Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe vaan nukkuu

Vierailija
26.12.2020 |

Itse heräsin jo kello 7 jälkeen eikä täällä pienessä kämpässä voi tehdä mitään ettei herätä muita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valittaa täällä ihan hipihiljaa. 

Vierailija
2/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna muiden nukkua, äläkä vaan ala kolistelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka rauhassa kirjaa, tai kirjoita päiväkirjaa, tai lataa kännykälle joku kiva peli ja pelaa sitä kuulokkeet korvissa.

Vierailija
4/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teenkin tuollaista color app juttua ja välillä pelaan. ap

Vierailija
5/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä lukea, kuunnella musiikkia kuulokkeista, katsoa telkkaria äänettömällä (tekstitettyä ohjelmaa). Tai lähteä ulos kävelylle.

Vierailija
6/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräilen lähes aina ennen muuta perhettä ja usein lähdenkin lenkille tai salille heti aamusta. Itse nautin siitä.

Vierailija
7/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa unelmatilanne, jos joskus saisi olla yksin hereillä, mutta ei. Lapset herää aina klo 06 aamulla viimeistään, myös lomapäivinä.

Vierailija
8/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XäitiX kirjoitti:

Olisipa unelmatilanne, jos joskus saisi olla yksin hereillä, mutta ei. Lapset herää aina klo 06 aamulla viimeistään, myös lomapäivinä.

Niin ne meilläkin teki, kun olivat pienempiä. Kyllä se siitä vielä muuttuu.

Vierailija
9/9 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minä ainakin nousen touhuamaan jo aikaisin aamulla. En osaa nukkua pitkään. Asutaan kahden lapsen kanssa 40 neliöisessä mummonmökissä. Lapset sikeäunisia, eivät herää normaaleihin ääniin. En tietenkään ala imuroimaan, tiskaamaan tmv mistä lähtee kova ääni ja kolina, mutta kyllä mä ylös nousen, puen ylleni, käyn pihalla, laitan aamiaista, pistän pyykkikoneen käyntiin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän