Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsoin äsken Mustien leskien vikan jakson. loppu oli kökkö...

Vierailija
26.05.2014 |

loppu oli mielestäni aika tyhmä. ymmärrän jos meinaat tehdä toisen kauden, mutta mieleen tuli enemmän kysymyksiä kuin vastauksia...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin se loppui?

Vierailija
2/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:17"]No mihin se loppui?

[/quote]

Ni ei juuri mihinkään. Sen verran voin paljastaa että se mitä katsojat tiesivät paljastui joillekin toisille hahmot mutta koko totuus ei aukea vielä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan koko juttu palas alkupisteeseen :/

Vierailija
4/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi pettynyt tahtoiko tuo siis sanoa, että akat jäi kiinni ja menivät vankilaan? Entä se mulkku poliisipäällikkö, pääsi vissiin pälkähästä? Todella, todella ärsyttävä loppu. Ihan huijattu olo, kun katsoin sarjaa niin intensiivisesti. Vittu!

Vierailija
5/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi Pihla Viitalan hiukset, kauheet hamput joissa uloskasvanut kasaripermis. Ja loppu ärsytti, kaikki jäi oman mielikuvituksen varaan.

Vierailija
6/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp, ittiäki jäi ärsyttää ja kysymyksiä nousi esiin.. ja ei tulku hahmoille ratkasuja

Vierailija
7/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:42"]Täällä myös yksi pettynyt tahtoiko tuo siis sanoa, että akat jäi kiinni ja menivät vankilaan? Entä se mulkku poliisipäällikkö, pääsi vissiin pälkähästä? Todella, todella ärsyttävä loppu. Ihan huijattu olo, kun katsoin sarjaa niin intensiivisesti. Vittu!

[/quote]

veikkaan että ensi kaudella johanna ja se poliisi menevät yhteen johanna kertoo itkemisen syyksi entisen pahoinpitelemään miehensä. poliisipäällikkö yrittää järjestää ihmiselle potkut että lopettaisi rikostutkinnan häntä koskien. veera ja jukka riittävät mökillä jukka yrittää työntää veera veteen mutta sopivat asiat.

Mun veikkaus tulevan kauden tapahtumista. :)

-ap-

Vierailija
8/21 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:42"]Täällä myös yksi pettynyt tahtoiko tuo siis sanoa, että akat jäi kiinni ja menivät vankilaan? Entä se mulkku poliisipäällikkö, pääsi vissiin pälkähästä? Todella, todella ärsyttävä loppu. Ihan huijattu olo, kun katsoin sarjaa niin intensiivisesti. Vittu!

[/quote]

veikkaan että ensi kaudella johanna ja se poliisi menevät yhteen johanna kertoo itkemisen syyksi entisen pahoinpitelemään miehensä. poliisipäällikkö yrittää järjestää ihmiselle potkut että lopettaisi rikostutkinnan häntä koskien. veera ja jukka riittävät mökillä jukka yrittää työntää veera veteen mutta sopivat asiat.

-ap-

[/quote]

pahoittelen virhettä en jaksanut enää tähän aikaan kirjoittaa puhelimella, vaan käytin puhelimen sanelinta.

Vierailija
9/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:42"]Täällä myös yksi pettynyt tahtoiko tuo siis sanoa, että akat jäi kiinni ja menivät vankilaan? Entä se mulkku poliisipäällikkö, pääsi vissiin pälkähästä? Todella, todella ärsyttävä loppu. Ihan huijattu olo, kun katsoin sarjaa niin intensiivisesti. Vittu!

[/quote]

-ap-

[/quote]

haha, kiitos tästä, tämä vähän helpotti :D toivotaan että sarja saisi jatkoa, vaikka jatkokaudet onkin yleensä vähän huonompia. T. 5

Vierailija
10/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat ei aina niin muodolliset, yleensä hajallaan joka suuntaan kuten minulle, mutta rakastan hiuksiani. Minä

Vierailija
11/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli tyylikäs loppu. Ei haitannut vaikka jäikin oman mielikuvituksen varaan miettiä mitä seuraavaksi tapahtuu.

Vierailija
12/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä asia siinä ohjelmassa on se nuorin näyttelijä. Se on ihan hiton hyvän näköinen <3

Vierailija
13/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oli pettymys tuo loppu! Koko sarja muuten niin hyvä. Kirsin sekoilu oli niin feikin ja päälleliimatun oloistakin. Ei jäänyt sellaista oloa, että pakko saada tietää, miten tässä käy. 

Vierailija
14/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:06"]

Ainoa hyvä asia siinä ohjelmassa on se nuorin näyttelijä. Se on ihan hiton hyvän näköinen <3

[/quote]

ai Siiri?!

Vierailija
15/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:06"]

[/quote]

ai Siiri?!

[/quote]

Varmaan tarkottaa sitä nuorta kundia?

Vierailija
16/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tulee uusintana?

Vierailija
17/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vika jakso tuntu jotenkin hätäseen tekastulta.

Vierailija
18/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne, jäi loppu kyllä aivan auki. Ehkä sarja jatkuu, ärsytti kyllä kaikesta eniten se Lumeneelaaab- hehkutus joka kymmenen minsan välein...

Vierailija
19/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olin ihan siinä luulossa, että jatkoa tulee kun sarja noin jätettiin kesken?? Eikö olekaan varma juttu?

Vierailija
20/21 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 08:36"]

Sama tunne, jäi loppu kyllä aivan auki. Ehkä sarja jatkuu, ärsytti kyllä kaikesta eniten se Lumeneelaaab- hehkutus joka kymmenen minsan välein...

[/quote]

ruutu.fissä vai? Mulla tuli koko ajan upcider-mainoksia. Samalla katkolla parikin erilaista saman tuo tuotteen mainosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi