"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
Ilmastohörhöily.
Kustannuksia tulee vaan aivan helvetisti lisää joka ainoaan tuotteeseen, mutta mihinkään ei ole vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa puhuminen.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Vituttaa joka kerta kun puhelin soi, usein jätän vastaamatta, vaikka olisi joku kaverikin.
Liikunta yksinään. Tykkään joukkuelajeista kuten pesäpallo ja koripallo, mutta salilla käynti tai lenkkeily on vaan tylsää ellei oo sitten mukana jotain kaveria, jonka kanssa voi jutella. Olen yrittänyt innostua esim. salilla käymisestä monta kertaa, mutta aina se vaan jää, kun jo vartin jälkeen kyllästyttää.
Myös ulkomaanmatkat johonkin tosi kaukana olevaan kohteeseen alkaa kuulostamaan sitä hankalammilta mitä vanhemmaksi tulee. Tuntuu, että nuorempana se oli niin cool, jos oli käynyt mahdollisimman monessa maassa ja mieluummin vielä jossain reilaamassa tai reppureissulla. Minä nautin kyllä reissuista, mutta mieluiten niin, että matkustamiseen ei mene koko päivää ja perillä pääsee mukavaan hotelliin suht nopeasti ja helposti. Lisäksi lähellä olevat kohteet toimii siksikin paremmin, että matkoihin ei mene kovin montaa sataa euroa ja voin käyttää rahani hyviin ravintoloihin ja elämyksiin. Kaverit usein puhuu yhteisistä reissuista, mutta harvan kanssa sopii ajatukset hyvin yhteen siitä, mihin käytetään rahamme tai mitä tehdään. Melkein aina kun puhun ihanasta hotellista, jossa pääsee valmiille aamupalalle, kaverit metsästää halpaa airbnb:tä. Jos ei ole rahaa matkustaa mukavasti ja niin, ettei tarvi joka käänteessä säästellä rahaa, en jaksaisi matkustaa. Budjettilomat voi mun puolesta jäädä sinne opiskeluaikoihin.
Koulun kevätjuhla, kaverisynttärit, muiden vanhempien kanssa yhteydenpito todella pakkopullaa.
Kaikki käsityöt, piirtäminen, askartelu ja leipominenkin osin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käsityöt, piirtäminen, askartelu ja leipominenkin osin.
Vau. Löysin sielunkumppanini. Olen inhonnut noita jo lapsesta saakka, varmaan siksi, etten ole kovin hyvä niissä :D
Metsissä kävely/lenkkeily/vaeltaminen. Samoja kuusia/puita joka paikassa, joita on tullut nähtyä Suomessa jo muutama vuosikymmen. Ei kiitos. Mielummin makoilen rannalla/altaalla ja katselen palmuja, joita tulee nähtyä harvoin.
Kotona maleksimen, josta kehoitetaan olemaan kiitollinen. Ohjaus siitä, että vapaaehtoistyön ja aikatauluista vapautumisen pitäisi olla, jonkinlainen suuri lahja. Ainoa ajatus mikä tästä nousee on: eikö minusta muka muuhun ole, kuin taluttelemaan vanhuksia palkatta?
Ei kahvileipää kiitos kirjoitti:
Lautapelien pelaaminen, joissa tarvitsee opetella jotkut monimutkaiset uudet säännöt.
Joudun ihan tarpeeksi töissä käyttämään päivittäin aivoja, joten joulupyhinä miehen veljen perheen tuomat englanninkieliset, uudet älylautapelit ei kiinnosta pask*akaan ja vaikka yritän aina kieltäytyä. tule sinäkin!!!. Vielä kun ne aloitetaan aina YÖLLÄ klo 21.00 ->
Perus Aliakset, Kimblet, Huojuva Torni yms on vallan mainioita.Kilpailu ylipäätään. Mulla on varmaan jotkut lapsuudentraumat, mutta en vaan ole kilpailuhenkinen! Ja se vähäinenkin kilpailuhenkisyys katoaa, kun aikuiset ihmiset höyryää sata lasissa ja jalkapallossa tyrkkää niin kovaa, että meinaan oikeasti satuttaa itseni. Siksi yksilölajit on aina ollut oma juttu! Ja toki leikkimieliset kilpailut on ok, mutta tapelkoot aikuiset ihmiset keskenään. 😅
Kahvin kanssa pulla tai kahvileipä. En osaa syödä kahvin kanssa mitään, enkä edes syö pullaa. Enkä kaipaa sen kanssa mitään. Kahvi yksin mustana on parasta mitä tiedän!
Minäpä johdan oman vastaukseni tuosta "yöstä": Kaikki aamuaktiviteetit ja aamut ylipäänsä.
PS. Yö alkaa aikaisintaan klo 23.
Ikävintä on kun tätini kuoli niin hänen kodin krääsä kuulemma äitini mukaan olisi pitänyt jäätyä minun kotiini. En halunnut mitään, en edes iittalan maljakkoa ja sitä äitini ei ymmärrä
Pitäkää itse tavaranne, olen tuossa asiassa minimalisti. Jos jotain haluan niin ostan sen itse
Mulla yö saattaa alkaa esmes klo 19. Ja sillo menen maate kuten ex-appiukkonikin teki oli sitte vieraita tai ei. Yleensä älyävät häipyä. Mikä ihme siinä on että vieraissa tarttee notkua esmes 6 tuntia putkeen?
Loma ilman hyttysiä, on kuin loma ilman vaatteita ja saunaa. Loma on aina loma, mutta hyttyset ja nainen, nämä tekee kesän.! Saunassa naisen kanssa, yhdet pienet oluet.....Sit ulos istumaan sylikkäin hyttysten sekaan, jos saa hyttynen inistä, saa silloin nainenkin inistä...! . Tämä on sitä aitoa kesää. Niin, ja ne gillaamiset...Ihanaa kesää teille kaikille.....! Kis pus nammmm.
Kesällä pitää oleskella ulkona koska on lämmin ja kesä. Kesällä pitää tehdä kokoajan jotakin ulkona vain siksi että on kesä. Kesää pitää suunnitella jo edellisestä syksystä alkaen.
Jos haluan kesällä olla sisällä niin mitä se kenellekään kuuluu.
naiselle suuseksin antaminen. itse kyllä nautin jos kumppani osaa hommansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kovat toiveet, että joku muukin inhoaisi kesää ylipäätään. Enpä nopealla silmäyksellä nähnyt täälläkään kohtalotovereita. :(
Rannalla makoilun vihaaminen on nyt peruskauraa, mutta auta armias, jos joku kritisoi kesää, niin se vastapuolen reaktio... Etenkin jos ulkona on "ihana sää".
On meitä täällä. Olemme vaan naamioituneet, ettemme saisi kanssaihmisten vihoja päällemme. Siis inhoan kaikkea näitä: kuumuus, kesä, porottava aurinko, kirkkaus, rannat, hiki, ötökät, siitepöly, katupöly, sanoinko jo kuumuus ja hienhaju, nihkeät vaatteet, muiden ihmisten kehot liian piukeissa vaatteissa joka puolella, punoittava iho joka saa miettimään syöpää, jatkuva taivaalla kukkuva aurinko eikä edesä yöllä tule pimeä (kyllä, kärsin Lapissa), ulkona syöminen, ampiaiset myyrät käärmeet, nälkäiset karhut, mäkäräiset.
Kesällä on onneksi joitain hyviäkin juttuja kuten vesisade ja ukkoset. Minä en mene kesäkuumalla ulos ellei ole pakko. En halua ruskettua, en halua seistä kuumassa ja hikoilla. En halua polttaa ihoa. Kesällä tulee luettua paljon. Pimennysverhot, hyvä juttu.
Kaamos on ihanaa aikaa. Valitettavasti sekin kohta loppuu.
Luit ajatukseni. Niin mielelläni ottaisin -30 pakkasta ja metrin lunta kuin kesän +30 ja itikat. Mutta tätähän ei ääneen saisi sanoa tai hulluksi leimautuu. Kesä ei vaan ole mun juttu, ei voi mitään. Jep, olen outo.
Halaaminen sukulaisten tai muiden kanssa. Ällöä, tyrkkyä!