Epäilen että työkaverilla on suhde pomon kanssa.
Tai ainakin sellainen vireillä.
Olen huomannut heidän välillä pitkiä merkitseviä katseita ja hymyjä, tiettyjen kehon osien tuijottelua, käden ja selän silittelyä... Selvästi ovat läheisiä. Pelkään että työkaveri pääsee tätä kautta erityiseen asemaan ja hyötyy siitä ammatillisessa mielessä.
Miten toimin?
Kommentit (24)
Mitenkö toimit? No kirjoitat tietysti vauvapalstalle.
Et tee mitään. Meidän naimisissa olevalla pomolla on ollut suhde jo 10 vuotta työkaveriini, mutta ei työkaveri siitä mitään etua ole saanut. Ihan samalla viivalla on kuin me muutkin.
Nostat asiasta jutun töissä. Juoruat kahvitauoilla ja vihjailet rakastavaisille tietäväsi missä mennään
Sulle voi tulla jostain syystä lähdöt, jos kovin alat juoruamaan.
Kiva seurata, koskahan alkavat naiskennella työpaikalla.
Hyi. Taitaa olla ylellä ihan tapana. Eihän se tervettä kehitystä ole, mutta parempi kuitenkin kuin serkkuaan panisi. Tosin nepotismi on ylellä niin yleistä, että hieman pelottaa onko tuokin vain ajan kysymys...
Mun miehen työkaverilla on jo vuosia ollut suhde niitten naimissa olevaan naispuoliseen pomoon. Ei sitä kuitenkaan töissä ole mitenkään suosittu sen takia.
Nyt vaan itseäsi tarjoamaan, ettei tarvitse kadehtia vieressä toimettomana. Maanantaina menet töihin stay-upeissa ja korsetissa niin pomo tietää mitä sinulla on tarjota työpaikkasi säilymiseksi.
totta kai on. saa siitä hyvästä parempaa palkkaa. mikset sinäkin antaisi. ei järvi soutamalla kulu.
Aika yleistä tuntuu olevan.
Kyllä ulkopuolinen huomaa ne katseet, hymyt, sanat, pienet eleet.
Mä en puutu niihin millään lailla, ei häiritse mun työntekoa.
Olisit onnellinen heidän puolestaan.
Kuulostaa tosi kivalta. Keskity sinä vain omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Et tee mitään. Meidän naimisissa olevalla pomolla on ollut suhde jo 10 vuotta työkaveriini, mutta ei työkaveri siitä mitään etua ole saanut. Ihan samalla viivalla on kuin me muutkin.
Kyllä se jotain on saanut.
Kysy, pääseekö kimppaan, jos tunnet olosi kateelliseksi.
Valitat HR:ään. Esimies ei saa tehdä mitään alaistensa kanssa
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotain on saanut.
No ei ainakaan parempaa palkkaa ja yleiseen työntekoon liittyvää. Ihan sama, jos jotain henkilökohtaisia juttuja on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Valitat HR:ään. Esimies ei saa tehdä mitään alaistensa kanssa
Ja mitä tuosta kantelusta hyötyy? Parempi kun, pomo on aina hyvällä tuulella.
Jos olet hyvissä väleissä muiden työpaikkalaisten kanssa, voit avoimesti naurahtaa, että onpa pomolla ja kollegalla läheiset välit. Tai verrata omia ja kollegan välejä pomoon. Työyhteisö voi alkaa selvittää asiaa.
Muuta ei välttämättä tarvita tai kannata tehdä. Miksi saattaisit itsesi ongelmiin tai mukaan kuvioon?
Anna olla, v***n kyylä. Ei kuulu sinulle. :)