Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihat, mitä ootte syöny tänään?

Vierailija
26.05.2014 |

Itsellä tänään mennyt mahaan 3 kaurakeksiä, 5 geishakarkkia, kurkkua, tomaattia ja ehkä noin 5 tacosipsiä :D

161cm ja 45 kg

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaurapuuroa mustikoilla

- (itsetehty) pizza

- ruisleipää, leikkele, juusto, tomaatti, kurkku, salaatti

- italianpataa ja porkkanaraastetta

- omena ja maustamatonta jugurttia+ mysliä

171/55

Vierailija
62/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä vasta alkamassa, joten tässä eiliset syömiset:

- kaurapuuroa mustaherukoilla, raejuustolla ja auringonkukansiemenillä + verigreippi + lasi piimää ja kuppi teetä

- tonnikalaruisleivät juustolla + keitettyä kananmunaa + porkkanaa + omena + lasi maitoa

- ananasrahka pähkinöillä + kuppi teetä

- makaronilaatikkoa + kukkakaaligratiinia + salaattia

- iso lautasellinen hedelmiä (kiiviä, appelsiinia, vesimelonia, päärynää)

163/52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 162cm, painoa 48 kg suunnilleen. Tänään en vielä muuta kun aamupalan, mutta eilinen:

-jugurttia, puolukoita, auringonkikansiemeniä (ehkä 2-3 dl)

-linssikeittoa ja ruisleipää, voita, juustoa, kurkkua

leipää, kurkkua, tomaattia, omenaa, pannaria ja hilloa

-Spagettipataa (spagettia, jauhelihaa, paprikaa, herneitä, porkkanaa, munamaitoa) ja salaattia

-lasteniltapalalla vähän puuroa ja aikuisteniltapalalla kaupan pakastekevätkääryleitä ja sellaisia jalapenocheddarjuttuja, maissisipsejä ehkä puoli pussia ja dippikastiketta.

Vierailija
64/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen:

aamu: 2 isoa motillista maitokahvia

lounas: jugurttia ja lasi vettä

välipala: iso motillinen kahvia

päivällinen: iso lautasellinen tuoreita kasviksia ja sipulirenkaita, dippikastike kermaviiliin tehtynä

iltapala: kuppi vihreää teetä ja vielä lisää kasviksia ja sipulirenkaita dippailtuna.

170cm/56kg

Vierailija
65/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:39"]Itsellä tänään mennyt mahaan 3 kaurakeksiä, 5 geishakarkkia, kurkkua, tomaattia ja ehkä noin 5 tacosipsiä :D

161cm ja 45 kg

[/quote]

No et kyllä ole millään muotoa laiha. Olen sinua 10cm pitempi ja painan saman verran :D

Vierailija
66/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"]

Ihmeellisesti te syötte! Minä söin tänään marja-avokadosmoothien aamupalaksi, lounaaksi söin uunissa paistettuja munakoiso-tomaatti-viipaleita, välipalaksi pähkinöitä, päivälliseksi ihanaa papu-kvinoasalaattia ja iltapalaksi hieman banaania ja luonnonjogurttia. Samaa söivät lapset 1,9kk ja 7kk.

Uskon, että vartaloni ansaitsee vain parasta. Samoin lasteni vartalot. Enkä minä ainakaan jaksaisi treenata minkään keksin voimalla. Tänään meni 7km juoksulenkki ja 1,5h salilla.

170cm/57kg

[/quote]

Ja todella "yllättävää", että tämä saa paljon miinuspeukkuja :D

Vierailija
67/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:42"]

Ihmeellisesti te syötte! Minä söin tänään marja-avokadosmoothien aamupalaksi, lounaaksi söin uunissa paistettuja munakoiso-tomaatti-viipaleita, välipalaksi pähkinöitä, päivälliseksi ihanaa papu-kvinoasalaattia ja iltapalaksi hieman banaania ja luonnonjogurttia. Samaa söivät lapset 1,9kk ja 7kk.

Uskon, että vartaloni ansaitsee vain parasta. Samoin lasteni vartalot. Enkä minä ainakaan jaksaisi treenata minkään keksin voimalla. Tänään meni 7km juoksulenkki ja 1,5h salilla.

170cm/57kg

[/quote]

[/quote]

Totta kai se saa miinuspeukkuja, eihän tuossa ole syömistä nimeksikään. Joku ihmeen smoothie päivän tärkeimmällä aterialla eli aamiaisella ja ei muuta?! "Lounas" vielä naurettavampi, pelkkiä rehuja ja silti päivällinenkin on vielä olematon. Ja noilla syömisillä kehtaat väittää, että kaikki muut syö ihan ihmeellisesti. Kävit vielä juoksulenkillä ja salilla, sulla on jäänyt pahasti kalorit miinukselle kyllä tolta päivältä ja proteiinit ja rasvat puuttuu lähes kokonaan, samoin hiilihydraatteja aivan liian vähän suhteessa liikuntaan. Plussapeukuttaako olisi pitänyt??

Vierailija
68/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen päälle vielä tuo nokkapystyssä olo. Ihan jo sen takia voisi alapeukuttaa.

Vierailija
69/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole ehtinyt syödä vielä mitään, mutta tässä eiliset syömiset:

-pari isoa mukillista maitokahvia laktoosittomalla kevytmaidolla

-esipaistettua pakastepatonkia (yrttivoitäyte) vajaa puolikas

-Lämmin kuppi -keitto

-pari mukia valkoista teetä

-n. 8 tortillasipsiä

-iso kulhollinen natural caesar-salaattia

-pikkupaketti snack-fetakuutioita

-pari lusikallista brownieta

Päivällä oli paljon ohjelmaa, joten en ehtinyt syödä muuta kuin noita tortillasipsejä muutaman pahimpaan nälkään, nukkumaan menin kyllä oikein kylläisenä.

Vierailija
70/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:55"]

164cm/48kg

Omatekoista pitsaa useampi reilunkokoinen pala (5-6)
2 isoo omenaa
n. 10 suklaa keksiä
1 profeel-rahka
kahvia 3 kuppia
paljon vettä (hiostava päivä ollut).

[/quote]

48kg..täh..ja minun pituinen. Taidat olla todella luiseva? Minulla painoa 56kg ja olen omasta mielestäni hoikka, en laiha enkä pyöreä.

Vierailija
71/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 02:08"]

180cm/70kg

olen paastolla joten

aamu: lasillinen granaattiomenaluomumehua, kuppi valkoista teetä, lusikallinen Molkosania

päivä: n 2 litraa vettä ja lisää granaattiomenamehua

ilta: Froosh-smoothie ja n litra vissyä

paasto tekee ihmeitä, kantsii kokeilla (muutama päivä siis)

itse aattelin kolmea päivää

[/quote]

mitä se tekee?

Vierailija
72/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 ruisleipää,päällä margatiinia ja juustoa + 2 kuppia mustaa kahvia. Äskön lounaaksi riisiä ja kanaa. Sitä oli liian vähän mutta oli mitä oli toissapäiväseltä päivälliseltä jäänyt enkä viitsinyt muutakaan lisäksi alkaa tekemään. Niin ja melkein jo liian vanhaa salaattiakin oli lounaalla. Kohta syön varmaan jotain näkkileipää.

Vierailija
73/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:48"]

Aamulla 2 ruisleipää,päällä margatiinia ja juustoa + 2 kuppia mustaa kahvia. Äskön lounaaksi riisiä ja kanaa. Sitä oli liian vähän mutta oli mitä oli toissapäiväseltä päivälliseltä jäänyt enkä viitsinyt muutakaan lisäksi alkaa tekemään. Niin ja melkein jo liian vanhaa salaattiakin oli lounaalla. Kohta syön varmaan jotain näkkileipää.

[/quote]

Lisään vielä mitat: 159cm, 46kg

Vierailija
74/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:55"]

164cm/48kg

2 isoo omenaa
n. 10 suklaa keksiä
1 profeel-rahka
kahvia 3 kuppia

[/quote]

48kg..täh..ja minun pituinen. Taidat olla todella luiseva? Minulla painoa 56kg ja olen omasta mielestäni hoikka, en laiha enkä pyöreä.

[/quote]

Ei välttämättä. Mä olen aika samaa kokoa (sentin lyhyempi) enkä ole luiseva. Mulla on samanmittainen kaveri joka on painavampi mutta laihemman näköinen, hän on vaan aika paljon leveämpi minua.

Vierailija
75/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen: suolapähkinäpussi, karkkipussi, makkara, pulla, paistettuja silakkafileitä, kaksi ruisleipää juustolla, 0,5l mehua, kahvia muutama kuppi.

Näitä päiviä on liian usein, tarvitsisi syödä terveellisemmin mutta kun se ei painossa näy niin helposti käy näin...Liikun kävelylenkkien muodossa n. 3-4 krt viikossa. Ikää 35 ja mitat 170/55. 

Vierailija
76/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:42"]

170cm/57kg

[/quote]

[/quote]

Totta kai se saa miinuspeukkuja, eihän tuossa ole syömistä nimeksikään. Joku ihmeen smoothie päivän tärkeimmällä aterialla eli aamiaisella ja ei muuta?! "Lounas" vielä naurettavampi, pelkkiä rehuja ja silti päivällinenkin on vielä olematon. Ja noilla syömisillä kehtaat väittää, että kaikki muut syö ihan ihmeellisesti. Kävit vielä juoksulenkillä ja salilla, sulla on jäänyt pahasti kalorit miinukselle kyllä tolta päivältä ja proteiinit ja rasvat puuttuu lähes kokonaan, samoin hiilihydraatteja aivan liian vähän suhteessa liikuntaan. Plussapeukuttaako olisi pitänyt??

[/quote]

Siis mitä siinä olisi pitänyt olla? Lounas oli kevyt, mutta päivällinen oli sitten taas todella runsas. Rasvoja tuli oikein reippaasti, sekä aamiaissmoothieen lisätyistä öljyistä, että salaattikastikkeena toimivasta oliiviöljystä. Hiilihydraatteja tuli aivan varmasti tarpeeksi aamiaissmoothiesta ja salaatista (mm siitä kvinoasta...) Proteiinejakin sain ihan tarpeeksi, mm. vuohenjuustosta, pavuista ja jogurtista. Aika omituista päätellä tuolla lailla, kun et edes kysynyt mitä aterioissani oli.

Kaloreita tuolta päivältä tuli arviolta 1800-1900 ja saattoi mennä liikuntojen kanssa vähän miinukselle, en ole tosin laihtunut pitkään aikaan, joten eiköhän se ole tasoitu jossain vaiheessa.

Vierailija
77/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:33"]

164cm/48kg

2 isoo omenaa
n. 10 suklaa keksiä
1 profeel-rahka
kahvia 3 kuppia

[/quote]

[/quote]  Hmmh enpä sanoisi itseäni luisevaksi, löytyy minusta kyllä jotai mistä ottaa kiinnikin... :) 

Tämän päivän syömiset tähän asti :

3 ruispalaa (kinkku + 3 juustopalaa päällä/leipä)
mansikkarahka
2 kuppia kahvia
2 suklaakeksiä
4 mansikkavohvelikeksiä

1 iso omena
paljon vettä

kohta ajattelin vetästä kyl jotain oikeeta ruokaakin, kun äsken kotiuduin töistä... :) 

Vierailija
78/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:33"]

164cm/48kg

2 isoo omenaa
n. 10 suklaa keksiä
1 profeel-rahka
kahvia 3 kuppia

[/quote]

[/quote]  Hmmh enpä sanoisi itseäni luisevaksi, löytyy minusta kyllä jotai mistä ottaa kiinnikin... :) 

Tämän päivän syömiset tähän asti :

3 ruispalaa (kinkku + 3 juustopalaa päällä/leipä)
mansikkarahka
2 kuppia kahvia
2 suklaakeksiä
4 mansikkavohvelikeksiä

1 iso omena
paljon vettä

kohta ajattelin vetästä kyl jotain oikeeta ruokaakin, kun äsken kotiuduin töistä... :) 

[/quote]    Aiii niin söinhän minä aamulla myös puuroa + mansikkakiisseliä. :-)

Vierailija
79/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään :l aamulla söin vain viilin ja join mehua. Töistä tullessani ostin jäätelön ja nyt söin muutaman kaurakeksin.

Nyt pitäs käydä kaupassa, että saa jotakin muutaki syötyä tänään

Vierailija
80/89 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkki tonnikalaa, kaksi palaa realia margariinilla ja juustolla + 2 lasia maitoa

4 hapankorppua margariinilla ja ½ litraa kokis zeroa.