Aseta seuraavat miehet panojärjestykseen:
1. Halla-aho
2. Vapaavuori
3. Heinäluoma
4. Tynkkynen
5. Arhinmäki
Kommentit (37)
Mä en pystyisi Heinäluoman enkä Halla-ahon kanssa, muitten kanssa sentään etäisesti mahdollista ja Arhinmäkeä olen pitänyt jokin aika sitten jopa lievästi seksikkäänä, eilen oli kyllä jotenkin naama punainen, ja sama ongelma monella muulla. Iho palanut yllärihelteissä, vai kuuma? Porukka punoitti kuin ravut.
Ei kukaan noista. Ei todellakaan.
Eihän tuo yx ole kiinnostunut sillai naisista.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:19"]
Vastaatteko näihin poliittisten mieltymystenne perusteella?
[/quote]
Ai kun ei valitakaan Halla-ahoa alkupäähän :D Itse vastasin kyllä ihan sillä perusteella, miten fyysisesti epäviehättävänä tyyppiä pidän. Eihän noista kukaan mikään kuuma kolli ole, mutta Halla-aho olisi silti ihan viimeinen tuosta listasta jos pakko olisi valita.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:19"]
Vastaatteko näihin poliittisten mieltymystenne perusteella?
[/quote]
Ai kun ei valitakaan Halla-ahoa alkupäähän :D Itse vastasin kyllä ihan sillä perusteella, miten fyysisesti epäviehättävänä tyyppiä pidän. Eihän noista kukaan mikään kuuma kolli ole, mutta Halla-aho olisi silti ihan viimeinen tuosta listasta jos pakko olisi valita.
[/quote]
Lähinnä ihmettelin Arhiksen suosiota.
Joo, Halla-aho on sekä henkisesti että fyysisesti tosi vastenmielinen. Arhis on nyt vähän keski-ikäistynyt mutta nuorempana ja vielä nytkin siinä on jotain sellaista aitoa aatteen paloa ja asialleen omistautumista jossa on jotain seksikästä. Ilman Halliksen katkeruutta ja pisteliäisyyttä. Itse en kyllä ole vasemmistoniottoa äänestänyt vielä kertaakaan.
Voi kamala. Arhis menis just ja just, mutta noi muut sais jäädä asemalle. Ja poliittisilla mielipiteillä ei ole tässä merkitystä.
Hallis olisi listan kärjessä, Arhis loppupäässä.
Hallis olisi listan kärjessä, Arhis loppupäässä.
1. Arhinmäki
2. Tynkkynen
3. Vapaavuori
4. Heinäluoma
5. Halla-aho
Panojärjestys? Miehen logiikkaa ;)
1. Tynkkynen
2. Vapaavuori
3. Arhinmäki
Kahta viimeistä en pystyisi panemaan edes maksusta.
Tynkkynen
Arhis
Vapaavuori
Halla-Aho
Heinäluoma
Kolmea viimeistä en ikinä panisi jo iän takia, mutta Tynkkynen ja Arhis eivät ole mitenkään vastenmielisiä (jos eivät välttämättä erityisen kuumiakaan.)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:26"]Arhinmäki, Tynkkynen, Vapaavuori, Heinäluoma, Halla-aho
[/quote]
Samat sanat tosin Arhinmäkeen lopettaisin Halla-aho ja oksennus refleksi.
Halla-aho ennemmin imisin Soinin kullia
Mä taas tos mietin siivoillessa et millanenhan se Halla-aho olis petissä....
Mietin et olisko positiivinen yllätys, ei hiv sentää, vai kaavoihin kangistunu perusjyystäjä...
ja siis ykköseks laittaisin, sit Arhinmäki ja muut: ei kiitos
En minäkään nyt ketä tahansa pane. Mielikuvitukseni on minulle pyhä asia.