"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
CLub for fiven -joulualbumin kuuntelu, mikä joidenkin mielestä on hauskaa. Ei minusta.
Parisuhdeseksi. Miten se onkaan muuttunut niin ennalta arvattavaksi mauttomaksi mitäänsanomattamaksi läyhästelyksi.
Haaveilen kyllä seksistä jossa on intohimoa, tunteen paloa, kumppanilta taitoa, ei niinkään kokoa.
Haaveilen hetkestä jossa minä saan suuseksiä, eikä niin että olen joka ikinen kerta antava osapuoli.
Kiitos kun luit. Ja anteeksi.
Joulu. Joulu sinänsä on ihan kiva mutta se ydinjoulu on perseestä, kaikki höösäys ja lahjojen osto plus kaupallisuus.
Opiskelu. Kun asiaan paneutuu, se on ihan kivaa, mutta aloittaminen on sairaan vaikeaa.
Mökkeily, lähes kaikki liikunta, erityisesti joukkuepelit, talvi (lumi, pakkanen), veneily.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä pitää oleskella ulkona koska on lämmin ja kesä. Kesällä pitää tehdä kokoajan jotakin ulkona vain siksi että on kesä. Kesää pitää suunnitella jo edellisestä syksystä alkaen.
Jos haluan kesällä olla sisällä niin mitä se kenellekään kuuluu.
Ja mieluiten vieläpä verhot kiinni siellä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Saunominen ystävien tai tuttavien kanssa. En ymmärrä tätä "peseydytään yhdessä" -juttua.
En tykkää myöskään yökyläilyistä ystävienkään luona enkä siitä, että meillä ollaan yötä. On kiva viettää iltaa yhdessä silloin tällöin, mutta sitten taksilla kotiin/hotelliin, kiitos.
Siis niin samaa mieltä. En tiedä, olenko sitten outo, mutta arvostan omaa tilaa. Nytkin mietin, miten välttelisin kaverin mökillä yöpymisen..
Hieronta. Halaaminen. Siis muiden kuin puolison kanssa.
Puolison kanssa samassa sängyssä nukkuminen.
Luulin, että tämä oli se juttu, kun se oli exälle niin tärkeää. Nyksä itse aloitti sohvalla nukkumisen ja ensin loukkaannuin.
Mutta vuosien aikana olen tottunut ja tosiaan: mitä hauskaa on yrittää nukahtaa kun toinen haluaa lukea tai tulee kesken unieni sänkyyn ja joudun vaihtamaan asentoa. Sitten hikisenä lusikassa ja käsi puutuu. Piereskelyä unissaan tai pierun pidätystä. Toinen herää minun aamuiseen vessakäyntiin. Aamulla hiippailua, ettei myöhempään nukkuva herää. Aamuäreyden kuuntelua.
Joulun vietto ja kaikki jouluun liittyvä.
Jalkahoito, ihan karseaa, ekan ja samalla vikan kerran käynyt kun sain lahjakortin sinne. En ole ikinä tarvinnut jalkahoitoa koska hoidan jalkani hyvin eli rasvaan päivittäin. Oli niin epämiellyttävä kokemus että vieläkin puistattaa....
Stand up.
Tylsääkin tylsempi tyyppi horisee lavalla jonninjoutavia ja nauraa itselleen. Yleisö nauraa puuduttavimmissa kohdissa mukana kuin tukkoonlääkitty avohoito-osaston retkiseurue.
Ei kiitos enää ikinä.
Varsinkin isot nimet, kuten Hedberg, ovat ennalta-arvattavia ja yhtä hauskoja kuin tekstit hammastahnatuubeissa.
Seksi. Illanistujaiset ja baari-illat.
Joulu ja sen järjestäminen. Juhlien järjestäminen, itse juhlat yleensä kuitenkin kivoja. Joulukin on kiva sit kun se on ohi ja yleensä päivä tai pari vapaata siinä kohden.
Työpaikan virkistyspäivät,vai millä nimellä ne nyt ovat ja työkavereiden kanssa syömiset ulkona yms. Onneksi näihin vapaa-ajan rientoihin ei tarvitse osallistua. Tykkään työkavereistani, mutta en halua hengailla niiden kanssa vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastohörhöily.
Kustannuksia tulee vaan aivan helvetisti lisää joka ainoaan tuotteeseen, mutta mihinkään ei ole vaikutusta.
Sehän on uskonto.
Ja hyöty yhtä suuri kuin seidan (puun, kiven) palvominen ja sille uhraaminen ...
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan virkistyspäivät,vai millä nimellä ne nyt ovat ja työkavereiden kanssa syömiset ulkona yms. Onneksi näihin vapaa-ajan rientoihin ei tarvitse osallistua. Tykkään työkavereistani, mutta en halua hengailla niiden kanssa vapaalla.
En tykkää työkavereistani(kaan) enkä todellakaan uhraa heihin sekuntiakaan työajan ulkopuolista kallista aikaani.
Työpaikkojen verkostoitumispäivät. Ihan turhia, ellei niihin ole oikeasti jotenkin ajatuksella panostettu ja ohjelma oikeasti osallistava ja kiva. Perus verkostoitumispäivillä porukka on kuitenkin omien tuttujen kanssa kuulumisia/ajatuksia vaihtaen. Ehkä satunnaisesti tutustuu johonkin tutun tuttuun.