Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sinä joka estät tytärtäsi tapaamasta isäänsä
26.05.2014 |
Oletko ajatellut miten väärin teet lapsellenne? ymmärtäisin jos kyseessä olisi sellainen isä joka on vaarallinen tai haitallinen. Mutta olet sulkenut Sandran elämästä oikean kultakimpaleen. Halveksin sun itsekkyyttäsi ja säälittää se pieni tilanteeseen viaton tyttö. Terkkuja sinne itäsuomeen, että asia ei ole unohtunut ja isi rakastaa ja ikävöi.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos olisitte ennen lasten saamista tehneet kirjallisen sopimuksen? Me tehtiin ja siinä lukee selvästi, että eron mahdolisesti tullessa, mies hoitaa kaikki tulevat lapset. Yhteishuoltajus ja mulla on oikeus tavata lapsia koska vain, mutta asuvat isällään. Minä en halua olla koskaan yh ja haluan jatkaa uraani. Olin kotiäitinä 6-v ja 3 muksua hoidin. Mies osallistui arkeen ja vaikka ongelmia tulikin, niin aina niistä selvittiin. Mutta edelleen, jos ero tulisi, lapset menisivät isälle. Musta ei KOSKAAN tule yh-äitiä. Rakatan lapsiani ja miestäni, mutta eron tullessa häipyisin ja mies saisi kantaa arjen huolet. Minä nauttisin vain lomlla ja viikonloppuina lasten seurasta. Äitiys ei ole sen tärkeämpää kuin isyys. Mieheni huolehtii lapsistamme yhtä hyvin, tai paremminkin, kuin minä. Onneksi olemme tyytyväisesti yhdessä. Ja lapsilla ehjä ja rakastava koti.