Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
41/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu

Vierailija
42/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?

Kyllä se mua ainakin kiihottaa.

Vierailija
44/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvien katselu. Puuduttavan tylsää.

Joo. Pitää olla aika harvinainen mestariteos että jaksaa tuijottaa jotain saakelin elokuvaa.

Komppaan. Mua ei kiinnosta muiden valmiiksi omien ajatusten mukaan kuvittama ja lyhennetty versio jostain kirjasta vaan lähinnä sen alkuperäisen kirjoittajan ääni. Siksi kaikki kirjoista tehnyt leffat jätän väliin. Nykyisin jätän kaikki leffat väliin.Asiaohjelmista saan enemmän irti.

Vierailija
45/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisten vaihtelu ei niin läheisten kanssa. Se tuntuu velvollisuudelta, jota on pakko tehdä, jos ei halua olla tyly. Tykkään kyllä puhua asioistani silloin, kun koen voivani avautua vapaasti mielessä olevista asioista, vaikka ne olisivat ehkä yleisesti arvioituna turhia ja tylsiä puheenaiheita. Useimpien seurassa kuitenkin tuntuu, että puheenaiheet pitää suodattaa sosiaalisesti hyväksytyllä, kaavamaisella ja (omasta mielestäni) ikävystyttävän tylsällä tavalla, ja pitää ottaa joku rooli päälle. Se vie paljon energiaa.

Vierailija
46/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily muuten kuin yksin. Miehen käsitys ruokaostoksista on erilaiset lihat ja ehkä joku marketin leipä. Lapsista huolehtiminen aika alkeellisissa olosuhteissa ei ole kamalan kivaa puuhaa. Jos sataa, istutaan kaikki sisällä pienessä mökissä ja tullaan pikkuhiljaa hulluiksi. Aina unohtuu pakata jotain oleellista mukaan, joka ei itseä niinkään haittaisi, mutta jota ilman joku muu perheenjäsen ei pärjää mitenkään. Mökkipaikkakunnalla ei ole juurikaan tekemistä ja vähäiset nähtävyydet on aika pian kierretty. Lapsilla voi olla hauskaa ekat päivät, jos ilma suosii, mutta mies ei siltikään ymmärrä miksen halua viettää esim. viikkoa putkeen porukalla mökillä. Yksityisyyttä on hyvin vähän ja muiden kuorsaaminen/valvominen/jatkuva läsnäolo kuluttaa loppuun kaltaiseni introvertin hyvin nopeasti. Rauhassa ei saa olla pihallakaan tai rannassa, koska pitää vahtia lapsia tai olla ainakin tietoinen siitä, milloin aloittaa esim. ruokavalmistelut. 

Vierailija
47/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset hoitolahoidot ja kampaamokäynnit, joista ilmeisesti iso osa ihmisistä (naisista ainakin) nauttii. Minusta vain todella inhottavaa ja epämukavaa, ja aina sai pelätä mikä on lopputulos (joka kerta huonompi kuin itse tehden). Muutaman kerran siis olen kokeillut, kunnes totesin että hirveää paskaa eikä minun ole niissä pakko käydä.

Vierailija
48/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten illat yms naisten kesken "mukavat" kokoontumiset. Sitä itsekehun, piikittelyn, teennäisen hymyilyn ja selkäänpuukottamisen määrää.

Vierailija
49/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilailu, biljardi, minigolf, kaikki vastaavat "toista yhtä ja samaa juttua kerta toisensa jälkeen" pelit jotka eivät edes fyysisesti tarjoa liikunnan hyötyjä. Äärettömän tylsää sen jälkeen kun on pari kertaa heittänyt/lyönyt sitä palloa. Ei tippaakaan kiinnostaa tuleeko moisesta tyhjänpäiväisyydestä nolla vai miljoona pistettä, joten ei mitään motivaatiota pelata.

Vierailija
50/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään (nainen) en välitä kampaajista, hierojista ja kauneushoidoista. En halua vieraita ihmisiä massiivisen henkilökohtaisen reviirini sisälle.

Tylsää ovat myös kaikenlaiset illanistujaiset. Tissuttelu, saunominen porukalla ja/tai lautapelit eivät vaan ole mun juttuni.

Vierailija
51/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäminen. Lopulta kuitenkin joku kommariini saamariini on johdossa, vaikka ketä äänestät!

Vierailija
52/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sukulaisten nurkissa yöpyminen ja oleilu pitkään, varsinkin jouluna.

- sukulaisten mökillä yöpyminen

- lasten kaverisynttärit

- työpaikan virkistyspäivät

Vierailija
53/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä saunominen🤮 en koskaan osallistu

Vierailija
54/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään (nainen) en välitä kampaajista, hierojista ja kauneushoidoista. En halua vieraita ihmisiä massiivisen henkilökohtaisen reviirini sisälle.

Tylsää ovat myös kaikenlaiset illanistujaiset. Tissuttelu, saunominen porukalla ja/tai lautapelit eivät vaan ole mun juttuni.

Mulla myös iso henkilökohtainen reviiri. Sen sisälle pääsee vain harvat ja valitut. Yksi hyvä hammaslääkäri ja yksi lapsuudesta tuttu parturi-kampaaja vieraista ihmisistä, perhe toki saa tulla iholle asti koska vaan. Lääkäriasiat pitää joka kerta miettiä erikseen, epämukavaa mutta joskus pakollista. Sain taas joululahjaksi lahjakortit hierontaan ja jalkahoitoon, mutta laitoin jo ne roskiin, kun en tule niitä kuitenkaan tänäkään vuonna käyttämään.

Vierailija
55/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu-uinti

Vierailija
56/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmätyöt ja "yhdessä tekeminen ja miettiminen" töissä.

Pariskuntien yhteinen ajanvietto, miehen kavereiden kanssa hengailu tai heihin tutustuminen. Toki pakolliset synttärit ym. voin sietää mutta ei mitään mökkiviikonloppuja.

Mikään mitä yritetään oikeuttaa sillä, että onhan se nyt parempaa kuin maata sohvalla:D. Ei ole.

Vierailija
57/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mahdolliset hoitolahoidot ja kampaamokäynnit, joista ilmeisesti iso osa ihmisistä (naisista ainakin) nauttii. Minusta vain todella inhottavaa ja epämukavaa, ja aina sai pelätä mikä on lopputulos (joka kerta huonompi kuin itse tehden). Muutaman kerran siis olen kokeillut, kunnes totesin että hirveää paskaa eikä minun ole niissä pakko käydä.

En tiedä mikä minussa on vialla, mutta koen ettei Suomessa palvelutaso yksinkertaisesti riitä vastaamaan tarpeisiini mitä tulee esim. kauneushoitolakäyntiin. :/ Maksan esim. kasvohoidosta 60€, ja siinä sitten makaan ja koitan rentoutua, kun kasvojani käsittelee ihminen, jolla on tahroja työasussa ja kädet epäsiistit tai hieman tupakalta haisevat. Jos kysyn tai puhun jotain, kädet ihollani pysähtyvät yleensä kokonaan, kun työntekijä miettii vastausta, luontevaa keskustelua ei vaan synny. Sitten kokeillaan (koska sitähän se on, jossei säännöllisesti käy) hoitolakohtaisia ihonhoitotuotteita, joita työntekijä itse mainostaa maasta taivaisiin, mutta tulee kuitenkin valinneeksi vääränlaisen juuri minun iholleni. "Oho hups", kun muistutan erityisen herkästä ihostani (joka kyllä kestää mukisematta mm. K-kosmetiikkaa), ja äkkiä punoittavalta naamalta aineet pois karhealla pyyhkeellä jossa on liian kuumaa vettä kostutuksena. Sitten hierontaa, joka saa aikaan pyörryttämisen tunteen, ja lopuksi kassalle. Kassalla pakolliset pakkomyynnit juuri käytetyistä, mahdollisesti epäsopivista/keskinkertaisista tuotteista, pakollinen leimakortti (kellä on varaa käydä kymmenessä hoidossa puolen vuoden tai vuodenkaan sisään..?) ja ehkä jokin halpa tuotenäyte kotiin fiilisteltäväksi. Kiitti moi- eikä koskaan enää, ainakaan tuonne. 

t. erityislahjakkuuteni on laadunvalvonta

Vierailija
58/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen. mökkeily, liikunta.

Vierailija
59/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten illat yms naisten kesken "mukavat" kokoontumiset. Sitä itsekehun, piikittelyn, teennäisen hymyilyn ja selkäänpuukottamisen määrää.

Onpa sulla pas kat kaverit. Hankkiudu ihmeessä mukavaan seuraan tai hanki oikeita ystäviä. Meillä on aina hauskaa, juodaan ja kerrotaan huonoja vitsejä.

Vierailija
60/1397 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuteleminen. Ihmisten suut on oksettavia bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä pussailun tarkoitusta, pitäisikö sen tuntua jotenkin hyvältä, vai miksi sitä harrastetaan?

Kyllä se mua ainakin kiihottaa.

Mua kiihottaa vain muiden ruumiinosien suutelu kuin suulle suutelu. Sylkien sekoittumista siedän silloin tällöin kun mies tykkää siitä, mutta en tajua sen pointtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi