Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
121/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa rannalla makaaminen

Vierailija
122/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäminen. Lopulta kuitenkin joku kommariini saamariini on johdossa, vaikka ketä äänestät!

kateus pitää ansaita, sääliä saa ilmaiseksikin. Mutta kun toiset vaan osaa politiikan paremmin kuin toiset, niin yksinkertaista se on

Vierailija
124/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa hoidoissa käyminen, poislukien kunnon hieronta.

Vierailija
125/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häät

Pahinta ne muka-hauskat hääleikit. Miksei häät voi olla sellaisia, että vain katsotaan vihkimistoimitus (ja ehkä juodaan kahvit).

Vierailija
126/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on varmaan jo kaikki mukamas mukavat asiat mainittu. Virkistys- ja liikuntapäivät, leirikoulut, yhteissaunomiset, pienten lasten kanssa sukuloimiset jouluna, sukulaisten nurkissa tai mökillä yöpymiset, ryhmätyöt opiskelussa.... Mitä vielä?

Vierailija
127/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some, tai nettikeskustelut, joissa pitää esiintyä omalla nimellä. Moderointia en vastusta kuitenkaan, hyvä jos epäasialliset viestit otetaan pois.

Vierailija
128/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla käyminen

Lautapelien pelaaminen porukalla

Vierailija
129/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset "leikit" ja kilpailut. Kun olit koko peruskoulun kiusattu sekä se kuka valittiin aina viimeisenä niin se jätti jälkensä... muut eivät tätä oikein ymmärrä.

Tietysti vähän riippuu, on joitain leikkejä mitkä eivät tätä ahdistusta aiheuta. Mutta huomaan että monien mielestä on kivaa kun vähän kisaillaan yhdessä ja minusta ei.

Lisäisin tähän vielä että kerran yksi tapahtuma oli niin ahdistava (en kehdannut sanoa etten halua osallistua) että minulla ihan nousi kuume. Oli sitten pakko sanoa että on huono olo enkä voi jatkaa. Onneksi joku oli piakkoin menossa laittamaan ruokaa niin pääsin kyydillä nukkumaan. Muut varmaan luulivat että vilustuin ulkona tai jotain mutta itse kyllä tajusin että ahdistuksesta se kuume nousi.

Vierailija
130/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukalla mökkeily tmv. Vuosia olen kulkenut kaveriporukan kanssa "hiihtoreissulla", en yhtään tykkää siitä, mutta koska olen säälittävä ja pelkään tippuvani porukasta pois, jos en osallistu, olen sinnikkäästi ja muka-innokkaasti osallistunut. Nyt mulla on pari pientä lasta ja merenkulkualalla oleva puoliso (työreissut 7-8 viikkoa) ja olen hyvällä omallatunnolla jäänyt riennoista pois, myös korona tietysti on vaikuttanut.

Vierailija
131/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen ystävien tai tuttavien kanssa. En ymmärrä tätä "peseydytään yhdessä" -juttua.

En tykkää myöskään yökyläilyistä ystävienkään luona enkä siitä, että meillä ollaan yötä. On kiva viettää iltaa yhdessä silloin tällöin, mutta sitten taksilla kotiin/hotelliin, kiitos.

Samaa mieltä. Olen mukamas jotenkin outo, kun en sauno naistenilloissa.

Miesystävän vanhempien mökille välillä tulee sauna/paljuiluun kutsu. Tämä sisältää mukavaa ajanviettoa ja grillailua ja lisäksi tietysti tuo saunominen. Joka kerta minulla hirveä kuumotus onko naisten- ja miestenvuoro ja joudun naisten kanssa saunaan tai olen outo jonka takia eri suunnitelma. Mies ymmärtää minua ja sanoo aina, että haluaa saunoa minun kanssa jolloin mennään pareittain saunaan/pesulle ja paljussa yhdessä uimavaatteissa.

Vierailija
132/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunominen ystävien tai tuttavien kanssa. En ymmärrä tätä "peseydytään yhdessä" -juttua.

En tykkää myöskään yökyläilyistä ystävienkään luona enkä siitä, että meillä ollaan yötä. On kiva viettää iltaa yhdessä silloin tällöin, mutta sitten taksilla kotiin/hotelliin, kiitos.

Peseytyminen ei ole sama asia kuin saunassa yhdessä istuminen. Mä ainakin peseydyn itsekseni, vaikka istuisinkin saunassa muiden kansa. En siis ihmettele jos ajatus saunomisesta on toisten edessä genitaalialueen vaahdottelu ja huuhtelu, että siitä ei tykkää. En minäkään sellaista tekisi, vaikka saunassa kiva onkin istua porukalla.

Genitaaleja ei kannattaisi vaahdotella yksinäänkään. Ja kyllä peseytyminen kuuluu saunomiseen luonnollisena osana.

Vierailija
133/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan järjestämät pippalot. Usein mennään johonkin mökille keskelle metsää ja ryypätään kaksi päivää putkeen. Kaikkien mielestä se on hirveän kivaa ja ihanaa, minusta ajatuskin on vastenmielinen :D tai lähinnä ahdistava vaikka jokainen heistä on tosi läheinen ja tärkeä ystävä. Mutta ajatus siitä että pitäisi katsoa kuinka jengi toikkaroi humalassa on ahdistava.

Vierailija
134/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla pakonomainen työkavereiden syntymäpäivien huomioiminen. En jaksa sitä, että jonkun ihmisen kahvitilaisuuteen käydään jo viikkoja etukäteen suunnittelemaan yhteislaulua, vaikka kyse ei ole edes esim. 50-vuotispäivästä tai eläkkeelle siirtymisestä. Ehkä joku voi arvatakin, mistä ammattikunnasta kyse.

Vierailija
135/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto ja leipominen. 

Vierailija
136/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?

Kyllä se mua ainakin kiihottaa.

Kiihottaa tai sitten ei. Valitettavan moni ei osaa suudella ja se on kaikkea muuta kuin kiihottavaa, kun suutelee taitamattoman kanssa.

Vierailija
137/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat, joissa on jonkin teeman mukainen pukeutuminen. Tai vielä pahempaa - naamiaiset. Tuntuu, että tosi monen mielestä nää on hauskoja mutta itseäni rasittaa ajatuskin jos joutuu jotain kostyymeja miettimään, enkä koe mitään innostusta asiasta.

Vierailija
138/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilasten kanssa ulkona leikkiminen.

Siskojen kanssa seurusteleminen. Ollaan ihan erilaiset persooniltamme. 

Siskojen lapsia rakastaminen. En tule kaikkien kanssa toimeen ja silti niille pitäisi olla tasapuolisesti kohteleva täti. 

Miehen sukulaisista tykkääminen. En siedä esim. hänen siskoaan, mutta vuosia hymyillyt hänen seurassaan. Sen mies on ehkä kiltein ja komein mies ikinä, niin joka perhejuhla mietin, miten pitkän naiskatraan hän saisi ihan tekemättä mitään. En tiedä mitä hään siinä akassaan näkee, joka kohtelee tätä huonosti. Ainut, jonka kanssa tulen perheluhlissa juttuun.

Työpaikan "pakolliset" juhlat. Jotkut ihan kivoja, mutta jotkut kuivan tylsiä. Mies voittoisessa työpaikassa, ei kovin mietitä, millaisesta illasta naiset pitää. Aina jotain semmoista aktiviteettiä, missä pitää tukka kastella ja pukea montaa eri vaatetta. 

Miehen isän mökillä oleminen. Joka vuosi se pakollinen viikonloppu teeskentelyä. Isän uusi vaimo on hienohelma ja pitäisi olla niin tärkeä ja sivistynyt mökilläkin. Tulen toimeen, mutta se teennäisyys arsyttää.

Lasten kanssa ulkoilu oli, kun olivat pieniä. Vihasin sitä hikistä pukemisrumbaa, teeskentelevää hyvää fiilistä ja sitä ulkoilun tuomaa raikasta mieltä. 

Vierailija
139/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät

Pahinta ne muka-hauskat hääleikit. Miksei häät voi olla sellaisia, että vain katsotaan vihkimistoimitus (ja ehkä juodaan kahvit).

Meillä oli sellaiset. Tosin kirkon jälkeen oli hyvä ruoka ja viinit, eikä ainuttakaan leikkiä. Oli niin ihanat häät. Vihasin hääleikkejä 10 vuotta sitten ja vihaan edelleen.

Vierailija
140/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeily ja kylpytynnyrit. Retkeily on ok, jos kyseessä on lyhyt patikointi ja vessamahdollisuus. Mutta en niin älyttömästi nauti sellaisesta nuotiolla ruoanlaitosta ja istuskelusta. Lapset juoksee ympäriinsä ja saa olla silmät selässä, etteivät eksy metsään tai huku vesistöön. Myöskään lapsen kakattaminen metsään ei ole mielestäni yhtään kivaa. Kieltäytydyn yleensä ystäväperheiden metsäretkipäivistä.

Kylpytynnyri yhdessä kaikkien kanssa on vaan yök. Poreammekaan ei ole mielestäni hehkutuksen arvoista.

Matkustelu on kivaa tarpeeksi lähelle ja mieluiten kunnon hotelliin. Sellainen reppureissaaminen ja kaukomatkailu ei kiinnosta.