänä
Selän hieromiseen tarkoitettu laite, joka hyrrää tosi voimakkaasti. Paljon parempi kuin mikään vibra.
Ratsuttelu miehelläni, ehdottomasti paras. Vibroilla kyllä saan ja sormilla, nuolemalla en lähellekään.
Suihku. Ennen en edes saanut sen enempää nautintoa itsetyydytyksestä, mutta tuota kun menin jossain vaiheessa kokeilemaan, niin voi mikä virhe olikaan. Ei ole enää taitavakaan mies tuntunut lähellekään yhtä nautinnolliselta :(
Mun mies, parempaa ei oo! Ja vielä lisään et monia oon kokeillut, en oo siitä ylpeä mut tiedän sanoa kokemuksella, että mies on ihan paras.
Iän ja harjoittelun myötä paranee vaan :) vaikka ei meillä muuten mikään helppo suhde ole niin tää on asia joka sujuu.
Seuraan mielenkiinnolla... :)