Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kivoja" asioita mitkä sinun mielestäsi tuntuu hirveän vastenmieliseltä pakkopullalta?

Vierailija
26.12.2020 |

Minulla tällaisia on esim. mökkeily ja joulu. Silti aina ihmiset yrittävät pakottaa kerta toisensa jälkeen mökkeilemään ja viettämään joulua.

Mitä on sinulla yleisesti kivaksi miellettyjä asioita mitä inhoat mutta aina tuntuu että niistä olisi "pakko" tykätä?

Kommentit (1397)

Vierailija
241/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattoman ylitsepursuavien kehujen laittaminen profiilikuvaan. Tykkään vaihtaa kuvaa joskus, mutta on kiusallista lukea niitä "upea nainen" -kommentteja, kun ne on niin yliampuvia. Aikuinen nainen, vahva nainen jne klisheet, joita tungetaan joka paikkaan, vaikka olis kuin pieni ja heikoilla. Kaikkien nimittäminen kaunottariksi, ökyksi jne. Kohta mikään ei tarkoita mitään.

Vierailija
242/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttöjen reissut", kaikki viikonloppumatkat ja risteilyt ja muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilan kahvipöydässä puolison suvun kanssa istuminen.

Vierailija
244/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti meidän kaikkien naisten pitäisi olla aivan mielettömän kiinnostuneita vauvoista. 

Kun vauva tulee paikalle, kaikkien naisten pitää mennä sössöttämään ja ihastelemaan ja "saako ottaa syliin" ja koskettelemaan ja taivastelemaan ja syynäämään. 

Ihan vaikka olisi  joku täysin vieras ihminen vauvansa kanssa. 

Että pitäisi maapallon joka ikisestä  naisesta olla niin "kivaa" hössöttää vauvojen ympärillä. 

Ööh? Minkä takia. 

Joo. Minusta tuntuu että mä olen jotenkin poikkeava ja vammainen kun mulle ei oo yhtään luontevaa leperrellä vauvoille. Periaatteessa pidän lapsista ja haluaisin omankin tehdä, mutta jos sellaisen tekee niin onko sille sitten pakko lässyttää sillä tavalla??? Eikö sille voi jutella normaalimmin, vai traumatisoituuko se jos ei lepertele? Mä en tiedä.

Ei traumatisoidu. Inhoan lässyä.

Vierailija
245/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppilan kahvipöydässä puolison suvun kanssa istuminen.

Kaikki kahvipöytäistuskelut on rasittavia, paitsi jos ollaan kahvilassa.

Vierailija
246/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kaikilla on muka huono (lue hyvä) huumori.

Vierailija
247/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullan leipominen. Kestää ikuisuuden kohottamisineen ja maistuu hyvältä just uunista otettuna.

Vierailija
248/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyminen. Pitkiin hiuksiin menee tuntikausia aikaa, pitää käydä väkisinväännettyä small talkia kampaajan kanssa, takapuoli puutuu odotellessa ja viimeisen tunnin on kauhea vessahätä, pesupaikalla saa maata suunnilleen tuskissaan kun se niskatuki on aina kaikissa paikoissa älyttömän epämukava... Ja kaiken tämän epämukavuuden ja mittavan rahanmenon jälkeen melkein aina lopputuloksessa on jotain huomautettavaa (mitä ei tietenkään kehtaa/saa kakistettua ulos siinä kohtaa, kun kampaaja kyselee onko hyvä)...

Vierailija
249/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkolahjat ja -tuliaiset. Olen oikeasti mieluummin ilman, se on erittäin ok. Säästyy luonto ja rahat.

Vierailija
250/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mistähän sinä sitten pidät? Kuulostaa aika hankalalle tuo sinun elämä.

Eivät nämä olleet kyseisen kirjoittajan inhoamia asioita, vaan hän oli koonnut yhteen viestiin kaikki aikaisemmin tässä ketjussa mainitut asiat.

Kyseinen kommentoija kirjoitti myös, että koko ketjun lukemisen jälkeen voi vain todeta, että kaikki ihmiset eivät tykkää samoista asioista JA se on ihan okei.

Jännä miten joiltakin menee täysin ohi toisten pointit.

Jännä miten joku viitsii tehdä luettelon, jota kukaan ei viitsi lukea ja sitten vielä todeta, että voi jukra, kaikki ei tykkää samoista asioista ja mikä jännintä, se on ok. Oisko vaikka voinut laittaa mistä itse ei pidä? Kun se tais olla se pointti.

mä luulen että kyseessä on toimittaja tai tutkija, he keräävät näitä työnsä puolesta. oon myös kuullut että taiteilijat käyvät täällä etsimässä valmista matskua teoksiinsa, tuttu oli nähnyt teoksen jossain näyttelyssä missä oli suoria lainauksia täältä. jos joku tekee listan työn puolesta, niin miks ei laittais sitä samalla kaikkien näkyville, mä ainaskin tykkäsin lukea kaikki yhteen putkeen. kaikkien ei tarvii tykätä, mut vois silti jättää ikävät kommentit väliin. eikä voi edes tietää onko laittanu omat kommentit eri viestissä.

