Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseta seuraavat miehet panojärjestykseen:

Vierailija
26.05.2014 |

1. Halla-aho

2. Vapaavuori

3. Heinäluoma

4. Tynkkynen

5. Arhinmäki

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nyt ketä tahansa pane. Mielikuvitukseni on minulle pyhä asia.

Vierailija
22/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi Heinäluoman enkä Halla-ahon kanssa, muitten kanssa sentään etäisesti mahdollista ja Arhinmäkeä olen pitänyt jokin aika sitten jopa lievästi seksikkäänä, eilen oli kyllä jotenkin naama punainen, ja sama ongelma monella muulla. Iho palanut yllärihelteissä, vai kuuma? Porukka punoitti kuin ravut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan noista. Ei todellakaan.

Vierailija
24/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo yx ole kiinnostunut sillai naisista.

Vierailija
25/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:19"]

Vastaatteko näihin poliittisten mieltymystenne perusteella?

[/quote]

 

Ai kun ei valitakaan Halla-ahoa alkupäähän :D Itse vastasin kyllä ihan sillä perusteella, miten fyysisesti epäviehättävänä tyyppiä pidän. Eihän noista kukaan mikään kuuma kolli ole, mutta Halla-aho olisi silti ihan viimeinen tuosta listasta jos pakko olisi valita.

Vierailija
26/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:19"]

Vastaatteko näihin poliittisten mieltymystenne perusteella?

[/quote]

 

Ai kun ei valitakaan Halla-ahoa alkupäähän :D Itse vastasin kyllä ihan sillä perusteella, miten fyysisesti epäviehättävänä tyyppiä pidän. Eihän noista kukaan mikään kuuma kolli ole, mutta Halla-aho olisi silti ihan viimeinen tuosta listasta jos pakko olisi valita.

[/quote]

 

Lähinnä ihmettelin Arhiksen suosiota.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Halla-aho on sekä henkisesti että fyysisesti tosi vastenmielinen. Arhis on nyt vähän keski-ikäistynyt mutta nuorempana ja vielä nytkin siinä on jotain sellaista aitoa aatteen paloa ja asialleen omistautumista jossa on jotain seksikästä. Ilman Halliksen katkeruutta ja pisteliäisyyttä. Itse en kyllä ole vasemmistoniottoa äänestänyt vielä kertaakaan.

Vierailija
28/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Arhis menis just ja just, mutta noi muut sais jäädä asemalle. Ja poliittisilla mielipiteillä ei ole tässä merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallis olisi listan kärjessä, Arhis loppupäässä.

Vierailija
30/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallis olisi listan kärjessä, Arhis loppupäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

1. Arhinmäki 

2. Tynkkynen 

3. Vapaavuori

4. Heinäluoma

5. Halla-aho

 

Vierailija
32/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panojärjestys? Miehen logiikkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tynkkynen

2. Vapaavuori

3. Arhinmäki

 

Kahta viimeistä en pystyisi panemaan edes maksusta.

Vierailija
34/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen

Arhis

Vapaavuori

Halla-Aho

Heinäluoma

Kolmea viimeistä en ikinä panisi jo iän takia, mutta Tynkkynen ja Arhis eivät ole mitenkään vastenmielisiä (jos eivät välttämättä erityisen kuumiakaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:26"]Arhinmäki, Tynkkynen, Vapaavuori, Heinäluoma, Halla-aho

[/quote]

Samat sanat tosin Arhinmäkeen lopettaisin Halla-aho ja oksennus refleksi.

Halla-aho ennemmin imisin Soinin kullia

Vierailija
36/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tos mietin siivoillessa et millanenhan se Halla-aho olis petissä....

Mietin et olisko positiivinen yllätys, ei hiv sentää, vai kaavoihin kangistunu perusjyystäjä...

ja siis ykköseks laittaisin, sit Arhinmäki ja muut: ei kiitos

Vierailija
37/37 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

total reps 36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan