Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet ostanut 1-vuotiaallesi syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
31.07.2006 |

Ajattelin itse Pentikin lasten lautasta ja -mukia. Säilyisi muistona sitten. Ja lisäksi joku lelu, mutta mikä olisi 1-vuotiaasta kiinnostava?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa pois

Vierailija
2/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeilta sai lusikan, joita saa aina yhden jatkossa synttärilahjaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai meiltä vanhemmilta lasten uima-altaan. Muita lahjoja sai " ruohonleikkurin" , kirjoja, lautasen ja mukin, pyyhkeen, ratin jota voi ohjata, pallon, traktorin, vinkulelun ja vielä ties mitä muuta. Suosikki on ruohonleikkuri:)

Vierailija
4/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäiselle ostettiin perässävedettävä tuomas veturi

kuopukselle ostettiin plaston taaperokärry

Vierailija
5/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaksivuotiaana sitä edelleenkin työntelee, ja varmaan tulee työntelemään vielä pitkään.

Vierailija
6/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kudoin tytölle oikein hahtuvavillasta sukat, tammikuun pakkasilla oli kiva pistää vaunuihin parvekkeelle päikkäreille eikä jalat olleet koko keväänä kylmät. Nyt ne on " varastoitu" , kun jäivät pieneksi, hänen vauvalleen, annan sitten lapsenlapselleni. Pienokainen sai syksyn kylmiin äitini minulle aikanaan tekemän villapuvun, hyvin pärjäsi sillä.

Tunne, suku, yhteenkuuluvaisuus, siteet edellisiin sukupolviin, tieto siitä mistä tulee ja mistä on kotoisin, siihen rakentuu koko perusturva, jos jotain sattuu, ainakin meidän suvussa. Lapselle voi antaa jotain tärkeää muovihömpän sijaan.

Vierailija
7/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopukselle.

Muille muistaakseni puisia rakennuspalikoita ja duploja. (Joo, oltiin köyhiä opiskelijoita ekojen lasten syntyessä :)

Vierailija
8/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli oikein tyytyväinen!

Vierailija
9/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamaa kertyy anyway.

Vierailija
10/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tavaraa tulee niin paljon lahjana mummuilta, kummeilta ja muilta vierailta ja sitä paitsi, ei 1 vuotias onneksi vielä osaa mitään lahjoja odottaakaan.

Vierailija
11/13 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilta ja kummeilta tuli ihan riittävästi lahjoja, eipä tyttö osannut niistäkään kauheasti innostua vaan ennen kaikkea perinteisistä lahjapapereista :)

Vierailija
12/13 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se loppui siihen, pari päivää vetisteltiin mutta nyt ok.

Vierailija
13/13 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosiaan mummit ja kummit sitä roinaa tuo nurkkiin kuitenkin.

Lähimmät ystävätkin halusivat muistaa jotenkin, ja koska olen surkeaakin surkeampi kokki, niin lapsi sai ystävältäni lahjaksi täytekakun, toinen taas lahjoitti lapsenhoito apua että sain siivottua ja hoidettua juoksevia asioita kaupungilla.

Olivat Äidistäkin oikein mukavat lahjat, ja niistä hyötyi kaikki.

Toinen syy siihen etten itse halunnut tuohon lelu rumbaan lähteä oli siinä, että parhaat lelut lapsen mielestä olivat tyhjä talkkipurkki ja anttilan postimyynti kuvasto, ym sellaiset " ei oikeat" lelut.