Perhe vaan nukkuu
Itse heräsin jo kello 7 jälkeen eikä täällä pienessä kämpässä voi tehdä mitään ettei herätä muita.
Kommentit (9)
Anna muiden nukkua, äläkä vaan ala kolistelemaan.
Lue vaikka rauhassa kirjaa, tai kirjoita päiväkirjaa, tai lataa kännykälle joku kiva peli ja pelaa sitä kuulokkeet korvissa.
Mä teenkin tuollaista color app juttua ja välillä pelaan. ap
Voihan sitä lukea, kuunnella musiikkia kuulokkeista, katsoa telkkaria äänettömällä (tekstitettyä ohjelmaa). Tai lähteä ulos kävelylle.
Mä heräilen lähes aina ennen muuta perhettä ja usein lähdenkin lenkille tai salille heti aamusta. Itse nautin siitä.
Olisipa unelmatilanne, jos joskus saisi olla yksin hereillä, mutta ei. Lapset herää aina klo 06 aamulla viimeistään, myös lomapäivinä.
XäitiX kirjoitti:
Olisipa unelmatilanne, jos joskus saisi olla yksin hereillä, mutta ei. Lapset herää aina klo 06 aamulla viimeistään, myös lomapäivinä.
Niin ne meilläkin teki, kun olivat pienempiä. Kyllä se siitä vielä muuttuu.
Höh, minä ainakin nousen touhuamaan jo aikaisin aamulla. En osaa nukkua pitkään. Asutaan kahden lapsen kanssa 40 neliöisessä mummonmökissä. Lapset sikeäunisia, eivät herää normaaleihin ääniin. En tietenkään ala imuroimaan, tiskaamaan tmv mistä lähtee kova ääni ja kolina, mutta kyllä mä ylös nousen, puen ylleni, käyn pihalla, laitan aamiaista, pistän pyykkikoneen käyntiin jne.
Voit valittaa täällä ihan hipihiljaa.