laihat, mitä ootte syöny tänään?
Itsellä tänään mennyt mahaan 3 kaurakeksiä, 5 geishakarkkia, kurkkua, tomaattia ja ehkä noin 5 tacosipsiä :D
161cm ja 45 kg
Kommentit (89)
Olen hoikka normaalipainoinen.
Pottumuusia, jauhelihakastiketta, porkkanaraastetta, maitoa
Kaksi leipää juustolla, salaatilla, kurkulla, tomaatilla ja leikkeleellä
Sipsiä 70g, cokis light
Perunasalaattia, raejuustoa ja nakkeja 3kpl, maitoa
Kaakaota ja lisää perunasalaattia
Ei ihan mikään terveellisin päivä, perunaaki tullu vedettyä kyllä ainaki viikon tarpeiksi. Pannaan maanantain piikkiin..
Kaurajugurttia ja myslia, 2 banaania, pizzaa, ruisleipää juustolla ja kananmuna, tuoremehua, irtokarkkeja, mustikkakeittoa
aamulla voilla paistettu kinkkumunakas, tomaattia
päivällä maksapihviä kermakastikkeella, hapankaalia ja porkkanaraastetta
illalla kalakeittoa, liemenä perkuujämistä tehtyä, kermalla ja voilla maustettua. Jälkkärinä suklaavaahtoa manteleilla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:41"]Laiha läski!
[/quote]
Mieluummin kuin läskiläski :D
Twix-patukka, kaksi pientä daim-patukkaa, pieni karkkipussi, lautasellinen paistettuja vihanneksia. BMI 18
164cm/48kg
Omatekoista pitsaa useampi reilunkokoinen pala (5-6)
2 isoo omenaa
n. 10 suklaa keksiä
1 profeel-rahka
kahvia 3 kuppia
paljon vettä (hiostava päivä ollut).
Ruisleipää 3 viipaletta, kaurapuuroa, jossa seassa mysliä (tämä puuro oli lounas vaikka kuulostaa aamupalalta), perunamuusia ja uunilenkkiä, caesarsalaattia, ohut viipale jotain kaupan pitkoviineriä, pakettijäätelöä, kahvia, teetä, maitoa ja vettä.
Ihan hirveä nälkä nyt, mutta pakko mennä jo nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:41"]Laiha läski!
[/quote]
Mieluummin kuin läskiläski :D
[/quote] sori piti laittaa yläpeukku, mut lipsahti
Aamulla proteiinilettu banaanilla, päivällä kaali-jauhelihapataa ja illalla ruisleipä kalkkunalla ja teetä. Syön varmasti vielä toisen leivän, mutta muutoin olen syönyt tänään aivan liian vähän. Huomenna pitää korjata tilannetta!
170cm/52kg, jauhelihakeittoa, kurkkua, salaattia, kukkakaalia, puuroa, 4 paahtoleipää voilla, 3 kuppia kahvia
Hmmm lets see.....
Pala kinkkupiirakkaa
Jogurtti
Pala pitsaa
... näyttää muuten pahalta kirjoitettuna. Tätä se koeviikon stressi teettää.
Täytekakkua ainakin 3 palaa pitkin päivää. Kanasalaattia ja puolikas spicy italian subi. Eipä sitten muuta.
Miten ihmeessä te jaksatte noin vähällä ruoalla?? Olen tuo numero 9 ja vaikka olen syönyt paljon enemmän kuin jotku teistä, niin silti on ihan hirveä nälkä nyt ja päivällä en olisi mitenkään jaksanut vähemmällä syönnillä. BMI on peräti n. 16 ja kuitenkin syön joka päivä näin. Yleensä enemmänkin, kun nyt tuo lounas oli vähän köyhä. Jos mä söisin noin vähän niin en kyllä hengissä pysyisi!
Aamupalaksi avokado ja kupillinen soijakaakaota.
Päivälliseksi ristikkoperunoita, vegaanigyrosta ja cola zeroa iso lasillinen.
Iltapalaksi kaksi täysjyväruisleipäpalaa hummuksella ja tomaatilla, lasillinen cola zeroa ja kupillinen soijakaakaota.
Kuppi teetä
Riisiä, kanafile ja salaattia
Muutama irtokarkki
2 lasia kokista
Ihmeellisesti te syötte! Minä söin tänään marja-avokadosmoothien aamupalaksi, lounaaksi söin uunissa paistettuja munakoiso-tomaatti-viipaleita, välipalaksi pähkinöitä, päivälliseksi ihanaa papu-kvinoasalaattia ja iltapalaksi hieman banaania ja luonnonjogurttia. Samaa söivät lapset 1,9kk ja 7kk.
Uskon, että vartaloni ansaitsee vain parasta. Samoin lasteni vartalot. Enkä minä ainakaan jaksaisi treenata minkään keksin voimalla. Tänään meni 7km juoksulenkki ja 1,5h salilla.
170cm/57kg
Aamulla lasi tuoremehua ja sämpylä
Ikean lihapullat muusilla
Proteiinirahka
Treenin jälkeen annos protskujauhetta maidolla
Yks makkara
Suklaapatukka
Kuka kertoo miten sais syömiset kuntoon oikeasti...
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"]
Ihmeellisesti te syötte! Minä söin tänään marja-avokadosmoothien aamupalaksi, lounaaksi söin uunissa paistettuja munakoiso-tomaatti-viipaleita, välipalaksi pähkinöitä, päivälliseksi ihanaa papu-kvinoasalaattia ja iltapalaksi hieman banaania ja luonnonjogurttia. Samaa söivät lapset 1,9kk ja 7kk.
Uskon, että vartaloni ansaitsee vain parasta. Samoin lasteni vartalot. Enkä minä ainakaan jaksaisi treenata minkään keksin voimalla. Tänään meni 7km juoksulenkki ja 1,5h salilla.
170cm/57kg
[/quote] Oletko homo?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:12"]
170cm/57kg
[/quote]
Kuvitteletko sinä, että kaikki tässä triidissä kirjoittaneet syövät aina kuten tänään?
Laiha läski!