Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
1281/1397 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikki naisen kanssa. Kun olisi valmiiksi limainen reikä, niin minulle riittäisi pari minuuttia. Usein koko homma menee "työn puolelle" huvin sijaan.

H.omo

Vierailija
1282/1397 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1397 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin miten moni on täällä maininnut kampaaja- yms hoitokäynnit. Luulin että oon ainoa nainen maailmassa joka inhoaa niitä :D Joskus oon pari saanut lahjaksi ja oon lahjoittanut eteenpäin. En tykkää että mun hiuksia tai kasvoja hipelöi vieras ihminen. Se ei ole mulle keino rentoutua vaan pelkkä ajatuskin ahdistaa suunnattomasti. Varsinkin kasvohoidossa kun se hoitaja sivelee ihoa. Rehellisesti, käyn mieluummin hammaslääkärissä.

Vierailija
1284/1397 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarit on yleensä sellaista aika mukahauskaa. Väitän, että suurin osa ihmisistä menee sinne vain siksi, että siellä voi ottaa porukalla selfieitä siitä, miten hauskaa meillä onkaan ja jakaa niitä somessa. Kun sen on tehnyt, voikin lähteä jo kotiin. 

Mä luulin että festareille mennään livemusiikin takia.

Vierailija
1285/1397 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laulajista ei ole nyt kyse, niin minulle tuli mieleen tästä ketjusta Celin Dion, jonka menestystä en ymmärrä. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta Celin Dionin laulamisesta tulee lähinnä kalsea olo.

Vierailija
1286/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja kaikki juhlapäivät, työpaikan joulujuhlat ja virkistyspäivät ei tarvitse enää onneksi osallistua olen eläkkeellä. Palju ja mökkeily, taloyhtiön pihatalkoot ei kiitos.

Vierailija
1287/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tänne rantautunut tapa halata ja vaihtaa ns. poskisuudelmia. Kuvottavan teennäistä.

Vierailija
1288/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily

Grillaus

Saunominen

Joulu

Pikkujoulut

Eläintarhat

Huvipuistot

Asuntovaunuelämä

Koko perheen automatka Lappiin

Vierailija
1289/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavanarielämä. Juoppoja, tärkeileviä, siipiveikkoja mahtuu joukkoon. Klikkejä, selkään puukotusta, pikkusieluista kyräilyä, pilkunnipotusta, kateutta, kahden kerroksen väkeä. Kaikki minkä vaan yhteisön negatiiviset asiat tiivistetyssä muodossa.

Joitain asiallisia ihmisiä joukossa, pysyvät omissa oloissaan.

Vierailija
1290/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaislasten synttärit

Vierailija
1291/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin miten moni on täällä maininnut kampaaja- yms hoitokäynnit. Luulin että oon ainoa nainen maailmassa joka inhoaa niitä :D Joskus oon pari saanut lahjaksi ja oon lahjoittanut eteenpäin. En tykkää että mun hiuksia tai kasvoja hipelöi vieras ihminen. Se ei ole mulle keino rentoutua vaan pelkkä ajatuskin ahdistaa suunnattomasti. Varsinkin kasvohoidossa kun se hoitaja sivelee ihoa. Rehellisesti, käyn mieluummin hammaslääkärissä.

Käyn kampaajalla mahdollisimman harvoin ja silloinkin vain kampaamoissa, joihin voi vain kävellä sisään ja kampaajaksi osuu joku vapaana oleva. En niinkään inhoa kosketusta, kuin sitä, että jotkut kampaajat luulevat asiakkaan haluavan keskustella ja avautuvan omista asioistaan. Kai jotkut asiakkaat sitten haluavat sellaista, mutta minä käyn vain leikkauttamassa hiuksiani.

Vierailija
1292/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoistani ja vaikkakin ilmaisu hirveän vastenmielinen on ehkä vähän liikaa, mutta kaikki vauvajutut, vaunut, tavararat, kuka on ketäkin imettänyt ja kuinka kauan, kuka p a s k a n tanut synnyttäessä sen pöydän täyteen jne.

Olen innoissani vauvasta, vauvaa yritettiin hetki ja miehen kanssa jutellaan paljonkin millaista mikäkin sitten tulee olemaan. Luulin aikoinani että kun itse rupean odottamaan mielelläni jaksan kuunnella aikaisemmin niin puuduttavia vauvajuttuja tai vauvaan liittyviä ostoksia, mutta ei, ei se kyllä ole muuttunut.

Edelleen ihan hel ve tin tylsää kuunneltavaa, horinat imetyksestä, lässytyksestä, otas tämä nyt syliin niin saat vähän treeniä jne. on vain rasittavia.

Oma lapsi ja sen kehittyminen kiinnostaa, muiden lapset ja lasten asiat ei vieläkään. 

Vierailija
1293/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäminen

Vierailija
1294/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan esikoistani ja vaikkakin ilmaisu hirveän vastenmielinen on ehkä vähän liikaa, mutta kaikki vauvajutut, vaunut, tavararat, kuka on ketäkin imettänyt ja kuinka kauan, kuka p a s k a n tanut synnyttäessä sen pöydän täyteen jne.

Olen innoissani vauvasta, vauvaa yritettiin hetki ja miehen kanssa jutellaan paljonkin millaista mikäkin sitten tulee olemaan. Luulin aikoinani että kun itse rupean odottamaan mielelläni jaksan kuunnella aikaisemmin niin puuduttavia vauvajuttuja tai vauvaan liittyviä ostoksia, mutta ei, ei se kyllä ole muuttunut.

Edelleen ihan hel ve tin tylsää kuunneltavaa, horinat imetyksestä, lässytyksestä, otas tämä nyt syliin niin saat vähän treeniä jne. on vain rasittavia.

Oma lapsi ja sen kehittyminen kiinnostaa, muiden lapset ja lasten asiat ei vieläkään. 

Vihdoin joku tajuaa kuinka hełvetın puuduttavia nuo jutut ovat!!! Tälläkin AIHE VAPAA-palstalla jatkuvasti maailman tylsintä horinaa tyyliin "MEILLÄVAUVA HYMYILI, MEILLÄMIEKKONEN EI HOIDA VAUVAA, MITÄ TEEN? MEILLÄVAUVA NOSTI ETUSORMEN PYSTYYN, MEILLÄMIEKKONEN OTTI VAUVAN SYLIIN, MEILLÄVAUVA NUKKUI KOLME TUNTIA, MEILLÄVAUVA EI TYKKÄÄ SOSEESTA, MEILLÄVAUVA EI NUKAHDA KLO 19.30, MEILLÄVAUVA SÖI PUOLI TUNTIA SITTEN JA NYT HALUAA LISÄÄ.

Vierailija
1295/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppuun unohtunut merkki eli "

Vierailija
1296/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaillat, pikkujoulut  ja muut illavietot työporukan kanssa. 

Vierailija
1297/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin joku tajuaa kuinka hełvetın puuduttavia nuo jutut ovat!!! Tälläkin AIHE VAPAA-palstalla jatkuvasti maailman tylsintä horinaa tyyliin "MEILLÄVAUVA HYMYILI, MEILLÄMIEKKONEN EI HOIDA VAUVAA, MITÄ TEEN? MEILLÄVAUVA NOSTI ETUSORMEN PYSTYYN, MEILLÄMIEKKONEN OTTI VAUVAN SYLIIN, MEILLÄVAUVA NUKKUI KOLME TUNTIA, MEILLÄVAUVA EI TYKKÄÄ SOSEESTA, MEILLÄVAUVA EI NUKAHDA KLO 19.30, MEILLÄVAUVA SÖI PUOLI TUNTIA SITTEN JA NYT HALUAA LISÄÄ.

Tähän lisänä vielä nämä äidit, jotka vauvan itse saatuaan muuttivat lääketieteen asiantuntijoiksi. Yks kaveri kysyi aijonko imettää tulevaa lastani kauan? sanoin ihan rehellisesti että sitä ei voi tietää etukäteen ja miksi se edes tälle kaverilleni kuului? perusteli sillä että haluan että tiedän että lapsi tulee hyötymään pitkästä imetyksestä. Käyn neuvolassa ja lääkärissä säännöllisesti, kyllä, sielä nämä asiat on jo käyty läpi moneen kertaan..

Vierailija
1298/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlasten hoitaminen. Joskus on pakko auttaa vanhempia, työjuttujen tai muiden menojen takia. Odotan vaan että lähtisivät pois huutamasta ja sotkemast182a.

Vierailija
1299/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat, vierailut, urheilu, kilpailut, kuntoilu, viihdeohjelmat levottomuus, vauhti, stand up -huumori.

Vierailija
1300/1397 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit. Olen aina etukäteen innoissani ja suunnittelen mitä kaikkea haluan nähdä ja kuulla. Todellisuudessa vastassa on vellovaa ihmismassaa, mitään ei näe ihmismuurien takaa, kaikki on kallista, joka puolella jonoa, musiikki sittenkin liian kovalla, väkijoukossa luoviminen uuvuttaa jo sen verran, että alkaa tympiä, pää tulee kipeäksi, kaverit katoaa ja tekisi mieli hiipiä takavasemmalta ulos alueelta, käydä hiljaisessa ravintolassa syömässä ja mennä hotelliin makaamaan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan