Lihaville ihmisille kysymys
Ällöttääkö sua olla lihava? Oletko ollut aina lihava? Mikset tee asialle mitään?
Ei ole tarkoitus loukata, mietin vaan. Itselle kertynyt muutamia ylimääräisiä kiloja välillä kroonisen masennuksen takia. Olen aina nopeasti karistanut ne kilot, kun on alkanut oksettaa niin paljon läskimakkarat.
Kommentit (51)
Ylipaino ei ällötä.
Olen ollut jostain neljävuotiaasta asti ylipainoinen.
Juu käyn salilla ja kävelen.Veikkaan et oon paremmassa kunnossa kuin joku laiha joka ei harrasta liikuntaa.
Ja juu tiedän että laihduttaminen olisi hyväksi ja estäisi monia sairauksia.Minkäs tekee kun on huono itsekuri.Jokaisella pitää olla joku heikko kohta 😎 ja mulla se on tuo huono itsekuri.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei ällötä.
Olen ollut jostain neljävuotiaasta asti ylipainoinen.
Juu käyn salilla ja kävelen.Veikkaan et oon paremmassa kunnossa kuin joku laiha joka ei harrasta liikuntaa.Ja juu tiedän että laihduttaminen olisi hyväksi ja estäisi monia sairauksia.Minkäs tekee kun on huono itsekuri.Jokaisella pitää olla joku heikko kohta 😎 ja mulla se on tuo huono itsekuri.
Ei lihavuus meinaa että sinulla on huono itsekuri. Todennäköisesti olet esim tunnesyöjä. Lihavat voivat saavuttaa vaikka millaisia saavutuksia elämässään jotka vaativat rautaista itsekuria, sitä vastoin laihat voivat olla vaikka kuinka patalaiskoja. Ei se kokoa katso.
Ällöttää. Suurimman osan elämästäni ylipainoinen ainakin. Välillä laihdutan normaalipainoiseksi mutta kilot tulleet aina takaisin. Syy miksi en pysy normaalipainoisena mm. se ettei ole kavereita, ei kumppania, stressaava työ, rahahuolia (ruokaan kyllä riittää rahaa mutta esim oma asunto jää haaveeksi, joudun ajamaan romuautolla jne siksi v*tuttaa).
Olin hoikka kolmikymppiseksi asti. Sitten lihoin lääkkeiden myötä kymmeniä kiloja.
Välillä ällöttää, jos katsoo itseään peilistä.
Olen laiska laihduttamaan, koska elämässä ei oikein ole muuta iloa kuin syöminen. Liikunta toki, muttei siitäkään saa enää sellaista nautintoa kuin ennen.
Suomessa terveysriskin voi helpommin ottaa, kun pääsee käytännössä maksutta julkiselle hoitoon.
-Alkoholin käytöstä johtuneet syyt ovat yleisin syy, miksi sairasauto on kutsuttu, n. puolet.
Tässä saisi olla jenkkimalli.
Olin vieläkin lihava vaikka. S -koossa..68kg..olisi vielä pitänyt saada 20kg.pois..Nythän poistuu kiloista jauhaminen lääkäreiltäkin..Normipitkä ihminen tääkin..luut olisi kolissut..ja koliseekin.
Potuttaa, ei ällötä. Olen. Olen tiputtanut kiloja/kilot moneen kertaan ja ovat tulleet aina takaisin. Korkojen kera.
Mä en käsitä mikä siinä on kun ei laihdu? Tasan tarkkalleen tuntee ja tietää kalorit ja ruuat.
Sitten on ne, esim. Näyttelijät jotka saavat ittensä 4 kuukaudessa kuntoon?! Varmaan kituuttamalla.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Suomessa terveysriskin voi helpommin ottaa, kun pääsee käytännössä maksutta julkiselle hoitoon.
-Alkoholin käytöstä johtuneet syyt ovat yleisin syy, miksi sairasauto on kutsuttu, n. puolet.
Tässä saisi olla jenkkimalli.
Aa, siksihän Amerikassa onkin ne kaikkein hoikimmat ihmiset! Miten tätä ei olla tajuttukaan!
Ällötti oma lihavuus. Mutta mulla oli vuosia vaikea-asteinen masennus ja aivolisäkkeen toimintahäiriö (pisti aineenvaihdunnan sekaisin). Kun aika meni loputtomassa väsymyksessä lähes sängynpohjalla eikä liikuntaa harrastanut ja elin lähinnä leivällä ja makeisilla niin tietäähän sen kuinka siinä käy. Nyt vointi parempi ja jaksan liikkua ja panostaa ruokailuihin. 170cm ja paino oli ennen 112kg, nyt 65kg. Muutos reilussa vuodessa.