"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?
Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.
Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?
Kommentit (1397)
Whatsappiryhmät tms, johon joku postaa jotakin hauskaa ja sinne pitää sitten keksiä jotakin vähintään yhtä hauskaa ja nokkelaa vastausta. Nykyään en enää jaksa noita, jätän vastaamatta tai pistän 3 itkunauruhymiötä, kun en muutakaan keksi.
Vierailija kirjoitti:
Saunominen ystävien tai tuttavien kanssa. En ymmärrä tätä "peseydytään yhdessä" -juttua.
En tykkää myöskään yökyläilyistä ystävienkään luona enkä siitä, että meillä ollaan yötä. On kiva viettää iltaa yhdessä silloin tällöin, mutta sitten taksilla kotiin/hotelliin, kiitos.
Peseytyminen ei ole sama asia kuin saunassa yhdessä istuminen. Mä ainakin peseydyn itsekseni, vaikka istuisinkin saunassa muiden kansa. En siis ihmettele jos ajatus saunomisesta on toisten edessä genitaalialueen vaahdottelu ja huuhtelu, että siitä ei tykkää. En minäkään sellaista tekisi, vaikka saunassa kiva onkin istua porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Häät
Samaa mieltä. Mikä ihme siinä on, että häät on niin usein tylsiä ja "pakkopullan"tuntuisia? Vaikka olisi jonkun läheisen ja rakkaan ihmisen häät kyseessä. Mulla on ollut hauskempaa jopa hautajaisten muistotilaisuudessa, kun surun keskellä on yhtäkkiä tullut jonkun kanssa jotain hulvattomia muisteloita vainajasta. No, tää voi kyllä kertoa enemmän mun luonteesta kuin yleisesti häistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Whatsappiryhmät tms, johon joku postaa jotakin hauskaa ja sinne pitää sitten keksiä jotakin vähintään yhtä hauskaa ja nokkelaa vastausta. Nykyään en enää jaksa noita, jätän vastaamatta tai pistän 3 itkunauruhymiötä, kun en muutakaan keksi.
Tämä. Meillä on töissä näitä tekohauskoja ryhmiä whatsapissa ja teamsissa ja sitten jotkut vielä lähettävät samaa roskaa sähköpostinakin. Ei jaksa!
Jatkuva omien tekemisten päivittäminen someen näyttää olevan monien mielestä kivaa, mutta minulle se on hirveän vastenmielistä pakkopullaa. Mieluummin keskityn itse tekemiseen kuin kuvien ottamiseen ja postausten kirjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva omien tekemisten päivittäminen someen näyttää olevan monien mielestä kivaa, mutta minulle se on hirveän vastenmielistä pakkopullaa. Mieluummin keskityn itse tekemiseen kuin kuvien ottamiseen ja postausten kirjoittamiseen.
Tämä toisinpäin, eli somesta muiden videoiden, kuvien ja tekemislistojen seuraaminen. Tätä pahempaa on oikeastaan enää vain se, että kitisee muiden somettelusta, vaikka itse seuraa heitä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häät
Samaa mieltä. Mikä ihme siinä on, että häät on niin usein tylsiä ja "pakkopullan"tuntuisia? Vaikka olisi jonkun läheisen ja rakkaan ihmisen häät kyseessä. Mulla on ollut hauskempaa jopa hautajaisten muistotilaisuudessa, kun surun keskellä on yhtäkkiä tullut jonkun kanssa jotain hulvattomia muisteloita vainajasta. No, tää voi kyllä kertoa enemmän mun luonteesta kuin yleisesti häistä ;)
Täsmälleen! Ennen häitä mainostetaan, että nyt on hauskat ja rennot bileet tiedossa. No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?
Ehkä "se oikean" kanssa se olisi mukavaa? En tiedä kun en ole sellaista koskaan tavannut.
Kun suutelee tyypin kanssa joka oikeasti osaa suudella hyvin, niin se tuntuu niiiiiiin hyvältä. Kaikki ei osaa. Se voi tuntua myös ei miltään tai ihan hirveältä. Musta suuteleminen on sellaista erogeenista ja voi viedä ihan jalat alta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvien katselu. Puuduttavan tylsää.
Joo. Pitää olla aika harvinainen mestariteos että jaksaa tuijottaa jotain saakelin elokuvaa.
Minua ei kiinnosta se, vaikka olisi muiden mielestä joku mestariteos. Todennäköisesti se ei ole sitä minun mielestäni. Vaikea kuvitella sellainen kohtaus elokuvassa, joka saisi minut liimautumaan vaikka ruudun ääreen puoleksitoista tunniksi.
Yleensä kehutut kulttielokuvat ja mestariteokset on niin surkeita ettei niitä jaksa varttia kauempaa katsoa. Ja mitä enemmän jotain näyttelijää hehkutetaan, sitä surkeammaksi paljastuu, kuten nyt esim tää suomalainen Martti Suosalo, en tajua hypetystä hänen ympärillään. Ehkä pari kertaa vuodessa tulee istuttua ja oikeasti katsottua joku elokuva, muuten yleensä pompin sohvan ja keittiön ja tietokoneen väliä tai väkerrän jotain neuletta ja sivusilmällä katson elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lautapelit on ihan hanurista, en vaan voi sietää niitä.
Lautapelit on kivoja, kun sitä peliä pelaa ensimmäisen kerran. Kiva katsoa minkälainen peli on keksitty. Toinen pelikerta on jo tylsä. Kertakäyttökamaa.
Mulla on toisinpäin. On tavattoman työlästä ja vastenmielistä omaksua uuden lautapelkn säännöt, mutta sitten kun ne osaa niin on kiva pelata.
-Joulun vietto
-paljussa tahi kylpyammeessa lilluminen
-pakohuonepelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toisinpäin, eli somesta muiden videoiden, kuvien ja tekemislistojen seuraaminen. Tätä pahempaa on oikeastaan enää vain se, että kitisee muiden somettelusta, vaikka itse seuraa heitä somessa.
Sanotko siis, että mielestäsi somesta muiden videoiden, kuvien ja tekemislistojen seuraaminen on sinulle hirveän vastenmielistä pakkopullaa? Toisin sanoen, kitiset muiden somettelusta, vaikka itse seuraat heitä somessa? Ja sen jälkeen sanot, että mielestäsi pahempaa on enää vain se, että kitisee muiden somettelusta, vaikka itse seuraa heitä somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdolliset hoitolahoidot ja kampaamokäynnit, joista ilmeisesti iso osa ihmisistä (naisista ainakin) nauttii. Minusta vain todella inhottavaa ja epämukavaa, ja aina sai pelätä mikä on lopputulos (joka kerta huonompi kuin itse tehden). Muutaman kerran siis olen kokeillut, kunnes totesin että hirveää paskaa eikä minun ole niissä pakko käydä.
En tiedä mikä minussa on vialla, mutta koen ettei Suomessa palvelutaso yksinkertaisesti riitä vastaamaan tarpeisiini mitä tulee esim. kauneushoitolakäyntiin. :/ Maksan esim. kasvohoidosta 60€, ja siinä sitten makaan ja koitan rentoutua, kun kasvojani käsittelee ihminen, jolla on tahroja työasussa ja kädet epäsiistit tai hieman tupakalta haisevat. Jos kysyn tai puhun jotain, kädet ihollani pysähtyvät yleensä kokonaan, kun työntekijä miettii vastausta, luontevaa keskustelua ei vaan synny. Sitten kokeillaan (koska sitähän se on, jossei säännöllisesti käy) hoitolakohtaisia ihonhoitotuotteita, joita työntekijä itse mainostaa maasta taivaisiin, mutta tulee kuitenkin valinneeksi vääränlaisen juuri minun iholleni. "Oho hups", kun muistutan erityisen herkästä ihostani (joka kyllä kestää mukisematta mm. K-kosmetiikkaa), ja äkkiä punoittavalta naamalta aineet pois karhealla pyyhkeellä jossa on liian kuumaa vettä kostutuksena. Sitten hierontaa, joka saa aikaan pyörryttämisen tunteen, ja lopuksi kassalle. Kassalla pakolliset pakkomyynnit juuri käytetyistä, mahdollisesti epäsopivista/keskinkertaisista tuotteista, pakollinen leimakortti (kellä on varaa käydä kymmenessä hoidossa puolen vuoden tai vuodenkaan sisään..?) ja ehkä jokin halpa tuotenäyte kotiin fiilisteltäväksi. Kiitti moi- eikä koskaan enää, ainakaan tuonne.
t. erityislahjakkuuteni on laadunvalvonta
Juuri näin. Kävin kerran. Naama alkoi kutittamaan jos siellä kosmetologilla aivan järkyttävästi. Pesi sen pois ja laittoi jotain toista tilalle.
Tulin kotiin, joudun pesemään kaiken pois heti ja seuraavina päivinä koko naamaiho kuoriutui pois, kuten jos olisi pahasti itsensä auringossa polttanut. Suuria valkoisia ihopalasia hilseili pois.
Never again. Parempi tulos kun sotkee sokeria oliiviöljyyn ja hieroo sillä ja pesee sen pois. Halvempaa ja helpompaa.
Paljussa istuminen. Ei ymmärrä. Siinä ukkojen pallihiessä ja akkojen visvoissa lillutaa. YÖK!
Suurin osa museoista, etenkin taidemuseot. Lisäksi monet turistinähtävyydet, kuten patsaat ja rakennukset.
En saa minkäänlaista mielihyvää katselemalla tauluja. Enää en suostu myöskään käyttämään lomaani niin, että menen pällistelemään jotakin patsasta tai kirkkoa. Se on todella tylsää!
Vierailija kirjoitti:
Kahvittelu
Kyläily
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa.
Menee iltapäivä haaskuun ja olen yleensä tuon väkinäisen session jäljiltä ihan poikki.
Yhteiset "leikit" ja kilpailut. Kun olit koko peruskoulun kiusattu sekä se kuka valittiin aina viimeisenä niin se jätti jälkensä... muut eivät tätä oikein ymmärrä.
Tietysti vähän riippuu, on joitain leikkejä mitkä eivät tätä ahdistusta aiheuta. Mutta huomaan että monien mielestä on kivaa kun vähän kisaillaan yhdessä ja minusta ei.
Kyläily sukailaisten tai lapsuudenperheen luona on aina vähän sellaista pönötystä ja pakkopullaa. Samoin kaikki isot juhlat kuten häät