Pahimmat kuulemasi aivopierut?
Mikä on käsittämättömin juttu, jonka olet kuullut jonkun toisen sanovan aivan tosissaan? Minä olin tänään Kajaanilaisessa ruokakaupassa kuulemassa seuraavanlaista. Puhujana oli teinityttö:
"Siis Jyväskylä? Onko se joku ihan pikkunen paikkakunta? Onko se jossakin Kajaania pohjosemmassa?"
Ai kamala, en ole vieläkään toipunut järkytyksestä.
Kommentit (584)
Turun bussissa joka menee lähiöön nimeltä Vaala: "Ai meneeks tä Vaasaan??"
"Siis tiedän että Lontoo on Englannissa, mutta mikä on Lontoon pääkaupunki?"
Eräs luuli että englanti on "Lontoon murretta". Vähän nauratti.
"Mitä eroa on merellä ja järvellä?"
Teini kysyi äidiltään, että paljonko tämä meidän asunto maksaa? Äiti sanoi, no sellainen 180000€:a. Tämä kommentoi, että miten mä sitten ostan oman asunnon, kun muutan pois. Mulla on vaan 1000€:a tilillä. Äiti selitti, että pitää mennä töihin ja ottaa lainaa. Teinistä tämä oli tietenkin tyhmää.
Helsingin sisäänajoväylällä oli niin paha aamuruuhka, että bussini joutui pysähtymään hetkeksi. Takanani nainen kommentoi toiselle: vittu mikä kuski, ajais vaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:53"]
Eräs luuli että englanti on "Lontoon murretta". Vähän nauratti.
[/quote]
Heh heh...ihan vaan läppänä?! Englantia puhuttaessa, mekin heitämme, että jätkähän puhuu lontoota.
Kaksi teiniä keskusteli bussissa.
-mä pelkään et vantaanjoki kuivuu
-joo, mistä me sit sitä maitoo saadaan
-miten ni?
-noku se maitojauhe sekoitetaan vantaanjoen veteen ja silleen me Vantaalaiset saadaan sit sitä maitoo...
Mun isältä noita riittää. Tässä nyt muutamia: olin juuri tullut synnytyslaitokselta ja tietty mahaa oli ("onkohan tuolla mahassa vielä joku toinenkin?). Mieheni oli käynyt silmien laserleikkauksessa("ilmeisesti leikkaus ei onnistunut, kun katsoo kieroon"). Äitini oli juuri kuollut 32-vuotisen avioliiton jälkeen(isä istui nojatuolissa ja nauroi "äiti on nyt enkeli"). Naapurin isä oli jäänyt työttömäksi ("nyt se piileskelee asunnossa kaikki päivät"): Noista nyt saisi romaanin aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:52"]
Mikä on käsittämättömin juttu, jonka olet kuullut jonkun toisen sanovan aivan tosissaan? Minä olin tänään Kajaanilaisessa ruokakaupassa kuulemassa seuraavanlaista. Puhujana oli teinityttö:
"Siis Jyväskylä? Onko se joku ihan pikkunen paikkakunta? Onko se jossakin Kajaania pohjosemmassa?"
Ai kamala, en ole vieläkään toipunut järkytyksestä.
[/quote]
No Jyväskylä on pikkupaikkakunta.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:07"]
Mun isältä noita riittää. Tässä nyt muutamia: olin juuri tullut synnytyslaitokselta ja tietty mahaa oli ("onkohan tuolla mahassa vielä joku toinenkin?). Mieheni oli käynyt silmien laserleikkauksessa("ilmeisesti leikkaus ei onnistunut, kun katsoo kieroon"). Äitini oli juuri kuollut 32-vuotisen avioliiton jälkeen(isä istui nojatuolissa ja nauroi "äiti on nyt enkeli"). Naapurin isä oli jäänyt työttömäksi ("nyt se piileskelee asunnossa kaikki päivät"): Noista nyt saisi romaanin aikaiseksi.
[/quote]
ööö...nuo aivopieruja?! Normi vittuilua raskauden jälkeen, shokki vaimon kuolemasta ja pieruvitsit toimii aina.
toi kun sanotaan, että joku puhuu lontoota saa mun ihokarvat pystyyn. kuulostaa äärimmäisen juntilta.
Nainen on käymässä kolme viikkoa aiemmin kuolleen pikkulapsensa haudalla ja vastaan tulee tuttava ja toteaa "Ihan turhaan sinä tuota noin paljon suret. Onhan sinulla muitakin lapsia, mutta minultapa kuoli ainoa koira ja se vasta rankkaa onkin!"
Kun Stubb(kok) ei halunnut ottaa Israelin pommittamaa suomalaisten rakennusta keskusteluissa esille israelin kanssa, koska se olisi ollut "mainostusta" suomalaisille.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:17"]
toi kun sanotaan, että joku puhuu lontoota saa mun ihokarvat pystyyn. kuulostaa äärimmäisen juntilta.
[/quote]
Kiitos! Ollaan myös aina sanottu, että ollaan mielummin juntteja kun muita nenän vartta pitkin katsovia hurskastelijoita. Niin ja olet sinäkin meitä parempi ihminen.<3
Eräs tohtoritason ministeri oli saanut tietoonsa suomalaisissa pankeissa olevien talletusten määrän. Haastattelussa hän haikaili, että ne miljardit pitäisi saada sieltä liikkeelle taloutta vauhdittamaan.
Keskenmenon jälkeen empaattisesti lausuttu "Se oli Jumalan tahto".
Kaveri väitti useaan otteeseen (siis saman keskustelun aikana), että Panacod sisältää kokaiinia.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:02"]
Teini kysyi äidiltään, että paljonko tämä meidän asunto maksaa? Äiti sanoi, no sellainen 180000€:a. Tämä kommentoi, että miten mä sitten ostan oman asunnon, kun muutan pois. Mulla on vaan 1000€:a tilillä. Äiti selitti, että pitää mennä töihin ja ottaa lainaa. Teinistä tämä oli tietenkin tyhmää.
[/quote]
Osittain hän oli oikeassa. Työn tekeminen on erittäin järkevää. Mutta lainan ottaminen erittäin tyhmää.
"Miten niin Ouluun on pitkä matka? Eikö se ole jossakin Oulunkylän lähellä?"