"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
Suihkussa käyminen. Tai oikeastaan se itse suihkussa olo on mukavaa, mutta kaikki toimet ennen sitä ja sen jälkeen on jotenkin hirveän rasittavia mulle.
Tiskiaineseos pikkusuihkepullossa kirjoitti:
Pienessä pumppusuihkepullossa laimennettua tiskiaineseosta käsintiskauksia varten tiskipöydällä.
Tiskikonekin on, mutta isot kulhot, kattilat käsitiskinä, ettei kone täyty parista isosta astiasta.
Siis tässä kysyttiin kivoja asioita joista et itse niin välitä. Onko jonkun mielestä laimennettu tiskiaineseos kivaa?
Siis mitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee ekana seksi mieleen.
Jos siitä ei tykkää niin älä hemmetissä harrasta sitä. Ei minkään "miehen mieliksi" tai muustakaan syystä.
Kyllä hyvä onanointi aina huonon panon voittaa !
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käyminen. Tai oikeastaan se itse suihkussa olo on mukavaa, mutta kaikki toimet ennen sitä ja sen jälkeen on jotenkin hirveän rasittavia mulle.
Samaa mieltä. Oikein odotan, milloin keksitään ihmisenpesukone.
Vierailija kirjoitti:
Katsella kylillä verovaroin lonnivia paimentolaisia kaikkine etuineen !
ja minua kaljabaarissa istuvia persuja Kela-gold cardeineen!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja talvella iho kuivuu hirveästi suihkun jälkeen ja tuntuu inhottavalta ja kutisee.
Matkustelu. Istutaan liikennevälineissä tuntikaupalla että päästään pällistelemään että vau, täällä on talot ja ihmiset vähän erivärisiä kuin kotona. Rahaa menee ja käteen jää haalistuva muisto että joskun olin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeseksi. Miten se onkaan muuttunut niin ennalta arvattavaksi mauttomaksi mitäänsanomattamaksi läyhästelyksi.
Haaveilen kyllä seksistä jossa on intohimoa, tunteen paloa, kumppanilta taitoa, ei niinkään kokoa.
Haaveilen hetkestä jossa minä saan suuseksiä, eikä niin että olen joka ikinen kerta antava osapuoli.Kiitos kun luit. Ja anteeksi.
Ei kai sitä anteeksi tarvitse pyytää. Miten ihmeessä sen seksin saisi pysymään vireänä ja mielenkiintoisena, ootko puhunut kumppanillesi?
Ja kauheeta toki jos et saa suuseksiä, mutta onko se ollut aina noin tässä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsella kylillä verovaroin lonnivia paimentolaisia kaikkine etuineen !
ja minua kaljabaarissa istuvia persuja Kela-gold cardeineen!
Ei suomalainen saa Kela-Goldia. Se on muiden maiden kansalaisille.
Persut kyllä saa, tukia tukien päälle!
suihkussakäyminen (vesi on märkää ja tulee kylmä), mökkeily (tylsää), kuntosalillakäyminen (tylsää)
Jotkut kaverit tykkää shoppailusta - minusta tosi tylsää kiertää kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvien katseluun. Puuduttavan tylsää.
Jospa skaalan laajentaminen auttaisi? Jos katsoo vain Hollywood-hittejä, niin on helppo ymmärtää.
Festarit on yleensä sellaista aika mukahauskaa. Väitän, että suurin osa ihmisistä menee sinne vain siksi, että siellä voi ottaa porukalla selfieitä siitä, miten hauskaa meillä onkaan ja jakaa niitä somessa. Kun sen on tehnyt, voikin lähteä jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esileikki naisen kanssa. Kun olisi valmiiksi limainen reikä, niin minulle riittäisi pari minuuttia. Usein koko homma menee "työn puolelle" huvin sijaan.
Esileikit heteroseksissä ovat täysin turhia, koska naisen ei tarvitse olla kiihottunut kun mies rakastelee häntä, nauttia siitä tai haluta sitä. Riittää kun mies haluaa, nauttii ja kiihottuu.
Olet kuvottava ja vastenmielinen. Tuo asennevammasi on iljettävä. Et ansaitse kumppaniksesi kuin pumpattavan barbaran.
Vierailija kirjoitti:
Festarit on yleensä sellaista aika mukahauskaa. Väitän, että suurin osa ihmisistä menee sinne vain siksi, että siellä voi ottaa porukalla selfieitä siitä, miten hauskaa meillä onkaan ja jakaa niitä somessa. Kun sen on tehnyt, voikin lähteä jo kotiin.
Festareilla parasta on musiikki. Jos sulla on festareilla tylsää ja mukahauskaa, olet varmaan käynyt sellaisilla, joilla soitetaan p*skaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mut onhan festarit olleet jo kauan ennen somen rinnakkaistodellisuutta? Tiedän paljon ihmisiä jotka nauttii festarikesästä vaikka eivät ole somessa aktiivisia. Itse en pidä: liikaa ihmisiä, meteliä, jonoja, musiikki on nautinnollisempaa kun voi itse päättää mitä kuuntelee, pakko olla kännissä että viihtyy jne. Ja pystyykö siellä kunnolla juttelemaan ja viettämään aikaa ystävien kanssa?
Kyllä se on oikeastaan kaikkien vuodenaikojen juhlapyhien "pakkovietto".
Eteenkin joulu ja se hemmetin krääsähysteria.
Vappua enkä uudenvuoden aattoa ole oikeastaan sitten nuoruusvuosien viettänyt ollenkaan.
Inhoan myös kaikkia sukujuhlia. Olenkin viimeisen noin 7-8 v kieltäytyny niistä millon miläkin tekosyyllä.
Ihan jo senkin takia että ne on yleensä hirmu kaukana, pitäs maksaa hotelli ja ostaa vaatteet ja lahja.
Hitto vie minä käytän senki 500-600 e mielummin vaikka ulkomailla reissaamiseen tai kauneushoitoloihin hierojaan tms, eli itseeni.
Ihan hemmetin tylsää pönöttää jonku puolitutun yo juhlissa jossa et tunne juuri ketään, teennäistä keskustelua ja kovilla penkeillä keskinkertsisia tarjoiluita nauttien ja esittäen että "hitsin kiva" juhla oli ja olipa mukava nähdä (lähes tuntemattomia) ihmisiä.
Mikään yhteinen tekeminen työyhteisön kassa työajan ulkopuolella. Evvk.
Uimahallit. Lasten takia käyn ja toki nautin seurata kun heillä on hauskaa. Itselle vieraiden ihmisten edessä oleminen suihkutilassa alasti ja ilman meikkiä on todella vaivaannuttavaa. En sitä tietenkään lapsille näytä. On outoa istua tuntemattomien naisten kanssa alasti saunan penkillä. Olen ihan normaalin näköinen nainen eikä kropan puolesta ole mitään häpeiltävää mutta silti..
Työpaikan kolmen päivän kokoukset, joissa järjestetty kaiken maailman aktiviteetteja ja illalliset. Käytännössä aamusta iltaan suoritetaan sosiaalisuutta. Menee aina monta päivää toipuessa. Ja kotiasioiden järjestely kokousten ajaksi on aina säätöä, kun puolisollakin on omat työreissunsa ja lasten peräänkin pitäisi jonkun katsoa.
Kokouksiin kuuluu perinteisesti myös alkoholitarjoilua, ja sitä tulee sitten jonkin verran otettua, että jaksaa vielä illalla olla iloinen ja sosiaalinen. Käytännössä siis nämä työkokoukset lisäävät myös alkoholinkulutusta, mikä heikentää unen laatua entisestään. Toivoisin että näitä tilaisuuksia olisi korkeintaan kerran vuodessa. Meillä näitä on pahimmillaan neljä kertaa vuodessa.
Hyötyhaitta suhde ei ole hyvä. Ilmeisesti moni näistä tykkää. Toisaalta koskaan ei ole näiden tilaisuuksien todellista arvoa ja merkitystä mitattu. Kai nämä kuitenkin ovat välttämättömiä yrityskulttuurin ja yhteisöllisyyden näkökulmasta. Sisällöllisesti on paljon hyvääkin antia, mutta se matkustaminen, säätö ja ohjelman määrä aamusta iltaan on todella uuvuttavaa.