Vierailija
251/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitettu lasten kasvattaminen. Ok, jos joku haluaa sitä perinteistä sovinistista ääliö naisen roolia tuputtaa omille tytöilleen niin fine, mut mun tytölle ei kiitos. Ja pojille sit pojat on poikia paskaa. Ja sit ihmetellään kun pojilla vaikeaa koulussa, työelämä segregoitunut, naiset pienipalkkausella alalla ja nuorilla naisilla ties mitä haistapaska ulkonäköpaineista.

Vierailija
252/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti meidän kaikkien naisten pitäisi olla aivan mielettömän kiinnostuneita vauvoista. 

Kun vauva tulee paikalle, kaikkien naisten pitää mennä sössöttämään ja ihastelemaan ja "saako ottaa syliin" ja koskettelemaan ja taivastelemaan ja syynäämään. 

Ihan vaikka olisi  joku täysin vieras ihminen vauvansa kanssa. 

Että pitäisi maapallon joka ikisestä  naisesta olla niin "kivaa" hössöttää vauvojen ympärillä. 

Ööh? Minkä takia. 

Joo. Minusta tuntuu että mä olen jotenkin poikkeava ja vammainen kun mulle ei oo yhtään luontevaa leperrellä vauvoille. Periaatteessa pidän lapsista ja haluaisin omankin tehdä, mutta jos sellaisen tekee niin onko sille sitten pakko lässyttää sillä tavalla??? Eikö sille voi jutella normaalimmin, vai traumatisoituuko se jos ei lepertele? Mä en tiedä.

Mä olen opetellut toimimaan näissä tilanteissa. Sanon jotain "ooh, onpas täällä pieni vauva" tai "onpas hän pieni ja söpö" ja sitten saatan tökätä sormella vaikka pikkuisen varpaita. Koskaan kun ei voi tietää haluaako äiti/isä että lapseen varsinaisesti kosketaan, itse en ainakaan haluaisi kaikkia tahmanäppejä käpälöimään jälkeläistäni. Joten kosketan vaikka sukkaa tai vain elehdin vähän käsillä. Puhun normaalilla äänellä ja hymyilen. Silti usein tunnen itseni vähän pöhlöksi, kun seison tappina siinä ja kaikki muut on ihan kippuralla ja puhuu vauvaäänellä :D Ja vauvat ja lapsethan tuijottaa koko ajan, mutta toisaalta se on kiinnostavaa. Ihminen joka ei ole vielä oppinut näyttelemään, sellainenhan se vauva on.

Vierailija
253/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntana treffeillä käynti esim kahvilassa tai drinksuilla. Ollaan miehen kanssa sellaisia, et voidaan olla helposti "yhdessä hiljaa" eli ei ole mitään pakko höpöttää koko ajan. Molemmat ollaan sit ihmisjoukoissa vähän omanlaatuisiamme. Jännittyneitä, tai varuillaan. Itse kuuntelen aina muiden puheita joten olen varma, että minuakin kuunnellaan. Ei voi oikein puhua oikeista asioista, koska joku voi kuulla. Small talk on muutenkin inhottavaa, mutta että pariskuntana piinaisimme toisiamme esittämällä jotain sellaista?! Aikoinaan kävimme pari kertaa ja näytti varmaan oudolta, kun istuimme pitkiä aikoja ihan hiljaa. Enää ei käydä. Miksi kävisimme, kun emme nauti siitä?

Jotenkin mulla on epäilys, että esim. drinkkejä mennään juomaan jonnekin pariskuntana vain sen takia, että halutaan näyttäytyä?

Vierailija
254/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos kertoisitte kavereillenne että ette halua mökeille, juhlia, saunoa, retkeillä, kyläillä, puhua puhelimessa ym. Kamalaa jos pyydän ystäviäni näihin ja tulevat vaan kohteliaisuudesta, huokaavat helpotuksesta kun pääsevät koteihinsa olemaan rauhassa.

Vierailija
255/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen yökyläily. En halua että meille jää ketään yöksi, itse en halua jäädä mihinkään yöksi. En myöskään halua lomailla porukalla samasta syystä

Vierailija
256/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden mukana mielistely vaikka omasta mielestä jokin asia on ihan päinvastoin. Esimerkiksi työpaikan höösä leipoo kurttuisia lättäniä pullia, kaikki kehuvat miten upea leipuri tämä höösääjä on ja hän vähättelee itseään, no enhän minä mitään osaa. Porukka kehuu ja ylistää. Somessa joku julkaissut kuvan itsestään ja itseäni ihmetyttää eikö ole ollut mitään tajua pukeutumisessa, ahdettu 3 numeroa liian pieni kolttu päälle, makkarat kireinä ja aivan hirveä meikki, rasvaiset hiukset. Porukka kehuu kilpaa miten upua tämänon, kaunotar, sydän sydän. En nyt tarkoita että pitää ilkeä olla, aina varmasti voi jotain ystävällistä sanoa tai jättää kaiken sanomatta. Mutta että lähdetään valehtelemaan joukolla.

Vierailija
257/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja töihin meneminen.

Ihan alapeukkua tänne vaan.

Olen tehnyt työskennellyt rakstamallani alalla, mutta vahvasti sen vieressä yli 20 vuotta.

Jäisin tekosyystä kotiin joka aamu, mutta se vaatisi koronatestissä käymistä, joten mielummin menen kitumaan paskapalkalla paskatyöhön.

Vierailija
258/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kotimaisista elokuvista enkä sarjoista.

Syyt:

- surkea näyttelijäntyö. Epäselvää artikulaatiota, teennäisiä repliikkejä, kirjakieltä... miten voi olla, että nämä opiskelevat ihan korkeakoulutasolla ja lopputulos on tällainen?!

- samat näyttelijät. Aina ne samat naamat. Malmivaara, Tola, Kosonen, Hirviniemi, Kataja, Petelius ja Carl Christian Rundman vanhempana upseerina. Eikö muita löydy???

- surkeaakin surkeammat äänitykset. Puhetta ei kuule, mutta musiikki PAUHAA. Joudut jatkuvasti rämppäämään kaukosäätimen volaa ees taas. Leffateatterissa istut tärykalvot verta vuotaen ja mietit, mikset ottanut korvatulppia mukaan.

- aiheet yleensä pelkkää ankeutta ja kurjuutta, oli kyseessä komedia tai tragedia. Viinaa, tappelua, pettämistä, tappo, autolla kaahausta, valkoinen perce soutaa ja jonkun riipputissit ruudussa. Pakollinen saunakohtaus.

Samasta syystä en tykkää kotimaisesta tv-viihteestä. Samat naamat joka ohjelmassa tyyliin Kataja vieraana Hirviniemen ohjelmassa ja huomenna toisinpäin. "Kiva et ollaan kaikki kavereita, voidaan vierailla toistemme ohjelmissa loputtomasti ja tienata vuodessa enemmän kuin erikoislääkärit. Muistakaa perustaa firma jonka kautta laskutatte niin tienaatte enemmän. Sille voi laittaa jonkun hauskan nimen kuten Rabbits without taxes."

Vierailija
259/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen sekavan, pakonomaisen luetteloinnin lukeminen on inhottavaa.

Miksi luit, kun ei ollut pakko. Täällä on kuitenkin melko helppoa hypätä yli kaikesta mikä inhottaa.

Vierailija
260/1397 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos kertoisitte kavereillenne että ette halua mökeille, juhlia, saunoa, retkeillä, kyläillä, puhua puhelimessa ym. Kamalaa jos pyydän ystäviäni näihin ja tulevat vaan kohteliaisuudesta, huokaavat helpotuksesta kun pääsevät koteihinsa olemaan rauhassa.

Sä et selvästikään ymmärrä, että ekstroverteille on turha puhua tällaista. Meillä on sukumökki, johon kaikilla on käyttöoikeus ja jokainen saa varata privaattikäyttöön mökin 2 viikkoa. Viime kesänä menimme perheen kanssa mökille, niin oma äitini tuli siskoni kahden lapsen kanssa mökille, ”kiva kun serkuilla on seuraa toisistaan”. Oli siis luvannut hoitaa lapsia viikon. Loppuviikosta sitten siskoni tuli hakemaan lapsia ja ”viivyn vain yhden yön”. Lopulta olimme kaikki samassa mökissä jonottamassa vessavuoroja jne. Olimme selkeästi ilmaissut, että otamme sellaisen viikon, jolloin muut eivät halua, koska haluamme olla rauhassa.

Myös pidemmällä asuva ystäväni aina ehdottaa pariskuntailtaa meillä, tiedäthän ”viiniä ja ruokaa” jne. Kun sanon, että meillä ei ole tilaa majoittua, sanoo hän joka kerta, että ”mahtuvat mihin olihuoneen nurkkaan tahansa”. Pointti on, että en halua kenenkään leiriytyvän meille. Haluan kulkea kotonani vaikka alasti, enkä jaksa yhdessäoloa 2h kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi