Oletko hyvä tanssimaan?
Mitä osaat ja miten olet oppinut? Oletko harjoitellut yksin ja muualla?
Tanko Taneli
Kommentit (12)
Kyllä , tangoa , valssia, Wiener valssia, humppaa, jenkkaa,
polkkaa, sambaa, jiveä, rumbaa,
jopa Antti Tuiskun, Sata Salamaa coerafiat.😆
Tippejä suorastaan sataa minun rintaliiveihin.
Olen käynyt tanssikurssit joskus nuorena ja serkkupoika harrasti tanhuja niin hänen kanssaan tanssittiin humpat ja polkat molempiin suuntiin. Käytännössä en ole juurikaan tanssinut. Viimeksi hitaita joskus 30 vuotta sitten. Nuorena olin aina seinäruusu. Joskus vanhat humalaiset ukot haki tanssimaan
Kyllä. Olen käynyt tanssitunneilla ja aina tykännyt tanssimisesta.
Olen, olen harrastanut tanssia viisivuotiaasta ja harrastan edelleen, olen nyt 51.
Vuosien varrella olen opetellut balettia, showtanssia, street dancea, vatsatanssia, kilpatanssia (eli kaikki paritanssin sujuvat), flamencoa ja nykyään bachataa. Plus harjoitellaan teinien kanssa aina kaikenlaisia tiktok tanssihaasteita.
Rakastan tanssimista.
Osaan. Koko sukuni molemmilta puolin on hyviä tanssijoita. Pienenä kuljin vanhempien mukana tanssilavoilla. Mitään kursseja en ole käynyt mutta kaikki lajit menee.
Riippuu, miltä kannalta asiaa katsoo. Harrastan show-, jazz-, nykytanssia aktiivisesti ja kuulun yhteen kilparyhmään, jolla on voitettu mitaleja omassa ("oikeiden aikuisten") ikäluokassa. Jos verrataan yleisen sarjan kilpailijoihin, olen täysin surkea. Ja jos pitäisi vaikka lavalle lähteä tanssimaan, niin jalat voisivat mennä solmuun, ellei satu hyvä viejä, koska taasen seuratansseja en harrasta.
Olin ennen parkettien partaveitsi ja naiset tykkäsivät tanssia kanssani. Sitten tuli perhe ja ruuhkavuodet sekä viimeiseksi avioero.
Nykyään kun menen lavalle, niin en osaa tanssia näiden vuosikausia kursseja käyneiden kanssa, enkä viihdy lavoilla kovinkaan hyvin. Tanssilavat ovat ihan pilalla näiden totisella naamalla kiitävien lenkkaridaamien ansiosta. Miksei miestenkin, mutta heitä en ole toistaiseksi tanssittanut.
Mä pystyiin rentouttamaan kehoni niiin rennoksi että kun särki niiin kykenin löytämään sen kipukohdan sen avullla.