Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
261/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ ja töihin meneminen.

Ihan alapeukkua tänne vaan.

Olen tehnyt työskennellyt rakstamallani alalla, mutta vahvasti sen vieressä yli 20 vuotta.

Jäisin tekosyystä kotiin joka aamu, mutta se vaatisi koronatestissä käymistä, joten mielummin menen kitumaan paskapalkalla paskatyöhön.

En todellakaan alapeukuta! Päinvastoin, yläpeukutin kommenttiasi ensimmäisenä.

Vierailija
262/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen, juhlapyhät, sukulaisten näkeminen, ravintolassa syöminen, kahviloissa käyminen, shoppailu, viininmaistelut, grillaaminen, askarteleminen, auringossa oleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen, juhlapyhät, sukulaisten näkeminen, ravintolassa syöminen, kahviloissa käyminen, shoppailu, viininmaistelut, grillaaminen, askarteleminen, auringossa oleminen.

Niin ja halaaminen.

Vierailija
264/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat joissa en saa olla oma itseni.

Kaikista pahimpia ovat olleet työpaikkojen ryhmäytymis- tai virkistyspäivät joissa ensin pitää raataa ja sitten vetää kännit. Kummastakaan en ole tykännyt.

Toinen inhokkini on kaikki uskonnolliset tilaisuudet, joihin on valitettavasti pakko mennä jollei halua tehdä sosiaalista itsemurhaa.

Sukulaisten tapaamiset. Ollaan vaan niin erilaisia ettei yhteistä kieltä ole. Ne on oikeastaan ihan sekosakkia.

Vierailija
265/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen sekavan, pakonomaisen luetteloinnin lukeminen on inhottavaa.

Miksi luit, kun ei ollut pakko. Täällä on kuitenkin melko helppoa hypätä yli kaikesta mikä inhottaa.

Saa täällä myös ilmaista mielipiteensä, vaikka se ei juuri sinua miellyttäisikään.

Eri henkilö tässä kommentoi, että erilaisten mielipiteiden ilmaisu miellyttää ainakin minua oikein kovasti, mukavahan näitä on lueskella sunnuntai-illan ratoksi ja samalla heittää näistä läppää puolison kanssa, kirjoiteltiinpa jopa kerrankin omatkin kommenttimme aiempana, mutta kenties toisia saattaa ihmetyttää miksi niin monet tekevät asioita, joiden tekemiseltä voi vähällä vaivalla välttyä. Ymmärrän kyllä, että kaikelta ei voi välttyä. Minun puolestani saa siis vapaasti inhota luettelointien lukemista, tai mitä tahansa muutakin, jos siltä tuntuu, ei haittaa yhtään, vaikka itse tykkäänkin luetteloiden, listojen, yhteenvetojen ja tiivistelmien lukemisesta :)

Vierailija
266/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva opiskelu ja uran luominen.

Vierailija
267/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin uudenvuodenpuhe. Moni lähipiirissäni odottaa pressan uudenvuodenpuhetta kuin kuuta nousevaa. Itse skippaan sen aina ja luen jälkeenpäin pääasialliset puheen aiheet jonkun iltapäiväpulun nettisivulta, jos luen.

Vierailija
268/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen kenenkään muun kun oman miehen kanssa. Esimerkiksi kavereiden kanssa (vaikka olisivatkin naisia) en todellakaan mene. 

Sama juttu minulla. Ennemmin olen kokonaan saunomatta kuin menen mihinkään porukkasaunaan.

Vierailija
269/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten yhteissauna. Siihen räpätykseen en jaksa osallistua.

Vierailija
270/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset illanviettojen, häiden yms. yhteisleikit, joihin joutuu osallistumaan puolipakolla. Jos et osallistu, olet ilonpilaaja ja tosikko.

Vierailija
271/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu. Voiko tyhmempää hommaa olla.. Hissillä ylös pökkelönä ja vauhdilla alas pökkelönä. En yhtään ymmärrä miksi ihmiset maksaa siitä itsensä kipeäksi.

Vierailija
272/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen baarissa istuminen. Ei voisi vähempää kiinnostaa litkiä ylihintaista alkoholia epämiellyttävissä ympäristöissä. Ja ihan sama millainen paikka, riittää että on paljon ihmisiä, joista suurin osa kännissä, meteliä, aiemmin vielä sitä jäätävää röökinsavua jne.

Vierailija
273/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvitauot. Yleensä en osallistu keskusteluun ellei erikseen mitään kysytä.

Vierailija
274/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä ruokapöydässä istuminen, kun perheen koira tulee viereen huohottamaan makupaloja odotellen.

En inhoa koiria, mutta pysykööt poissa ruokapöydän lähettyviltä. Rapsutellaan sitten vaikka olohuoneessa ruokailun jälkeen.

Vierailija
275/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakuntaradion kuuntelu. Ei väliä mihin aikaan avaa radion, vuorenvarmasti ensimmäinen ja tärkein aihe kesät talvet on paikallinen jääkiekkojoukkue.

Vierailija
276/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet ja baarikierrokset. Kamalampaa ajanviettotapaa en keksi, paitsi huusissa lehden lukeminen.

Paskaa musaa, humalaista juttelua evvk-tyyppien kanssa, tekonaurua ja epämukavia vaatteita.

Vierailija
277/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan sosialisoiminen. Pitäisi olla koko ajan esillä ja näkyvillä joka paikassa sekä tuntea valtava määrä ihmisiä. Ja jos ei ole naimisissa sosiaalisen median kanssa, ei ole oikeastaan edes olemassa. Ei ihmekään, että kansaa masentaa tällainen järjettömyys.

Sosialisoiminen? Niin, että valtio tulee ja pakottaa sosiaaliseen mediaan vai?

Vierailija
278/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat sukujuhlat, kun näkee kerrankin kaikkia suvun vanhuksia jne.

Sitten kun yrittää käydä jotain väkinäistä keskustelua 75-v isosedän kanssa, jonka on tavannut viimeksi 12-vuotiaana. Ja se sama keskustelu viiden muun isosedän kanssa, jotka eivät selvästikään voisi minusta vähempää välittää.

Meidän suvun juhlissa ei edes juoda, vaan syödään ja lauletaan virsiä. Ruoka on kyllä hyvää.

Vierailija
279/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlien katsominen. Olen ehkä kerran katsonut, kun olin juhlissa, joissa niitä katsottiin.

Fanittaminen. Voin tykätä jonkun kirjoista, musiikista tai elokuvista, mutta en koskaan ihaile tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
280/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallo. Parasta oli yläasteen ysin kevätlukukaudella, kun opettaja ilmoitti että "tämä on teidän viimeinen pesistunti koskaan!"