laihat, mitä ootte syöny tänään?
Itsellä tänään mennyt mahaan 3 kaurakeksiä, 5 geishakarkkia, kurkkua, tomaattia ja ehkä noin 5 tacosipsiä :D
161cm ja 45 kg
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"]
Ihmeellisesti te syötte! Minä söin tänään marja-avokadosmoothien aamupalaksi, lounaaksi söin uunissa paistettuja munakoiso-tomaatti-viipaleita, välipalaksi pähkinöitä, päivälliseksi ihanaa papu-kvinoasalaattia ja iltapalaksi hieman banaania ja luonnonjogurttia. Samaa söivät lapset 1,9kk ja 7kk.
Uskon, että vartaloni ansaitsee vain parasta. Samoin lasteni vartalot. Enkä minä ainakaan jaksaisi treenata minkään keksin voimalla. Tänään meni 7km juoksulenkki ja 1,5h salilla.
170cm/57kg
[/quote] Oletko homo?
[/quote]
No itseasiassa en. Ihan heteroseksuaalinen perheenäiti. Kuinka niin?
Lasi mehua, ruisleipä jossa voi, kurkkua ja leikkelettä 2kpl
kaksi lasia maitoa, perunamuusi ja uunimakkaraa
sipsejä
uudelleen perunamuusia ja kaksi nakkia, lasi maitoa
mehua lasi ja kolme lasia vettä.
163/47
ja mitään muuta nuo typykät eivät ole syöneet, omien sanojensa mukaan siis. Kummallisen harvinaista on ruuan syöminen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:41"]Laiha läski!
[/quote]
Mieluummin kuin läskiläski :D
[/quote]
Laihaläski näyttä karmeammalta kuin läskiläski
[/quote] Kato peiliin. ;)
Ihmeellisesti te syötte! Minä söin tänään marja-avokadosmoothien aamupalaksi, lounaaksi söin uunissa paistettuja munakoiso-tomaatti-viipaleita, välipalaksi pähkinöitä, päivälliseksi ihanaa papu-kvinoasalaattia ja iltapalaksi hieman banaania ja luonnonjogurttia. Samaa söivät lapset 1,9kk ja 7kk.
Uskon, että vartaloni ansaitsee vain parasta. Samoin lasteni vartalot. Enkä minä ainakaan jaksaisi treenata minkään keksin voimalla. Tänään meni 7km juoksulenkki ja 1,5h salilla.
170cm/57kg
[/quote]
Kuvitteletko sinä, että kaikki tässä triidissä kirjoittaneet syövät aina kuten tänään?
[/quote]
No nyt kun kysyit, niin en taida kuvitella. Mutta mitä sitten? Ei tulisi mieleenikään syödä tuolla lailla yhtenäkään päivänä. Kyllä minäkin herkuttelen, mutta yleensä jollain terveellisellä, kuten raakasuklaalla tai tuoreilla marjoilla. Ja jos joskus syön keksiä yms niin syön kyllä ihan ravitsevaa ravintoa lisäksi.
Kaksi paahtoleipää tuorejuustolla
Salaatti, jossa kermaviilikastiketta (yleensä en käytä) ja fetaa
Kaksi lämmintä leipää (ruisleipä, jossa pepperonia, tomaattia ja juustoa) sekä maissintähkä ja babyporkkanoita
Kreikkalaista jogurttia keksinmurusilla ja hunajalla n. 2dl
Maustettu makea rahka n. 2 dl
Muutama kuppi kahvia kevytmaidolla
En kyllä ole varsinaisesti laiheliini vaan BMI 20,5
Hirveää luettavaa. "Vartaloni ansaitsee vain parasta" ja sitten et anna sille ruokaa? Ei tuolla ruokamäärälläkään jaksa tehokkaasti treenata, energian ja proteiinin saanti on aivan liian vähäistä!
Niin oli muillakin ketjussa, mutta sinä olet ainoa joka mainostaa "oikein" syömistään. [quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"]
170cm/57kg
[/quote]
Tiedättekö mikä mua ärsyttää ylikaiken? Mua harva asia ärsyttää, olen lauhkea lammas.
Mutta yksi on karvoja nostattava asia ja se on tuollaiset itsenä ylentäjät. Esim. nämä pähkinöitä mussuttavat raakaruokailijat. "Katsokaa miten hienosti ja trendikkäästi minä syön! Kyllä minä olen sitten hieno ja parempi ihminen!"
Vastenmielistä.
Täh?! Jotkut teistä syö ihan hirveän PALJON muhun verrattuna!!
Olen 165cm/73kg ja tyypilliset päivän syömiset on 4 palaa paahtoleipää margariinilla, päivälliseksi riisiä ja paistettuja vihanneksia, 2-3 pientä keksiä, iltapalaksi 1 pala paahtoleipää margariinilla. Joskus napsin minitomaatteja välipalaksi. Juomana vesi.
Kun syön yhtään enemmän, lihon heti. Liikun myös paljon koska kävelen kaikkialle, en koskaan käytä julkista liikennettä (asun ulkomailla) eli kävelykilometrejä kertyy helposti 6-10 joka päivä, usein enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:20"]
170cm/57kg
[/quote]
Kuvitteletko sinä, että kaikki tässä triidissä kirjoittaneet syövät aina kuten tänään?
[/quote]
No nyt kun kysyit, niin en taida kuvitella. Mutta mitä sitten? Ei tulisi mieleenikään syödä tuolla lailla yhtenäkään päivänä. Kyllä minäkin herkuttelen, mutta yleensä jollain terveellisellä, kuten raakasuklaalla tai tuoreilla marjoilla. Ja jos joskus syön keksiä yms niin syön kyllä ihan ravitsevaa ravintoa lisäksi.
[/quote] Voi, mahtaa sinulla olla tylsä ja rajoittunut elämä, kun pitää kytätä kaikki mitä suuhun laittaa. :) Ei kai sinulla ole ortoreksia?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:24"]
Olen 165cm/73kg ja tyypilliset päivän syömiset on 4 palaa paahtoleipää margariinilla, päivälliseksi riisiä ja paistettuja vihanneksia, 2-3 pientä keksiä, iltapalaksi 1 pala paahtoleipää margariinilla. Joskus napsin minitomaatteja välipalaksi. Juomana vesi.
Kun syön yhtään enemmän, lihon heti. Liikun myös paljon koska kävelen kaikkialle, en koskaan käytä julkista liikennettä (asun ulkomailla) eli kävelykilometrejä kertyy helposti 6-10 joka päivä, usein enemmänkin.
[/quote]
sun aineenvaihdunta on ihan sekasin. Eikä ole terveellistä pidemmän päälle.
170cm/57kg
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hohhoijaa. Kukas sen kissan hännän nostaisikaan jossei kissa itse.
Aamulla marjasmoothie ja kahvi (maitoa pari desiä); päivällä 2 real-siivua, margariinia, 2 pientä siivua juustoa, noin 15 cm pätkä kurkkua; välipalaksi välipalakeksi, jääkahvi ja 250 g kirsikkatomaatteja; iltapäivästä 2 real-siivua, kananmuna, kaksi porkkanaa; illalliseksi uusia perunoita, jauhelihaa, salsaa, kermaviiliä ja paprikaa; vielä meinaan ottaa yöpalaksi viiliä, mustikoita, pähkinärouhetta ja omenan.
Normaalisti syön vähemmän leipää ja välipalakeksi oli myös poikkeus.
Liian vähän :(. Ei ole tänään jostain syystä ollut yhtään ruokahalua, eilen meni tämänkin päivän edestä.
Kahvia
Rahka
Pari kourallista sipsiä
Pari kourallista pähkinöitä
Pari juustoleipää
Energiajuoma (light)
Kaksi isoa lasia mehua
Kaksi isoa lasia maitoa
Smoothie (250ml?)
Olikohan tuossa kaikki. Normaalisti syön kyllä lämmintä ruokaa jne.
Olen kai perushoikka, 165/50.
Syö kunnon ruokaa äläkä paahtoleipiä niin pystyt syömään enemmän lihomatta. Lisää ensin puolesta kilosta kiloon kasviksia joka päivälle ja proteiinia joka aterialle.[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:24"]
[/quote]
Oho, 4 pientä siivua juustoa. Ja olen normaalipainoinen, en mitenkään huomiota herättävän laiha.[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:28"]
Aamulla marjasmoothie ja kahvi (maitoa pari desiä); päivällä 2 real-siivua, margariinia, 2 pientä siivua juustoa, noin 15 cm pätkä kurkkua; välipalaksi välipalakeksi, jääkahvi ja 250 g kirsikkatomaatteja; iltapäivästä 2 real-siivua, kananmuna, kaksi porkkanaa; illalliseksi uusia perunoita, jauhelihaa, salsaa, kermaviiliä ja paprikaa; vielä meinaan ottaa yöpalaksi viiliä, mustikoita, pähkinärouhetta ja omenan.
Normaalisti syön vähemmän leipää ja välipalakeksi oli myös poikkeus.
[/quote]
[/quote]
Et sinä ole parempi kuin muut ihmiset vaikka niin luuletkin.
Hehheh :D "Uskon että minun vartaloni ansaitsee vain parasta! En ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava henkilö voisi syödä keksejä! Terveisiä Afrikkaan!" Saatanan individualistit...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:33"]
[/quote]
Et sinä ole parempi kuin muut ihmiset vaikka niin luuletkin.
[/quote] Ortorektikot luulevat olevansa muita parempia ihmisiä ja pyrkivät tuputtamaan terveellisiä syömistapojaan muille ihmisille häiritsevyyteen asti. Ortorektikolla kuluu iso osa päivästä ruoan suunnittelemiseen ja valmisteluihin, ruokatavoista poikkeaminen tuottaa ortorektikolle suunnatonta ahdistusta ja rajoittaa sosiaalista kanssakäymistä. :/ Sääliksi käy.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:41"]Laiha läski!
[/quote]
Mieluummin kuin läskiläski :D
[/quote]
Laihaläski näyttä karmeammalta kuin läskiläski